• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2024 12:53
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2024 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2024 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2024 16:50

Detail zákazky Z20247828

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2024 12:53
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2024 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2024 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2024 16:50

Základné údaje

Z20247828

OF-293460

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9787399

Objednávateľ

00632384

Centrum sociálnych služieb - AVE

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

52378101

Tamal s. r. o.

M.R.Štefánika 57, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovná obuv

pracovná obuv

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovná obuv
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovné sandále dámske, biele pár 34
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pracovné sandále dámske, biele Sandále sú perforované. Okolo päty majú nastaviteľný remienok. Podrážka je protišmyková a antistatická, element na tlmenie energie v päte
Materiál Zvršok z perforovanej hovädzej kože. Podšívka: polyester. Podrážka: PU. Pohodlná stielka z hovädzej kože. Protišmykovosť podrážky: SRC.
Farba biela
Norma EN ISO 20347
Veľkosť od 35 do 43, počet jednotlivých veľkostí bude upresnený  do 5 dní od uzavretia zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 deň vopred. Lehota dodania do 11. 10. 2024
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia ešte pred uzavretím zmluvného vzťahu. Vlastný návrh plnenia obsahuje obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, technické parametre, vyobrazenie produktu.
Dodávateľ je povinný predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy cenový rozpočet, kde bude uvedená jednotková cena bez DPH, s DPH, celková cena zákazky bez DPH, s DPH.
Verejný objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami.
Verejný obstarávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle §524 a nasl. Zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa kupujúceho.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

24.09.2024 07:00 — 11.10.2024 14:00

1,00 1 zákazka

689,52

574,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia ešte pred uzavretím zmluvného vzťahu. Vlastný návrh plnenia obsahuje obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, technické parametre, vyobrazenie produktu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.09.2024 12:53

19.09.2024 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.09.2024 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 200
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2024 13:04 - Vstupná ponuka 689,52 € Cena s DPH
18.09.2024 07:39 - Najvýhodnejšia ponuka 686,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS