• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2024 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2024 13:50

Detail zákazky Z20247851

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2024 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2024 13:50

Základné údaje

Z20247851

OF-293392

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9822127

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

35906570

HSC Medical, s.r.o.

Klincová 37, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Batériový vŕtací systém pre ortopédiu a traumatológiu

vŕtačka, vŕtací systém, pílka, ortopédia, traumatológia

  • 33160000-9 - Operačná technika
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Batériový vŕtací systém pre ortopédiu a traumatológiu - 1 ks
Funkcia
Univerzálny systém pre operácie malých a veľkých kostí v ortopédií a traumatológii
Vŕtací systém na vŕtanie a pílenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vŕtačka modulárny motor ks 1
Maximálna rýchlosť ot/min 1 500
Frézovanie 3:1 maximálna rýchlosť ot/min 500
Oscilačné vŕtanie rýchlosť ot/min 750
Oscilačné vŕtanie - rozsah ° 0 -270 °
Váha modulárneho motora g 750
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plynulé ovládanie rýchlosti stisnutím spúšte áno
Prepínanie režimov jednou rukou áno
Možnosť pripojenia rôznych nadstavcov áno
Rýchla výmena príslušenstva áno
Ochrana pred vniknutím kvapaliny IPX6, IPX8, IPX9
Samostatná oscilačná píla áno
Otočná hlava každých 45° áno
Rýchloupínanie pílového listu bez potreby zaisťovacej matice áno
Dvojrýchlostná min. 11 000 kmit/min.
Váha oscilačnej píly max. 950 g
Ochrana pred vniknutím kvapaliny IPX6, IPX8, IPX9
Li-on batéria 2 ks
Kapacita batérie Min. 2 300 mAh
Výkon batérie 250 W
Váha batérie Max 500 g
Doba nepretržitého výkonu Min. 50 min
Doba nabíjania Max. 15 min
Ochrana voči prehriatiu áno
Autoklávovateľné áno
Nabíjacia stanica pre Li-on batérie – 1 ks S možnosťou nabíjania 4 batérii súčasne
Príslušenstvo: Jacobs skľučovadlo veľké s kľúčikom – 1 ks Pre uchytenie rotačných predmetov do ø 6,5 mm
Príslušenstvo: Rýchlospojka na vrtáky s plôškou – 1 ks
Príslušenstvo: Reamer 3:1 AO – 1 ks
Príslušenstvo: Reamer 3:1 Zimmer/ Hudson – 1 ks
Príslušenstvo: Zavádzače na K-drôt pre ø od 0,7 do 4,0 mm – 1 ks
Príslušenstvo: Nastavec sagitálnej pílky pre malé kosti – 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov.
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení.
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu.
Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky v požadovanom množstve, v prvotriednej kvalite, v bezchybnom vyhotovení, nové, nepoužívané, nerepasované
Požaduje sa dodanie do 12 týždňov odo dňa účinnosti zmluvy.
Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "prístroje") komplexnú záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa, kedy bol prístroj uvedený do prevádzky. Uvedenie prístroja do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia.
Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny prístroja vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na prístroji za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií prístroja. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne:
- oprava vád a porúch prístroja , t.j. uvedenie prístroja do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom,
- vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok , ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom v predpísanom rozsahu a intervale.
- dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke prístrojov
- vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami,
- práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa z a do miesta inštalácie prístroja v rámci zabezpečenia záručného servisu,
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál na obsluhu v slovenskom/českom jazyku.
Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty, vyhlásenie o zhode a CE certifikát (neoverené kópie) do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Od úspešného dodávateľa požadujeme do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
Ponuka predložená dodávateľom musí obsahovať cenu vrátane DPH aj cenu bez DPH
Záručný autorizovaný servis a údržba
Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu:
Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní.
Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy.
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu.
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu.
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci ako veriteľ nie je oprávnený, bez súhlasu kupujúceho ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči kupujúcemu podľa ust. §524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu a bez súhlasu dlžníka nie je oprávnený urobiť akúkoľvek zmenu na strane zmluvných strán.
Predávajúci sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za Kupujúceho a v prípade, ak prijme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od kupujúceho, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká kupujúcemu voči predávajúcemu nárok na zmluvnú pokutu vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia.
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru (návod na použitie prístroja v slovenskom jazyku (resp. v českom jazyku), preberací protokol, inštalačný protokol a protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja, zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy,
Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia.
Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na jej opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne plynúť nová lehota splatnosti doručením faktúry so všetkými náležitosťami.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Informačná povinnosť:
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy.
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná, 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

03.10.2024 07:30 — 27.12.2024 14:00

1,00 celok

28 120,67

28 120,67

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.09.2024 09:42

27.09.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.09.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 519
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2024 15:33 - Vstupná ponuka 28 120,67 € Cena bez DPH
23.09.2024 13:49 - Najvýhodnejšia ponuka 28 120,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS