• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2024 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2024 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2024 11:45

Detail zákazky Z20247752

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2024 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2024 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2024 11:45

Základné údaje

Z20247752

OF-293193

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9777013

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby pre mestský úrad

kancelársky papier, kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby pre mestský úrad
Funkcia
na administratívny výkon práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelársky papier, formát A4, 500 ks v balení, PEFC certifikovaný, vhodný pre obojstrannú veľkoobjemnú tlač a kopírovanie balenie 400
Obálky C4 s odtrhávacou páskou, rozmery 229 x 324 mmm, z bieleného papiera 90 g ks 200
Zošívacie spony 24/6 mm/1000 ks zošívacie spony vyrobené z pozinkovaného drôtu,  dĺžka nožičky: 6 mm, 1 000 spôn v balení balenie 200
Spisový obal A4, dvojlist , bezdrevný ofsetový, 20 ks v balení, tlačivo preverené Ministerstvom vnútra SR balenie 500
Zakladač pákový A4, 7,5 cm, mramor pákový kartónový zakladač potiahnutý mramorovaným papierom, vybavený chrbtovým krúžkom, radokrúžkom, papierovým štítkom na chrbte a  pákovou mechanikou, formát A4, šírka chrbta: 7,5 cm ks 100
Doska spisová so šnúrkami A4, šedá jednostranne poťahovaná spisová doska bez chrbta spojená šnúrkami, mramorovaný vzhľad, formát: A4 ks 500
Pero SPOKO 0161 EasyInk Panther - elegantné guľôčkové pero s kovovým klipom a tvarovaným gumovým úchopom. Šírka stopy: 0,7mm. Mix farieb: čierna, hnedá, svetlá béžová. ks 200
Predvolanie na miestny - obecný úrad,  formát: A6, vyhotovenie: karta, papier: kartón ks 500
Záznamová kniha A4 100 listov linajková ks 50
Záznamová kniha A5 100 listov linajková ks 50
Permanentný popisovač Centropen 8566 čierny ks 50
KT - TERMO 57/40/12 návin 18 m, 48 g/m2, BPA FREE ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kancelársky papier - cena zahŕňa balenie (500 ks)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.
V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Ak sa v špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, obchodné označenie, patent, typ objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10/11, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

30.09.2024 12:00

412 150,00 ks

8 131,00

6 775,84

Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.09.2024 09:07

18.09.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.09.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 320
 118
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.09.2024 08:33 - Vstupná ponuka 8 103,60 € Cena s DPH
18.09.2024 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka 7 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS