• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2024 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2024 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2024 13:35

Detail zákazky Z20247653

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2024 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2024 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2024 13:35

Základné údaje

Z20247653

OF-292953

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9764146

Objednávateľ

36567761

Nitrianska investičná, s.r.o.

Štefánikova trieda 60, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

52302555

encare, s.r.o.

Rusovská cesta 20, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie po dobu 12 mesiacov do troch odberných miest ( ďalej len "OM" ) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa na OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS v čase od 00:00 hod. SEČ dňa  01.10.2024 do 24:00 hod. SEČ dňa 30.09.2025.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
EIC kód odberného miesta č. 24ZZS8632700000F (ďalej len "OM") v mieste Jesenského 4, Nitra - predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM na obdobie od 1.10.2024 do 30.09.2025 MWh 273
EIC kód odberného miesta č. 24ZZS70305770002  (ďalej len "OM") v mieste Jesenského 4, Nitra - predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM na obdobie od 1.10.2024 do 30.09.2025 MWh 6
EIC  kód odberného miesta č. 24ZZS4072339000B (ďalej len "OM") v mietse Golianova 70, Nitra - predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM na obdobie od 1.10.2024 do 30.09.2025 MWh 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest 3
OM  EIC kód: 24ZZS8632700000F Napäťová úroveň:NN, max.rezerv. kapacita (kW)/hodnota ističa (A): 250 A, vyúčt. obd.: kalendárny mesiac, zálohové platby, meranie: typ merania A, Produkt: dvojtarif VT a NT
OM EIC kód:  24ZZS70305770002 Napäťová úroveň:NN, max.rezerv.kapacita (kW)/hodnota ističa (A): 400 A, vyúčt.obd.: kalendárny mesiac, zálohové platby, meranie: typ merania A, Produkt: dvojtarif VT a NT
OM EIC kód: 24ZZS4072339000B Napäťová úroveň:NN, max.rezerv.kapacita (kW)/hodnota ističa (A):: 63A, vyúčt.obd.: kalendárny mesiac, zálohové platby, meranie: typ merania A, Produkt: dvojtarif VT a NT
Tolerancia odberu elektrickej energie min.na úrovni od 90% do 110%
začiatok plnenia od 00:00 hod. SEČ dňa 1.10.2024
koniec plnenia do 24:00 hod. SEČ dňa 30.09.2025
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miestom plnenia sú 3 odberné miesta odberateľa 2 OM na adrese Jesenského ul. 4 v Nitre: OM EIC kód: 24ZZS8632700000F a OM EIC kód: 24ZZS70305770002 a 1 OM na adrese Golianova 70 v Nitre OM EIC kód: 24ZZS4072339000B
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov.
3. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v OM uvedeným odberateľom.
4. Cena bude uhradená v mene - EUR.
5. Požaduje sa, aby výsledná suma predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty predkladania ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
6. Ponúkaná celková cena bude za 1 MWh elektriny bez DPH a spotrebnej dane - samostatná cena za dodávku elektrickej energie, cena za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, odmena obchodníka a ďalšie súvisiace platby na strane obchodníka. Nesúťaží sa cena za služby súvisiace s distribúciou (ceny za prenos elektriny, distribúcia elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa platného rozhodnutia ÚRSO a aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase dodania plnenia..
7. Cena komodity a fixné poplatky obchodníka nebudú v sebe zahŕňať skryté poplatky.
8. Dodávateľovi nevzniká nárok na úhradu nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny podľa Zmluvy. Cena zohľadňuje poukázateľné náklady a primeraný zisk dodávateľa.
9. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
10. Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu za tri odberné miesta počas trvania zmluvy vrátane všetkých poplatkov.
11. Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe doručenej vyúčtovacej faktúry vystavenej podľa skutočnej spotreby vždy za príslušný kalendárny mesiac. Odberateľ uhradí vyúčtovaciu faktúru za príslušný mesiac do 14 dní od dňa jej doručenia.
12. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov. Faktúry budú zasielané poštou na adresu odberateľa alebo elektronicky na e-mail odberateľa, nitrianskainvesticna@gmail.com.
13. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
14. Poplatok za nedodržanie tolerancie: Ak odberateľ neodoberie aspoň 90% zml.množstva(SZM),dodávateľ môže zvýšiť cenu nasledovne: ZC=(K*(SZMmin-X))/X kde ZC-max.zvýšenie ceny za skutočne odobraté množstvo elektriny v príslušnom kalendárnom roku v €/MWh, K=2-násobok priemeru mesačných spot.cien daného kal.roka,ktoré sú vypočítané z ceny každej hodiny každého dňa daného mesiaca ocenené hod.cenou elektriny na dennom trhu(DT) SR organizovanom spol.OKTE,a.s.,
Pokračovanie bodu 14..: zverejnené na int.stránke OKTE a.s.* X-skutočne odobraté množstvo elektriny(min 1) Ak je odber v prísl.kalend.roku 0MWh,dodávateľ vyfakturuje odberateľovi platbu: SZMmin (v danom roku)*K. Ak odberateľ presiahne odber 110% SZM(ZMmax),dodávateľ zvýši cenu za každú MWh odobratú v prísl.faktur.období nad SZMmax o 1,5-násobok priemer.mesačnej spot.ceny,ktorá je pre každú hodinu každého dňa daného mesiaca ocenená hodin.cenou elektriny na DT SR organizovanom spol.OKTE,a.s.* *Ako podklad pre výpočet sa použijú ceny uvedené v mesačných správach o DT.
15. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
16. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
17. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
18. Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do troch odberných miest objednávateľa do výšky maximálnej rezervovanej kapacity,
- zabezpečiť rezervované kapacity  odberných miest objednávateľa,
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta objednávateľa na žiadosť objednávateľa,
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa,
19. Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
20. Dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy (teda ešte pred samotným plnením zmluvy) predloží odberateľovi:
a) doklad o oprávnení podnikať v energetike - dodávke elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky. predložením povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (originál alebo overenú kópiu)
b) čestné prehlásenie, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu na obdobie od 1.10.2024 do 30.09.2025 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území západoslovenského regiónu
c) čestné vyhlásenie, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia
21. Nedodanie ktoréhokoľvek dokladu z bodu 20 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
22. Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa prechádzajúcej vety bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatné.
23. Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred Všeobecnými zmluvnými podmienkami / resp. inými predpismi dodávateľa.
24. Dodávateľ berie na vedomie, že podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Objednávateľ (ako verejný obstarávateľ) nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
25. Dodávka elektriny do odberného miesta odberateľa môže vyť prerušená alebo obmedzená v prípadoch a za podmienok stanovených v zákone č. 251/12 Z.z. a v súvisiacich predpisoch.
26. Dodávateľ je pri výmene meradla povinný informovať odberateľa o stave odobratého množstva elektriny a zároveň je povinný oznámiť stav meradla pred výmenou a stav nového meradla po výmene. Ak sa odberateľ nezúčastní výmeny meradla je dodávateľ povinný písomne informovať odberateľa o výmene, stave meradla pred výmenou a stave nového meradla po výmene a zabezpečiť uskladnenie demontovaného meradla najmenej 60 dní z dôvodu umožnenia kontroly stavu meradla odberateľom.
27. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky odberateľa uvedenej v tejto Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod. 18.2., písm. a) VZP OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jesenského 4 a Golianova 70, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.10.2024 00:00 — 30.09.2025 00:00

314,00 MWh

73 000,00

73 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.09.2024 09:48

16.09.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.09.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 173
 279
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.09.2024 10:04 - Vstupná ponuka 73 000,00 € Cena bez DPH
16.09.2024 09:27 - Najvýhodnejšia ponuka 72 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS