37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
44685173
PcProfi s. r. o.
Fintická 14050/119, Prešov , 08006, SVK
Kancelársky balík na vytváranie dokumentov
Softvér
Tovar, Služba
1. Kancelársky balík - softvér
|
|
---|---|
Funkcia |
Plnohodnotný softvér pre vytváranie dokumentov, tabuliek, prezentácií a prijímanie mailovej pošty. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 80 | ||
Záruka | mesiac | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jazyková verzia | Slovenský jazyk |
Typ licencie | plná verzia bez obmedzení |
Licencie | Trvalá licencia, bez časového obmedzenia |
Sada kancelárskych aplikácií obsahuje minimálne | MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint |
Prioritne vytvára a edituje súbory typu | DOCX, XLSX, PPTX, PUB |
Produkt | napr. “Office 2021 Business and Home“, prenositeľná verzia alebo ekvivalent |
Názov |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy oznámi svoju kontaktnú osobu, ktorá následne bude oprávnená jednať s kontaktnou osobou za Objednávateľa. |
Kontaktná osoba Objednávateľa je vedúci Oddelenia informatiky a je určená za účelom vykonania obhliadky tovaru a skontrolovania dokladov dodávaných spolu s tovarom ako aj komunikácie s kontaktnou osobou Dodávateľa. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, predloží (emailom) špecifikáciu ponúkaného tovaru, jasne preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením obchodných názvov (obchodných značiek) a nacenením. Ďalej uvedie ceny bez DPH a ceny s DPH jednotlivých položiek predmetu plnenia zákazky, ktoré budú podkladom pre fakturáciu. |
Požaduje sa dodanie celého predmetu Zmluvy do 10 pracovných dní od účinnosti Zmluvy v čase pracovného dňa od 8:00 do 15:00 hod. Doručenie Dodávateľ vopred avizuje kontaktnej osobe Objednávateľa. Dodávaný softvér je nový v originálnom nepoškodenom balení, pokiaľ nie je špecifikované inak. |
Požadované vlastnosti sú uvedené v špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne. V prípade ak budú zistené, že softvér nezodpovedá minimálnej požadovanej špecifikácii predmetu zákazky, alebo je nefunkčný - Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar NEODOBRAŤ a dožadovať dodanie s adekvátnymi parametrami a funkčnosťou. |
V prípade rozporu či pochybností splnenia požadovanej špecifikácii predmetu zákazky, má Objednávateľ právo vyžiadať si od Dodávateľa vzorový kus tovaru za účelom odsúhlasenia požadovaných parametrov, alebo odkontrolovania pravosti licencie u výrobcu. |
Odstúpenie od Zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok v zmysle OPET. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet Zmluvy v rozsahu, kvalite a požadovanej špecifikácii stanovenej Objednávateľom a ak Dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 10 a viac pracovných dní. |
Až po odsúhlasení ponuky Objednávateľom je prípustné dodanie celého predmetu Zmluvy. |
Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby a to až po kompletnej dodávke predmetu obstarania. |
Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. Cenou sa rozumie cena vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude tvoriť prílohu faktúry. |
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet Zmluvy v mieste plnenia len kontaktnej osobe Objednávateľa - prípadne ňou poverenej osobe, ktorá skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom. |
Dodávateľ dodaním predmetu Zmluvy súhlasí s vybavovaním reklamácie tovaru po dobu trvania záruky v sídle Objednávateľa a v lehote do 30 kalendárnych dní, ak nie je určené inak. Na náklady Objednávateľa, vie Dodávateľ poskytovať aj pozáručný servis pre dodaný tovar. |
V prípade dodania druhotných licencií, Dodávateľ garantuje jeho funkčnosť minimálne po dobu poskytovania oficiálnej podpory pre daný softvér. Ďalej musí vedieť jednoznačne dokázať jeho originalitu, legálnosť a pôvod, čo deklaruje Kupujúcemu čestným prehlásením o tom, že licenciu k softvéru nadobudol legálnou cestou a licencia k softvéru pochádza z distribúcie členských krajín EÚ. Ďalej disponuje podpísaným čestným prehlásením pôvodného majiteľa licencie o znefunkčnení takejto licencie k predmetnému softvéru na pôvodnom zariadení. |
Dodávateľ druhotných licencií je v prípade výzvy Kupujúceho, povinný všetky tieto uvedené prehlásenia doložiť Kupujúcemu pred ich samotným dodaním za účelom kontroly a odsúhlasenia. Nesplnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok v zmysle OPET. |
V prípade dodania nových licencií v inej ako originálnej krabicovej verzii od výrobcu a poskytovateľa softvéru (napr. digitálna licencia), si Kupujúci vyhradzuje právo vyžiadať od Dodávateľa písomný doklad od oficiálneho výrobcu a poskytovateľa softvéru, že dodávané licencie sú skutočne nové, t.j v minulosti neboli nikdy predtým aktivované. Ak po takejto výzve Kupujúceho Dodávateľovi, nebudú predložené požadované dokumenty potvrdzujúce pôvod takých licencií, budú tieto Kupujúcim považované za licencie druhotné, a Kupujúci bude požadovať dokumenty podľa podmienok pre druhotné licencie. |
Ak v prípade vykonania elektronického auditu u Kupujúceho dôjde k zisteniam o nelegálnosti alebo o duplicitnom použití dodaných licencií t.j. pôvodný majiteľ licencie stále využíva, Predávajúci sa zaväzuje v prípade akýchkoľvek právnych následkov alebo sankcií plynúcich z takéhoto elektronického auditu znášať všetky finančné náklady, ktoré by boli potrebné na nápravu a zabezpečenie riadneho využívania a funkčnosti zakúpených licencií (napr. dodaním nových licencií). |
Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
25.09.2024 13:00 — 09.10.2024 13:00
1,00 komplet
20 534,08
17 111,73
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.09.2024 09:16
24.09.2024 10:00
24.09.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.09.2024 10:48 - Vstupná ponuka | 20 534,08 | € | Cena s DPH |
19.09.2024 13:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: