• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2024 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.09.2024 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.09.2024 11:50

Detail zákazky Z20247808

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2024 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.09.2024 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.09.2024 11:50

Základné údaje

Z20247808

OF-293182

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9803783

Objednávateľ

37870475

Prešovský samosprávny kraj

Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

44685173

PcProfi s. r. o.

Fintická 14050/119, Prešov , 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky balík na vytváranie dokumentov

Softvér

  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky balík - softvér
Funkcia
Plnohodnotný softvér pre vytváranie dokumentov, tabuliek, prezentácií a prijímanie mailovej pošty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 80
Záruka mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazyková verzia Slovenský jazyk
Typ licencie plná verzia bez obmedzení
Licencie Trvalá licencia, bez časového obmedzenia
Sada kancelárskych aplikácií obsahuje minimálne MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint
Prioritne vytvára a edituje súbory typu DOCX, XLSX, PPTX, PUB
Produkt napr. “Office 2021 Business and Home“, prenositeľná verzia alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy oznámi svoju kontaktnú osobu, ktorá následne bude oprávnená jednať s kontaktnou osobou za Objednávateľa.
Kontaktná osoba Objednávateľa je vedúci Oddelenia informatiky a je určená za účelom vykonania obhliadky tovaru a skontrolovania dokladov dodávaných spolu s tovarom ako aj komunikácie s kontaktnou osobou Dodávateľa.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, predloží (emailom) špecifikáciu ponúkaného tovaru, jasne preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením obchodných názvov (obchodných značiek) a nacenením. Ďalej uvedie ceny bez DPH a ceny s DPH jednotlivých položiek predmetu plnenia zákazky, ktoré budú podkladom pre fakturáciu.
Požaduje sa dodanie celého predmetu Zmluvy do 10 pracovných dní od účinnosti Zmluvy v čase pracovného dňa od 8:00 do 15:00 hod. Doručenie Dodávateľ vopred avizuje kontaktnej osobe Objednávateľa. Dodávaný softvér je nový v originálnom nepoškodenom balení, pokiaľ nie je špecifikované inak.
Požadované vlastnosti sú uvedené v špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne. V prípade ak budú zistené, že softvér nezodpovedá minimálnej požadovanej špecifikácii predmetu zákazky, alebo je nefunkčný - Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar NEODOBRAŤ a dožadovať dodanie s adekvátnymi parametrami a funkčnosťou.
V prípade rozporu či pochybností splnenia požadovanej špecifikácii predmetu zákazky, má Objednávateľ právo vyžiadať si od Dodávateľa vzorový kus tovaru za účelom odsúhlasenia požadovaných parametrov, alebo odkontrolovania pravosti licencie u výrobcu.
Odstúpenie od Zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok v zmysle OPET. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet Zmluvy v rozsahu, kvalite a požadovanej špecifikácii stanovenej Objednávateľom a ak Dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 10 a viac pracovných dní.
Až po odsúhlasení ponuky Objednávateľom je prípustné dodanie celého predmetu Zmluvy.
Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby a to až po kompletnej dodávke predmetu obstarania.
Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. Cenou sa rozumie cena vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude tvoriť prílohu faktúry.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet Zmluvy v mieste plnenia len kontaktnej osobe Objednávateľa - prípadne ňou poverenej osobe, ktorá skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom.
Dodávateľ dodaním predmetu Zmluvy súhlasí s vybavovaním reklamácie tovaru po dobu trvania záruky v sídle Objednávateľa a v lehote do 30 kalendárnych dní, ak nie je určené inak.  Na náklady Objednávateľa, vie Dodávateľ poskytovať aj pozáručný servis pre dodaný tovar.
V prípade dodania druhotných licencií, Dodávateľ garantuje jeho funkčnosť minimálne po dobu poskytovania oficiálnej podpory pre daný softvér. Ďalej musí vedieť jednoznačne dokázať jeho originalitu, legálnosť a pôvod, čo deklaruje Kupujúcemu čestným prehlásením o tom, že licenciu k softvéru nadobudol legálnou cestou a licencia k softvéru pochádza z distribúcie členských krajín EÚ. Ďalej disponuje podpísaným čestným prehlásením pôvodného majiteľa licencie o znefunkčnení takejto licencie k predmetnému softvéru na pôvodnom zariadení.
Dodávateľ druhotných licencií je v prípade výzvy Kupujúceho, povinný všetky tieto uvedené prehlásenia doložiť Kupujúcemu pred ich samotným dodaním za účelom kontroly a odsúhlasenia. Nesplnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok v zmysle OPET.
V prípade dodania nových licencií v inej ako originálnej krabicovej verzii od výrobcu a poskytovateľa softvéru (napr. digitálna licencia), si Kupujúci vyhradzuje právo vyžiadať od Dodávateľa písomný doklad od oficiálneho výrobcu a poskytovateľa softvéru, že dodávané licencie sú skutočne nové, t.j v minulosti neboli nikdy predtým aktivované. Ak po takejto výzve Kupujúceho Dodávateľovi, nebudú predložené požadované dokumenty potvrdzujúce pôvod takých licencií, budú tieto Kupujúcim považované za licencie druhotné, a Kupujúci bude požadovať dokumenty podľa podmienok pre druhotné licencie.
Ak v prípade vykonania elektronického auditu u Kupujúceho dôjde k zisteniam o nelegálnosti alebo o duplicitnom použití dodaných licencií t.j. pôvodný majiteľ licencie stále využíva, Predávajúci sa zaväzuje v prípade akýchkoľvek právnych následkov alebo sankcií plynúcich z takéhoto elektronického auditu znášať všetky finančné náklady, ktoré by boli potrebné na nápravu a zabezpečenie riadneho využívania a funkčnosti zakúpených licencií (napr. dodaním nových licencií).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

25.09.2024 13:00 — 09.10.2024 13:00

1,00 komplet

20 534,08

17 111,73

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.09.2024 09:16

24.09.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.09.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 118
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2024 10:48 - Vstupná ponuka 20 534,08 € Cena s DPH
19.09.2024 13:58 - Najvýhodnejšia ponuka 20 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS