• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2024 15:19
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2024 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    18.09.2024 12:03

Detail zákazky Z20247724

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2024 15:19
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2024 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    18.09.2024 12:03

Základné údaje

Z20247724

OF-293329

zrušená

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka ovocia, zeleniny a zemiakov

ovocie, zelenina a zemiaky

  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie, zelenina, zemiaky
Funkcia
Ovocie, zelenina, zemiaky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Grep - 1ks cca 250g kg 40
Jablko zelené - 1ks cca 150g kg 600
Jablko červené - 1ks cca 150g kg 1600
Citróny kg 650
Pomaranč - 1ks 200g kg 900
Banán - 1ks 170 - 200g kg 1000
Mandarínky kg 300
Kiwi ks 1200
Hruška - 1ks cca 150g kg 250
Hrozno zelené kg 25
Slivky kg 200
Ringlota kg 200
Petržlenová vňať čerstvá zväzok 400
Kôpor čerstvý zväzok 80
Šalát ľadový ks 1200
Šalát červený kučeravý ks 200
Šalát hlávkový ks 120
Mrkva praná kg 1100
Zeler buľva praný kg 250
Petržlen praný kg 150
Kaleráb gigant kg 200
Pór kg 150
Kapusta čínska kg 400
Kapusta hlávková kg 700
Kapusta červená kg 200
Kapusta kyslá kg 450
Cvikla kg 600
Hliva ustricová kg 60
Šampiňóny kg 180
Cibuľa žltá kg 450
Cibuľa jarná lahôdková zväzok 90
Cibuľa červená kg 40
Cesnak kg 70
Kel kg 250
Paradajky kg 1000
Paprika zelená hrubá kg 50
Paprika žltá hrubá kg 200
Paprika červená hrubá kg 200
Uhorky šalátové kg 850
Redkvička červená zväzok 350
Redkvička biela kg 30
Cuketa kg 170
Špenát baby listy čerstvé kg 40
Paprika zelená svetlá kg 500
Zemiaky - varný typ B kg 12000
Tekvica kg 120
Tekvica hokaido kg 120
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH, podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zmluvy v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. tzn. tovar musí byť celý bez známok poškodenia (celistvý) a vzhľad musí zodpovedať deklarovanej odrode.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok, ktoré budú hlásené mailom, faxom alebo telefonicky. Dodávky budú realizované 3x do týždňa - pondelok, streda, piatok do 6:30h.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar zabalený spôsobom potrebným na ochranu tovaru a uchovanie jeho akosti v obaloch obvyklých pre jednotlivé druhy tovaru.
Faktúra a dodací list musia spĺňať náležitosti daňového dokladu, faktúra je splatná 30dní odo dňa jej doručenia.
Kvalita dodávanej zeleniny, zemiakov a ovocia musia spĺňať požiadavky na kvalitu Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR-potravinového kódexu SR upravujúce ovocie, zeleninu.
Dodávaný tovar vrátane jeho prepravy musí spĺňať jednotlivé ustanovenie zákona NR SR č. 152/1995 Z. z. o potravinách.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou, prepravou a vyložením tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na objednávateľa.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je objednávateľ oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť.
Uvedené množstva sú predpokladané, objednávateľ si vyhradzuje právo množstvo zmeniť podľa aktuálnej potreby.
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH alebo zmeny ceny smerom nadol.
Doba platnosti zmluvy je na obdobie od 1.10.2024 do 31.12.2024.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

01.10.2024 00:00 — 31.12.2024 00:00

29 935,00 kg/ks

26 811,00

26 811,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.09.2024 15:19

18.09.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.09.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 178
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS