• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2024 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2024 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2024 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2024 12:20

Detail zákazky Z20247764

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2024 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2024 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2024 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2024 12:20

Základné údaje

Z20247764

OF-293361

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9787391

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Externé disky

SSD disk, externý

  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Externý disk
Funkcia
Úložný priestor pre dokumenty a mediálne súbory
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kapacita min. 1TB
Rozhranie USB 3.2 Gen 2x2
Rýchlosť min. 1050 MB/s
Kompatibilný s Windows 11, 10, macOS (v.10.15.x +), Linux (v. 4.4.x +) a Chrome OS
Farba čierna
Danej špecifikácií vyhovuje napr.: Kingston XS1000 1 TB SSD USB 3.2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa zaslať vlastný návrh na plnenie Zmluvy, a to do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe verejného obstarávateľa (za účelom overenia požadovaných vlastností).
Splatnosť faktúry je 30 dní
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Fakulta riadenia a informatiky, KI, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

23.09.2024 08:00 — 04.10.2024 14:00

3,00 ks

200,00

200,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.09.2024 11:28

19.09.2024 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.09.2024 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 354
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2024 11:41 - Vstupná ponuka 199,00 € Cena bez DPH
19.09.2024 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 190,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS