• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2024 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2024 14:00
  •    Zrušenie zákazky
    17.09.2024 14:03

Detail zákazky Z20247781

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2024 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2024 14:00
  •    Zrušenie zákazky
    17.09.2024 14:03

Základné údaje

Z20247781

OF-293266

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zámočnícke služby

výroba duplikátov kľúčov

  • 44522200-7 - Kľúče
  • 98395000-8 - Zámočnícke služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zámočnícke služby
Funkcia
Kľúčová služba – tovary a služby spojené s výrobou a dodaním kľúčov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výroba duplikátov kľúčov ks 381
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena ( v EUR s DPH) za jeden kus duplikátu.
Objednávateľ priebežne vyhotovuje objednávky. Objednávateľ vyhotoví objednávku na požadovaný počet duplikátov, ktorú zašle dodávateľovi. Dodávateľ sa zaväzuje dodať požadovaný počet podľa objednávky do 3 pracovných dní spolu s faktúrou.
Vrátane prevzatia originálov, výroby duplikátov a dovezenia na miesto plnenia - Trenčín
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov odo dňa dodania tovaru
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom obale od výrobcu s dokumentáciou a príslušenstvom. (v prípade nerentabilnej opravy výmena za nový diel)
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Faktúra je splatná v lehote 30 dní od dňa prevzatia faktúry odberateľom v mieste (71. prápor podpory velenia, Železničná 3, 911 01 Trenčín)
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek.
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 1 pracovný deň vopred.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Faktúra môže slúžiť aj ako dodací list. V tomto prípade táto skutočnosť musí byť uvedená vo faktúre.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať duplikáty kľúčov v stanovenom počte v závislosti od potrieb. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 31.12.2024, alebo do vyčerpania zazmluvneného finančného limitu zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.09.2024 08:00 — 31.12.2024 12:00

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

403,00

336,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.09.2024 13:22

17.09.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.09.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 435
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS