• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2024 16:10
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2024 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2024 10:10

Detail zákazky Z20247729

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2024 16:10
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2024 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2024 10:10

Základné údaje

Z20247729

OF-293294

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9770713

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka licencií Exchange Online Plan 1 a Microsoft 365 Business Standard

Exchange Online Plan 1, Office 365, Microsoft, licencia.

  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 48500000-3 - Softvérový balík na komunikáciu a pre multimédiá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 64216120-0 - Služby elektronickej pošty
  • 48510000-6 - Softvérový balík na komunikáciu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie prístupu (licencií) k online kolaboračnej platforme Microsoft  Exchange Online Plan 1, po dobu 12 mesiacov
Funkcia
Licencie Microsoft Exchange Online Plan 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencie Microsoft Exchange Online Plan 1 ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dátum začiatku nového predplatného 23. 10. 2024
 2. Zabezpečenie prístupu (licencií) k online kolaboračnej platforme Microsoft 365, typu Business  Standard
Funkcia
Licencie Microsoft 365 Business Standard
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencia Microsoft 365 Business Standard pre kancelárske práce ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dátum začiatku nového predplatného 23. 10. 2024
 3. Služba podpory po dobu 12 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Služba podpory Microsoft Exchange Online a Office365 podľa potrieb Objednávateľa po dobu trvania zmluvy hodina 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Začiatok podpory 23.10.2024
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Služby podpory spočívajú najmä v podpore pri konfigurácii, prevádzke, užívaní a riešení incidentov týkajúcich sa týchto IS, poskytovaní konzultácii a v obnove prevádzky po vyriešení prípadnej havarijnej situácie.
Dodávateľ musí zabezpečiť kontinuitu a bezvýpadkový prechod zo stávajúceho predplatného na licencie na nové predplatné licencií.
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér, zakúpený cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti Microsoft.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 2 pracovných dní.
Čiastkové plnenie na základe objednávok, periodicita zasielania objednávok na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať aj vyčíslenie jednotkovej ceny, t.j. licencie na 1 užívateľa/mesačne do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Jednotkové ceny sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy - 1 rok.
Zmluva sa uzatvára na 1 rok, počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet licencií.
Prvotná objednávka bude na 98 ks licencií Microsoft Exchange Online Plan 1  a 15 ks  licencií Microsoft 365 Business Standard.
Objednávateľ požaduje fakturovať licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií k poslednému dňu daného mesiaca a zmluvných jednotkových cien licencií. Splatnosť faktúry 30dní.
Požiadavky na zmeny počtov licencií bude Objednávateľ oznamovať Dodávateľovi elektronicky a to na adresu oprávnenej osoby.
Verejný obstarávateľ akceptuje aj elektronické dodanie licencií.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10/11, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

25.09.2024 12:00

140,00 ks

8 500,00

7 083,34

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať aj vyčíslenie jednotkovej ceny, t.j. licencie na 1 užívateľa/mesačne do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.09.2024 16:10

17.09.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 459
 59
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2024 12:20 - Vstupná ponuka 8 477,52 € Cena s DPH
16.09.2024 12:20 - Najvýhodnejšia ponuka 8 477,52 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS