30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36382124
OKV, spol.s r.o. Martin
Kratinova 52, Martin, 03601, SVK
Opravy, ošetrovanie a revízie lokomotív
Technická kontrola, revízia, odborná prehliadka lokomotív
Služba
1. Pravidelná technická kontrola, revízia a odborná prehliadka lokomotívy T-702
|
|
---|---|
Funkcia |
- vykonanie technickej kontroly v rozsahu prílohy č. 3 vyhlášky MDPT SR č. 351/2010 Z. z. |
- odborná prehliadka tlakových nádob |
- pravidelná prehliadka ( revízia ) lokomotív podľa predpisu V25 a Zborníkov opráv – MO |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lokomotíva T-702 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykonanie technickej kontroly v rozsahu prílohy č. 3 vyhlášky MDPT SR č. 351/2010 Z. z. Termín kontroly | do 31.10.2024 |
Pravidelná prehliadka ( revízia ) lokomotív podľa predpisu V25a Zborníkov opráv – MO. Termín kontroly kontroly | do 31.10.2024 |
Odborná prehliadka tlakových nádob. Termín prehliadky | do 31.10.2024 |
Revízia elektrických zariadení . Termín revízie | do 31.10.2024 |
Protokol o vykonanej technickej kontrole dráhového vozidla v rozsahu prílohy č. 3 vyhlášky MDPT SR č. 351/2010 Z. z. Správu o revízii elektrického zariadenia dráhového vozidla v rozsahu vyhlášky MDPT SR č. 351/2010 Z. z., STN 33 1500 a STN 33 2000-6, Zápis o vykonaní tlakovej skúšky tlakových nádob hnacieho dráhového vozidla. | požadujeme |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Miesto plnenia Nemecká okres Brezno. |
Cena zahŕňa všetky náklady na dopravu na miesto plnenia. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Vykonanie služby je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 2 pracovné dni vopred. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra musí byť vyhotovená v 2 výtlačkoch. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH. |
Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, inštaláciu, zaškolenie personálu odborníkom a odovzdanie kompletnej dokumentácie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní § 18. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nemecká súp.č. 1023, Nemecká, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika
25.09.2024 10:00 — 31.10.2024 10:00
1,00 jeden celok
4 500,00
2 706,23
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.09.2024 09:35
24.09.2024 09:33
24.09.2024 09:48
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.09.2024 12:32 - Vstupná ponuka | 2 700,00 | € | Cena s DPH |
10.09.2024 12:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 700,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: