• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2024 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2024 16:03
  •    Zrušenie zákazky
    16.09.2024 16:05

Detail zákazky Z20247722

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2024 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2024 16:03
  •    Zrušenie zákazky
    16.09.2024 16:05

Základné údaje

Z20247722

OF-293124

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické plyny a zásobníky

technické plyny, acetylén, kyslík, argón, oxid uhličitý, dusík, hélium

  • 24321115-9 - Acetylén
  • 24111900-4 - Kyslík
  • 24112100-3 - Oxid uhličitý
  • 24111100-6 - Argón
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 44612100-4 - Tlakové fľaše na plyn

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlaková fľaša - argón
Funkcia
Tlaková fľaša argón s náplňou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
argón L 20
tlak tlak 200
množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V cene tovaru je zahrnutá doprava tovaru a všetky súvisiace poplatky (ADR, mýtny poplatok, revízie na fľašu a ostatné) áno
Certifikácia, tlaková skúška platná minimálne 10 rokov.
 2. Tlaková fľaša - oxid uhličitý - CO2
Funkcia
Tlaková fľaša s náplňou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CO2 L 8
tlak bar 150
množstvo ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V cene tovaru je zahrnutá doprava tovaru a všetky súvisiace poplatky (ADR, mýtny poplatok, revízie na fľašu a ostatné)
Certifikácia, tlaková skúška platná minimálne 10 rokov.
 3. Tlaková fľaša - dusík
Funkcia
Tlaková fľaša s náplňou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dusík L 8
tlak bar 200
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V cene tovaru je zahrnutá doprava tovaru a všetky súvisiace poplatky (ADR, mýtny poplatok, revízie na fľašu a ostatné)
Certifikácia, tlaková skúška platná minimálne 10 rokov.
 4. Tlaková fľaša - Hélium 4.0
Funkcia
Tlaková fľaša s náplňou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hélium 4.0 L 50
tlak bar 200
množstvo ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V cene tovaru je zahrnutá doprava tovaru a všetky súvisiace poplatky (ADR, mýtny poplatok, revízie na fľašu a ostatné)
Závit W21.8x 1/14
Certifikácia, tlaková skúška platná minimálne 10 rokov.
 5. acetylén
Funkcia
Náplň do tlakovej fľaše
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
fľaša L 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V cene tovaru je zahrnutá doprava tovaru a všetky súvisiace poplatky (ADR, mýtny poplatok, revízie na fľašu a ostatné)
Objednávateľ disponuje svojimi vlastnými fľašami
 6. technický Kyslík
Funkcia
Náplň do tlakovej fľaše
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
fľaša L 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V cene tovaru je zahrnutá doprava tovaru a všetky súvisiace poplatky (ADR, mýtny poplatok, revízie na fľašu a ostatné)
Objednávateľ disponuje svojimi vlastnými fľašami
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy a návrh na plnenie predmetu zmluvy. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodací list a faktúra musí obsahovať cenu za tovar bez DPH a s DPH.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Dodanie v čase od 08,00 hod. do 13,00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Faktúry zasielať na adresu doručenia tovaru po doručení celého obsahu dodávky.
Návod na obsluhu je v slovenskom alebo českom jazyku.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými, alebo vyššími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

30.09.2024 15:03 — 04.10.2024 15:03

1,00 zákazka

5 000,00

3 671,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.09.2024 15:06

16.09.2024 16:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 441
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS