35514388
Gréckokatolícka charita Prešov
Hlavná 2, Prešov, 08001, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou
stravná karta
Tovar, Služba
|
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zákona č.311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 6,5 | ||
| Predpokladaný počet stravných jednotiek mesačne | ks | 1900 | ||
| Počet stravných jednotiek ročne | ks | 22800 | ||
| Počet stravných kariet | ks | 80 | 110 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne po dobu kontraktu |
| Stravná karta obsahuje | meno držiteľa karty |
| Stravná karta | umožňuje bezkontaktné aj kontaktné použitie alebo použitie PIN-om |
| Názov |
| Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotky sú započítané do provízie dodávateľa. |
| Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
| Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží zoznam minimálne 1200 stravovacich zariadeni , kde sa da platiť stravnou kartou v Presovskom kraji a minimalne piatich potravinových obchodných reťazcov s obchodnou sieťou pokrývajúcou celú SR. |
| Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať žiadne ďalšie sumy, poplatky či provízie, ktoré nie sú zahrnuté v celkovej cene za predmet Zmluvy. |
| Celková cena za elektronické stravné poukážky (alebo stravné jednotky) bude tvorená nominálnou hodnotou elektronických stravných poukážok (stravných jednotiek) v €; počtom elektronických stravných poukážok (stravných jednotiek). |
| Dodávateľ zabezpečí akceptáciu stravných kariet alebo stravných poukážok vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v mieste plnenia objednávateľa disponujúcich vhodným platobným terminálom. |
| Dodávateľ zabezpečí bezplatné prvé vydanie stravnej karty, ako aj po jej exspirácií do sídla objednávateľa do 15 dní od objednávky. |
| Dodávateľ zabezpečí minimálnu platbu stravnou kartou 0,01 €. |
| Objednávka bude realizovaná prostredníctvom internetu, mailovou formou, osobne alebo poštou v zmysle zákona o ochrane osobných údajov. |
| Pri stravných poukážkach vo forme stravných kariet dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
| Pri stravných poukážkach vo forme stravných kariet dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
| Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode. |
| Zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.11.2024 do 30.10.2025, celková cena bude vrátane DPH. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý je fyzickou osobou so zdravotným postihnutím, ktorá prevádzkuje alebo vykonáva samostatnú zárobkovú činnosť na chránenom pracovisku podľa § 108 ods. 2 písm. b) ZVO. |
| Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 10 jednotiek zmluvného plnenia |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Názov | Upresnenie |
| Dobra platnosti stravných poukážov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
| Interval objednávania | raz mesačne |
Hlavná 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
01.11.2024 09:18 — 31.10.2025 09:18
22 800,00 ks
148 200,00
148 200,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.09.2024 11:08
18.09.2024 09:17
18.09.2024 09:32
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.09.2024 11:18 - Vstupná ponuka | 148 199,90 | € | Cena s DPH |
| 12.09.2024 12:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 148 199,88 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: