• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2024 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2024 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2024 11:10

Detail zákazky Z20247608

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2024 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2024 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2024 11:10

Základné údaje

Z20247608

OF-293134

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9822116

Objednávateľ

00165671

Okresný súd Nové Zámky

Rákocziho 15, Nové Zámky, 94016, SVK

Dodávateľ

36366544

RIGHT POWER, a.s.

Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie na rok 2025

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie po dobu 12 mesiacov do odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa na OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy (PDS).
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase odo dňa 1.1.2025 od 00.00 hod. SEČ do dňa 31.12.2025 do 00:00 hod. SEČ.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť  v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.).
Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Požadovaná splatnosť vystavených faktúr je minimálne 14 kalendárnych dní od ich vystavenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný celkový rozsah dodávky a spotreby elektrickej energie za OM 1 až 4 na rok 2025 spolu MWh 51,1
Predpokladaný rozsah spotreby za OM 1 MWh 39
Predpokladaný rozsah spotreby za OM 2 MWh 6
Predpokladaný rozsah spotreby za OM 3 MWh 5
Predpokladaný rozsah spotreby za OM 4 MWh 0,1
Tolerančné pásmo odberu z predpokladaného celkového rozsahu dodávky a spotreby za OM 1 až 4 na rok 2025 spolu % +/- 20
Poplatok za nedodržanie tolerancie odberu za MWh 40 EUR / MWh 40 EUR
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM 1: Administratívna budova, F. Rákocziho 4532/15, 940 16 Nové Zámky - EIC Kód 24ZZS41001000009
OM 1 -  distribučná sadzba C2-X3
OM 1 - profil 1T
OM 1- typ merania A
OM 1 - typový diagram odberu TDO1
OM 1 - napäťová úroveň NN
OM 1 - počet fáz 3
OM 1 - hodnota ističa 40 A
OM 1 - rezervovaná kapacita max. 26 kWh
OM 2: Administratívna budova, F. Rákocziho 4532/15, 940 16 Nové Zámky - EIC Kód 24ZZS41001010004
OM 2 -  distribučná sadzba C2-X3
OM 2 - profil 1T
OM 2 - typ merania C
OM 2 - typový diagram odberu TDO1
OM 2 - napäťová úroveň NN
OM 2 - počet fáz 3
OM 2 - hodnota ističa 40 A
OM 2 - rezervovaná kapacita 26 kW
OM3: Administratívna budova, F. Rákocziho 4532/15, 940 16 Nové Zámky - EIC Kód 24ZZS4100297000O
OM3 - distribučná sadzba C2-X3
OM3 - profil 1T
OM3 - typ merania C
OM3 - typový diagram odberu TDO1
OM3 - počet fáz 3
OM3 - hodnota ističa 40 A
OM3 - rezervovaná kapacita 26 kW
OM 4: Chata Santovka č.p. 536, 935 87 Santovka - EIC Kód 24ZZS42300720001
OM 4 -  distribučná sadzba C2-X3
OM 4 - profil 1T
OM 4 - typ merania C
OM 4 - typový diagram odberu TDO1
OM 4 - počet fáz 1
OM 4 - hodnota ističa 25 A
OM 4 - rezervovaná kapacita 16 kW
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej  dodávky elektrickej energie do všetkých OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS, za dodržanie platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu vo všetkých OM uvedených odberateľom.
Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok) a poplatkov za OM. Cena nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich  zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím  ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných právnych predpisov.
Ponúkaná celková cena bude predpokladaná za celé predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy, t.j. 51,1 MWh a vrátane všetkých poplatkov. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytnutými distribučnými a súvisiacimi službami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v po dohode s dodávateľom v elektronickej alebo papierovej forme.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod. majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané a dodávateľ si môže uplatňovať voči odberateľovi sankcie za nevyčerpanie celej predpokladanej dodávky alebo celkového množstva elektrickej energie mimo dohodnutú toleranciu +/- 20 %.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej siete.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do každého odberného miesta objednávateľa do výšky maximálnej rezervovanej kapacity,
- zabezpečiť rezervované kapacity pre každé odberné miesto objednávateľa,
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre všetky odberné miesta objednávateľa na žiadosť objednávateľa,
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na každom odbernom mieste odberateľa, zabezpečiť preskúšanie  meradiel na žiadosť odberateľa.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom  odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi po uzavretí zmluvy  na preukázanie splnenia osobitných  požiadaviek, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky:
- dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými  odberateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky,
- nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ:
: ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) 2. časti OPEP "Všeobecné zmluvné podmienky"  z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
: vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
: vystaví negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej odberateľ Úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom.
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa (osobne, poštou, mailom), teda ešte pred samotným plnením zmluvy:
- dodávateľom vystavený a potvrdený list alebo e-mail s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a email kontaktnej osoby,
- vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná, a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie. Kalkulácia celkovej ceny môže mať aj podobu rozpisu plánovaných mesačných platieb na celé obdobie plnenia.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu:
- odberateľ požaduje možnosť uplatenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške  vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej z požiadaviek uvedených v tomto formulári (v tejto zmluve),
- pre zmluvné strany platia Obchodné podmienky elektronickej platformy a Príloha č.1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy,
- ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy žiadne sankcie,
- zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa,
- dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky odberateľom požadované technické vlastnosti,
- nedodržanie ktorejkoľvek  podmienky a požiadavky odberateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy,
- zmluvné strany môžu túto zmluvu ukončiť dohodou.
V súlade s bodom 9.5 čl. IX. Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP), ktoré tvoria prílohy č.1 k Všeobecným zmluvným podmienkam, je dodávateľ v prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny povinný oznámiť odberateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny bezodkladne, t. j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným PDS a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu odberateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie pre odberateľa aj v prípade, ak dôjde k riadnemu alebo predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzných právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z. z. Civilný sporový poriadok.
Predložená cena musí zohľadňovať distribúciu a dopravu na miesto plnenia, musí byť konečná a obsahovať cenu za celý predmet zákazky, dane a poplatky podľa platnej legislatívy Slovenskej republiky a Európskej únie.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 1.1.2025  00:00 hod. SEČ
Deň skončenia dodávky 31.12.2025  00:00 hod. SEČ
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom. Cena bude fakturovaná a uhradená v mene EUR.
Splatnosť faktúry 14 dní odo dňa vystavenia faktúry, dodávateľ je povinný vystavenú faktúru doručiť do sídla odberateľa alebo do jeho e-mailovej schránky najneskôr do 3 dní od jej vystavenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

F. Rákocziho 4532/15, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 00:00

51,10 MWh

15 000,00

12 500,00

Verejný obstarávateľ požaduje vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná, a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie. Kalkulácia celkovej ceny môže mať aj podobu rozpisu plánovaných mesačných platieb na celé obdobie plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.09.2024 10:57

27.09.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.09.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 173
 30
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.09.2024 14:49 - Vstupná ponuka 15 000,00 € Cena s DPH
27.09.2024 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 12 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS