30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52982173
AerDos s. r. o.
Bodrožská 114/30, Borša, 07632, SVK
Revízie a opravy individuálnych dýchacích prístrojov pre hasičov
Revízie a opravy individuálnych dýchacích prístrojov .Odborná skúška. Servisná kontrola.
Služba
1. Odborná skúška ADP Drager PA 90+ - 6-ročná
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odborná skúška ADP Dräger PA 90+ - 6-ročná - kompletná generálna prehliadka | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. | |
Výmena predpísaných náhr.dielov podľa nariadenia výrobcu, nastavenie, premeranie na meracej stolici. | |
Výmena tesniacich krúžkov, redukčných a automatických výmena ventilov a membrán masky) + maska |
2. Tlaková skúška ročná oceľových fliaš Dräger PA 90+
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlaková skúška ročná ADP Dräger PA 90+ | ks | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. | |
Premeranie na meracej stolici. |
3. Pravidelná ročná servisná kontrola ADP SCOT PROPAK
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pravidelná ročná servisná kontrola ADP SCOT PROPAK | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. | |
Premeranie a zriadenie pľúcnej automatiky, kontrola ventilov a membrán masky + maska |
Názov |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa. |
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu, pri dodržaní jednotkových cien. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnení. |
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri revízii, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.10.2024 11:01 — 17.10.2024 11:01
1,00 podľa technickej špecifikácie
3 852,29
3 210,24
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.09.2024 11:06
23.09.2024 08:58
23.09.2024 09:13
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.09.2024 08:54 - Vstupná ponuka | 3 840,00 | € | Cena s DPH |
23.09.2024 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 840,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: