• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2024 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2024 10:50

Detail zákazky Z20247780

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2024 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2024 10:50

Základné údaje

Z20247780

OF-293393

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9810948

Objednávateľ

31118682

Centrum sociálnych služieb - DOMOV JAVORINA

Školská 344/50, Bzince pod Javorinou, 91611, SVK

Dodávateľ

10829296

Benedikt Procházka - PROBE

Rudlovská 32, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mangeľ

Valcový žehlič

  • 42718100-3 - Žehliace stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mangeľ
Funkcia
Valcový žehlič
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Priemer valca mm 325
Šírka valca mm 1600
Celková šírka stroja mm 2210
Hĺbka mangľa mm 700
Výška mangľa mm 1107 1110
Priemer odťahu mm 98 100
Elektrický ohrev kW max 16kW
Celkový príkon kW 16,57
Rýchlosť valca m/min 1,5 10
Elektrické pripojenie V 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bočné panely nerezová oceľ
Otáčky motoru plynulé riadenie pohonu válca
Systém dochladzovania musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vykonanie dodávky a montáže bez obmedzenia prevádzky objektu a počas pracovnej doby v pracovné dni.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. Odborné zaškolenie a zaučenie personálu na obsluhu zariadenia odborne spôsobilou osobou a s písomným potvrdením o zaškolení.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Za nedodržanie technickej špecifikácie objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. Zadanie technických parametrov, podmienok verejného obstarávania zákazky a plnenia zákazky sú záväzné.
Termín dodania a inštalácie mangľa - najneskôr do 20 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy.
Súčasťou dodávky je dodací list, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu v eurách + rozpis DPH
V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprebrať.
Dodávateľ je povinný odovzdať doklady a dokumentáciu k tovaru v slovenskom alebo českom jazyku.
Vystavenie a odovzdanie  montážnych a revíznych správ k termínu montáže (správa o montáži stroja, bezpečnostný certifikát stroja, revízna správa o zapojení)
Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Platba sa bude realizovať na základe faktúry formou bezhotovostného platobného styku, faktúra bude vystavená po protokolárnom prevzatí tovaru a po zaškolení personálu. Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie zákazky, t. j. u objednávateľa (obstarávateľa).
Objednávateľ (obstarávateľ) je povinný vady diela reklamovať u dodávateľa písomne bez zbytočného odkladu. Záručná doba začína plynúť odo dňa protokolárneho prevzatia diela objednávateľom (obstarávateľom) a je v dĺžke 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude poskytovať záručný a pozáručný servis v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť reklamované vady diela bezodkladne po uplatnení písomnej reklamácie, najneskôr do 7 dní, podľa charakteru vady.
Maximálny výška zdrojov je: 11 268,00 EUR s DPH.
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom (EKS označí zadávanie takejto zákazky za nedokonané a nedôjde k uzavretiu zmluvy).
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky preložené ponuky, prípadne verejné obstarávanie zrušiť, ak bude zistené, že výsledkom e-aukcie v EKS nie sú splnené podmienky dodania požadovaného predmetu zákazky.
Na základe Kúpnej zmluvy vygenerovanej EKS sa víťazný uchádzač skontaktuje s verejným obstarávateľom do 5 kalendárnych dní od ukončenia elektronickej aukcie a predloží harmonogram postupu dodania, montáže a inštalácie predmetu zákazky, vrátane certifikátov na dodávaný tovar.
Jediným kritérioum na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky. Uvádzajte cenu v EUR s DPH za celý predmet zákazky.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská 344/50, Bzince pod Javorinou, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

27.09.2024 13:00 — 17.10.2024 13:20

1,00 ks

11 268,00

11 268,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.09.2024 13:22

25.09.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.09.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 152
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.09.2024 11:10 - Vstupná ponuka 11 268,00 € Cena s DPH
24.09.2024 16:35 - Najvýhodnejšia ponuka 11 265,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS