30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52582191
GADAM s. r. o.
10. apríla 12, Trenčín, 91101, SVK
Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
Servis, údržba a opravy strojov
Služba, Tovar
|
1. Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Servis, údržba a opravy strojov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nemšová: | . | . | ||
| 2x Štúdio TOSHIBA 160 | ks | 1 | ||
| Tlačiareň multifunkčná HP PAGEWIDE MFP 586DN – údržba | ks | 1 | ||
| WORKCENTRE HP LJ 3055 | ks | 1 | ||
| Workcentre HP OFFICE JET 6210 | ks | 1 | ||
| WORKCENTRE L J 3380 MFP | ks | 1 | ||
| WORKCENTRE HP L J Pro M 1536 dnf MFP | ks | 1 | ||
| Štúdio Toshiba e-studio 167 color PS3 | ks | 1 | ||
| TOSHIBA E-STUDIO 307 výrobné číslo 2015/CEGE 27136 | ks | 1 | ||
| Toshiba e- Studio 2802-AM – odborne rozobrať a vyčistiť zapekaciu jednotku | ks | 1 | ||
| Poprad: | . | . | ||
| Stroj kopírovací TOSHIBA 160,č. 2004/FJK 440782, – nefunkčný | ks | 1 | ||
| Stroj kopírovací TOSHIBA 165,č. 2007/CXJ627653, – poruchový, zasekáva papier | ks | 1 | ||
| Stroj kopírovací TOSHIBA-štúdio-233,č.FRL 725842,- poruchový, mechanicky poškodený častým presúvaním, rýchlo sa zahreje, vlní papier, nespoľahlivý | ks | 1 | ||
| Tlačiareň MINOLTA 9100N,č.2002/2020001735, – funkčná, ale len pre tlačenie súborov vo W,EXCEL, nefunkčný pre PDF | ks | 1 | ||
| TOSHIBA Studio 307, v.č. CECF 64170, výmena hlavného hard disku | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| obsah: | diagnostika, údržba a servis, |
| obsah opráv: | podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov. |
| - | presný rozsah servisných prác je možný zistiť pri obhliadke |
| Názov |
| Miesta plnenia: NEMŠOVÁ, POPRAD |
| Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Dodávateľ vykoná opravy zariadení na základe telefonickej, emailovej objednávky objednávateľa. Písomná objednávka bude dodávateľovi doručená prostredníctvom pracovníka odstraňujúceho nahlásenú poruchu. |
| Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež výrobné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. |
| Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa. |
| V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
| Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách. |
| Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
| Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Požaduje sa originál faktúra s pečiatkou a podpisom nie scan. |
| Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
| Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
| Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky. |
| Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 3 300,00 € s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely. |
| Názov | Upresnenie |
| Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. | do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list |
| Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických alebo plynových zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. | Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z |
Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.09.2024 08:00 — 13.12.2024 11:00
1,00 normohodina
66,11
55,09
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.09.2024 12:19
19.09.2024 12:30
19.09.2024 12:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.09.2024 12:17 - Vstupná ponuka | 66,11 | € | Cena s DPH |
| 17.09.2024 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 66,11 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: