• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2024 16:40
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2024 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2024 14:45

Detail zákazky Z20247730

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2024 16:40
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2024 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2024 14:45

Základné údaje

Z20247730

OF-293180

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9787337

Objednávateľ

00351806

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servítky a pergamenový papier

servitky pre gastro prevádzku, pergamenový papier na pečenie,

  • 33764000-3 - Papierové servítky
  • 37823300-6 - Pergamenový papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obrúsky farebné 24 x 24 cm
Funkcia
Obrúsky 2-vrstvové farebné vhodné pre gastrozariadenia. Hygienické a praktické obrúsky, ktoré sa používajú pri servírovaní jedla.  Sú mäkké na dotyk, vyrobené zo vzdušného materiálu a preto sú ideálne pre profesionálnu stolovú dekoráciu. Taktiež sú vhodné na skladanie a na každú príležitosť či už sa jedná o klasické stolovanie, svadbu, event, oslavu, krstiny a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obrúsky farebné 24 x 24 cm balík 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 250 ks / balík
farebné prevedenie rôzne farby, farba sa špecifikuje pri objednávke
2- vrstvové vyžadauje sa
 2. Obrúsky biele 33 x 33 cm
Funkcia
Obrúsky 1-vrstvové biele vhodné pre gastrozariadenia. Hygienické a praktické obrúsky, ktoré sa používajú pri servírovaní jedla. Sú mäkké na dotyk, vyrobené zo vzdušného materiálu a preto sú ideálne pre profesionálnu stolovú dekoráciu. Taktiež sú vhodné na skladanie a na každú príležitosť či už sa jedná o klasické stolovanie, svadbu, event, oslavu, krstiny a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obrúsky biele 33 x 33 cm balík 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 500 ks / balík
farebné prevedenie biele
1- vrstvové vyžadauje sa
 3. Obrúsky farebné 33 x 33 cm
Funkcia
Obrúsky 3-vrstvové farebné vhodné pre gastrozariadenia. Hygienické a praktické obrúsky, ktoré sa používajú pri servírovaní jedla. Sú mäkké na dotyk, vyrobené zo vzdušného materiálu a preto sú ideálne pre profesionálnu stolovú dekoráciu. Taktiež sú vhodné na skladanie a na každú príležitosť či už sa jedná o klasické stolovanie, svadbu, event, oslavu, krstiny a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obrúsky farebné 33 x 33 cm balík 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 250 ks / balík
farebné prevedenie rôzne farby, farba sa špecifikuje pri objednávke
3- vrstvové vyžadauje sa
 4. Obrúsky 3- vrstvé 1/8 skladanie
Funkcia
Obrúsky 3-vrstvové 1/8 skladanie, farebné vhodné pre gastrozariadenia. Hygienické a praktické obrúsky, ktoré sa používajú pri servírovaní jedla. Sú mäkké na dotyk, vyrobené zo vzdušného materiálu a preto sú ideálne pre profesionálnu stolovú dekoráciu. Taktiež sú vhodné na skladanie a na každú príležitosť či už sa jedná o klasické stolovanie, svadbu, event, oslavu, krstiny a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obrúsky 3-vrstvé 1/8 skladanie balík 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 250 ks / balík
farebné prevedenie rôzne farby, farba sa špecifikuje pri objednávke
3- vrstvové vyžadauje sa
skladanie 1/8
 5. Obrúsky gastro prémium 40x40 cm
Funkcia
Obrúsky 2-vrstvové, farebné vhodné pre gastrozariadenia. Hygienické a praktické obrúsky, ktoré sa používajú pri servírovaní jedla. Sú mäkké na dotyk, vyrobené zo vzdušného materiálu a preto sú ideálne pre profesionálnu stolovú dekoráciu. Taktiež sú vhodné na skladanie a na každú príležitosť či už sa jedná o klasické stolovanie, svadbu, event, oslavu, krstiny a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obrúsky gastro prémium 40x40 cm balík 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 50 ks / balík
farebné prevedenie rôzne farby, farba sa špecifikuje pri objednávke
2- vrstvové vyžadauje sa
 6. Obrúsky gastro prémium Dekor 40x40 cm
Funkcia
Obrúsky 2-vrstvové, farebné vhodné pre gastrozariadenia. Hygienické a praktické obrúsky, ktoré sa používajú pri servírovaní jedla. Sú mäkké na dotyk, vyrobené zo vzdušného materiálu a preto sú ideálne pre profesionálnu stolovú dekoráciu. Taktiež sú vhodné na skladanie a na každú príležitosť či už sa jedná o klasické stolovanie, svadbu, event, oslavu, krstiny a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obrúsky gastro prémium Dekor 40x40 cm balík 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 50 ks / balík
farebné prevedenie rôzne farby, farba sa špecifikuje pri objednávke
2- vrstvové vyžadauje sa
 7. Baliaci papier pergamenový, náhrada, 60x80 cm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Baliaci papier pergamenový, náhrada, 60x80 cm, svetlohnedá farba, hárky, 10kg/ balenie balenie 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery 60 x 80 cm
farba svetlohnedá
hárky vyžaduje sa
hmotnosť balenia 10 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis cien bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Na tovar požadujeme predloženie bezplatných vzoriek do 3 dní po uzatvorení zmluvy z každého požadovaného tovaru 1 ks s údajmi výrobcu deklarujúcimi technické a environmentálne parametre ponúkaného tovaru. V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu poskytnutých vzoriek s technickými vlastnosťami jednotlivých položiek je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
V prípade, ak podľa názoru Objednávateľa predložené vzorky nezodpovedajú Technickým vlastnostiam, ktoré sú uvedené v zmluve, Objednávateľ vzorky Dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú Technickým vlastnostiam požadovaných Objednávateľom.
Nedodanie technického popisu (dokladu výrobcu s údajmi deklarujúcimi technické a environmentálne parametre ponúkaného tovaru), resp. ak údaje v ňom uvedené nebudú v súlade s Technickými vlastnosťami jednotlivých položiek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, bude to považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, doručenie vzoriek, dopravu tovaru a jeho vyloženie na mieste plnenia, DPH, náklady na reklamácie.
Požaduje sa dodanie tovaru: - do 3 dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pričom objednávka objednávateľa nebude odoslaná skôr ako uplynú 4 pracovné dní od lehoty na predkladanie ponúk,     - na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené v objednávke               - v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky),
- v čase od 8:00 hod do 14:00 hod.              -       s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.  Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len tovar skutočne prevzatý podľa dodacieho listu. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou Objednávateľa bude prílohou každej faktúry.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.  Na dodací list a faktúru je potrebné uviesť číslo zmluvy EKS.
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky.
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, poistenie prepravy, clo, poistné a balenie. Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. V prípade, ak tovar nebude v súlade s Technickými vlastnosťami predmetu zmluvy, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Uplatnením reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi.
Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb kupujúceho. Zároveň si obstarávateľ vyhradzuje právo neodobrať všetko uvedené množstvo.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.  Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza údaj alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s úplne rovnakými parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví neuspokojivú referenciu.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke ( napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
V prípade, že balenie neobsahuje požadovaný počet kus tovaru v jednom balení, je potrebné počty balení prepočítať.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, príp. EN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými normami. Tovar musí byť nový, doposiaľ nepoužitý.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa, resp. štatutárneho orgánu objednávateľa.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do 31.12.2024, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

25.09.2024 07:00 — 10.12.2024 14:00

1,00 celok

3 066,72

2 555,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.09.2024 16:40

19.09.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.09.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 145
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2024 11:55 - Vstupná ponuka 3 066,00 € Cena s DPH
18.09.2024 20:02 - Najvýhodnejšia ponuka 3 064,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS