• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2024 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2024 10:30
  •    Zrušenie zákazky
    19.09.2024 10:33

Detail zákazky Z20247802

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2024 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2024 10:30
  •    Zrušenie zákazky
    19.09.2024 10:33

Základné údaje

Z20247802

OF-293324

zrušená

Objednávateľ

00151882

Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky

Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie leteckých dopravných služieb

služby spojené s nadobúdaním leteniek, rezervácia leteniek

  • 60410000-5 - Pravidelné letecké dopravné služby
  • 63510000-7 - Služby cestovných kancelárií a podobné služby
  • 63522000-4 - Služby sprostredkovateľov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie leteckých dopravných služieb
Funkcia
Dodanie leteniek vrátane poskytnutia komplexných služieb spojených s nadobúdaním leteniek podľa aktuálnej požiadavky verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky do Európy letenka 300
2. Odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky mimo Európy letenka 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Letisko Medzinárodné, spádové (podľa požiadavky Objednávateľa)
Trieda Ekonomická, biznis (podľa požiadavky Objednávateľa)
Typ/formát letenky Elektronická-spiatočná / jednosmerná vrátane príručnej a checkovanej batožiny (podľa požiadavky Objednávateľa)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky: (odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky do Európy v € krát 300 ks) plus (odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky mimo Európy v € krát 30 ks) plus 60.000,-€
Suma 60.000,- € je pevne stanovená objednávateľom na nákup leteniek a nie je predmetom súťaže. Ku tejto sume budú dodávateľom pripočítané odplaty za sprostredkovanie podľa vzorca vyššie.
Vysvetlenie pre uchádzačov: Ak ponúknutá cena bude nižšia ako 60.000,-€, dodávateľ ponúka letenku so zápornou odplatou za sprostredkovanie letenky, ktorá sa odráta z aktuálnej ceny letenky medzinárodného rezervačného systému leteniek ( Amadeus, Galileo alebo ekvivalentný ) prípadne online rezervačného systému priamo leteckej spoločnosti poskytujúcej let. Upozorňujeme na nutnosť dôkladného naštudovania vzorca uchádzačom. Takisto odporúčame dosadiť si ponúknutú cenu do vzorca aby uchádzač videl svoju maržu z ponukovej ceny a dokázal aj reálne letenky dodať s týmito maržami.
Príklad 1: ponuková cena uchádzača 60.990 € = 300 ks leteniek do Európy krát (odplata za sprostredkovanie = 3 €) + 30 ks leteniek mimo Európy krát (odplata za sprostredkovanie = 3 €) + 60.000 €
Príklad 2: ponuková cena uchádzača 58.350 € = 300 ks leteniek do Európy krát (odplata za sprostredkovanie =-5€) + 30 ks leteniek mimo Európy krát (odplata za sprostredkovanie = -5 €) + 60.000 €. V tomto prípade by dodávateľ musel dodať každú letenku o 5 € lacnejšie oproti cene z medzinárodnému rezervačnému systému leteniek ( Amadeus, Galileo alebo ekvivalentný ) prípadne online rezervačného systému priamo leteckej spoločnosti poskytujúcej let.
2. Počty kusov leteniek sú maximálne možné objednané množstvá počas platnosti Rámcovej dohody. Objednávateľ bude objednávať letenky podľa svojich skutočných potrieb. Vysúťažená suma bude zároveň maximálnou hodnotou rámcovej dohody.
3. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania maximálnej hodnoty Rámcovej dohody.
4. Požaduje sa, aby letenky boli rezervované v ekonomickej triede.
5. Požaduje sa zabezpečenie zmeny letenky podľa požiadaviek objednávateľa.
6. Cena vrátane poskytnutia bezplatnej nepretržitej asistenčnej služby a pomoc najmä pri riešení vzniknutých mimoriadnych situácií.
7. Požadujú sa ponuky na zabezpečenie leteniek a súvisiacich služieb podľa potreby objednávateľa prostredníctvom zadania konkrétnej požiadavky, ktorá bude obsahovať nasledovné minimálne náležitosti: a) názov a sídlo objednávateľa,
b) číslo telefónu, e-mailová adresa objednávateľa, c) počet leteniek, d) označenie miesta odletu a miesta príletu, f) informácia o tom, či ide o jednosmernú letenku alebo spiatočnú letenku,
g) najskorší a najneskorší možný čas a dátum odletu a najskorší a najneskorší možný čas a dátum príletu, h) maximálny čas trvania letu, i) dátum a čas vystavenia požiadavky, j) súvisiace služby a údaje potrebné na vypracovanie ponúk a plnenie predmetu zmluvy.
8. Vyžiadanie ponúk na konkrétne letenky bude prebiehať počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 17:00 hod. formou elektronickej požiadavky.
9. Lehota na predloženie relevantných ponúk podľa požiadavky objednávateľa dodávateľom je maximálne 2 hodiny od odoslania požiadavky objednávateľom. K ponuke predloží dodávateľ print screen obrazovky z medzinárodného rezervačného systému leteniek ( Amadeus, Galileo alebo ekvivalentný ) prípadne online rezervačného systému priamo leteckej spoločnosti poskytujúcej let.
10. Objednávateľ porovná cenu letenky so zaslaným print screenom obrazovky z medzinárodného rezervačného systému. Dodávateľom ponúknutá cena sa musí rovnať Odplate za sprostredkovanie podľa vzorca + cena letenky z medzinárodného rezervačného systému leteniek.
11. Objednávateľ vyhodnotí prijaté ponuky z hľadiska hospodárnosti a efektívnosti s prihliadnutím na splnenie termínu a účelu pracovnej cesty.
12. Objednávateľ potvrdí dodávateľovi najvýhodnejšiu ponuku a zašle dodávateľovi záväznú objednávku. Dodávateľ potvrdí prijatie objednávky oznámením tejto skutočnosti na e-mailovú adresu objednávateľa do 1 hodiny od jej odoslania objednávateľom.
Dodávateľ zašle objednané letenky objednávateľovi najneskôr do 2 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi elektronicky. Dodávateľ je povinný doručiť poskytované služby spolu so všetkými dokladmi, ktoré sa k službe vydávajú.
Ak objednávateľ požiada objednávkou o vystavenie rezervácie s garanciou ponuky dodávateľa, dodávateľ je povinný rezervovať letenku a dodržať svoju ponuku.
Rezervácia musí obsahovať: meno cestujúceho, destináciu, leteckú spoločnosť, cenu, informácie o podmienkach zmeny a storna letenky.
Cena letenky zahŕňa všetky náklady leteckej spoločnosti, ktoré s ňou bezprostredne súvisia (letiskové a palivové poplatky, cena za prepravu príručnej, podpalubnej batožiny, a pod.)
13. Revízia ceny:
Ak objednávateľ v čase 1h od predloženia ponúk od dodávateľa nájde na verejne prístupných rezervačných portáloch a predloží dodávateľovi cenovo výhodnejšiu vyhovujúcu letenku vrátane nízkonákladových leteckých spoločností ( podporí dôkazne odkazom na link alebo printscreenom obrazovky) ako predložené ponuky od dodávateľa, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť letenku za maximálne takú istú sumu ako je cena letenky, ktorú objednávateľ odoslal dodávateľovi ako dôkaz letenky s nižšou cenou na trhu (revízia ceny).
Tento záväzok dodávateľa platí v prípade ak je letenka reálne rezervovateľná cez dostupné rezervačné systémy alebo portály  dostupné na trhu.
Letenka zaslaná dodávateľovi ako revízia ceny musí spĺňať tie isté parametre aké vyžadoval objednávateľ od dodávateľa pri zadávaní konkrétnej požiadavky na letenku/y,
14. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia Rámcovej dohody. S vyčíslením jednotlivých odplát za sprostredkovanie ( Európa a mimo Európy ) podľa vzorca uvedeného v bode 1
15. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V takom prípade je Verejný obstarávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lamačská cesta 8A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

330,00 letenka

65 000,00

60 000,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.09.2024 08:38

19.09.2024 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.09.2024 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 339
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS