• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2024 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2024 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2024 09:55

Detail zákazky Z20247732

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2024 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2024 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2024 09:55

Základné údaje

Z20247732

OF-293302

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9777016

Objednávateľ

00165646

Okresný súd Komárno

Pohraničná 6, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonery, kompatibilné tonery

tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kompatibilné tonery
Funkcia
Dodávateľ dodá tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania (v rámci sídla objednávateľa) v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.
Dodávateľ dodá  tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení v štandardnej kvalite, bez potreby ďalších úprav.
Objednávateľ požaduje kompatibilné, resp. originálne tonery, nie repasované !
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kompatibilný toner od alternatívneho výrobcu CF226X ( tlačiareň HP LJ Pro M402dne ) výdajnosť 9000 strán ks 20
Kompatibilný toner od alternatívneho výrobcu Q2612A (tlačiareň HP LJ 1005 MFP) výdajnosť 2000 strán ks 2
Kompatibilný toner od alternatívneho výrobcu CE825A (tlačiareň HP LJ 1102 a 1132 MFP) výdajnosť 2000 strán ks 3
Kompatibilný toner do alternatívneho výrobku CE505X (tlačiareň HP LJ 2055dn) výdajnosť 6500 strán ks 5
Kompatibilný toner do alternatívneho výrobku CF280X (tlačiareň HP LJ Pro 404 dn) výdajnosť 6900 strán ks 2
Kompatibilný toner do alternatívneho výrobku CF287X (tlačiareň HP LJ Pro 501dn) výdajnosť 18000 strán ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy (dodanie jednorazovo) na miesto plnenia ktorá je zahrnutá v cene
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy do miesta plnenia ako jednorázové plnenie
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi, splatnosť faktúr: do 24 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne oznámiť dodávateľovi, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy a popis vady.
Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí.
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím kompatibilného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak.
Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre kupujúceho bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru)
V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
Tovar je potrebné dodať v takom stave, aby boli bez ďalších zásahov použiteľné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pohraničná 6, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

23.09.2024 09:00 — 27.09.2024 10:00

34,00 ks

600,00

500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.09.2024 09:10

18.09.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.09.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 323
 25
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.09.2024 09:16 - Vstupná ponuka 600,00 € Cena s DPH
17.09.2024 21:42 - Najvýhodnejšia ponuka 420,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS