30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31347525
MAJSTER PAPIER, s.r.o.
Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK
Desiatové papierové vrecká 1 kg,
Desiatové papierové vrecká 1 kg,
Tovar, Služba
|
1. Desiatové papierové vrecká1 kg
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Papierové vrecká s plochým dnom |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Desiatové papierové vrecká1 kg | kus | 200 000 | ||
| Výška | cm | 24 | 28 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba | biela |
| Vhodné na priamy styk s potravinami | áno |
| Vrecká sú priedušné | áno |
| Ploché dno a bočné záložky | áno |
| Šírka | 11/12 cm + 2 bočné záložky o šírke 5/6 cm |
| Materiál | papier |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Objednávateľ požaduje predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na každú položku do 3 dní od uzavretia zmluvy |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Fakturovaná cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy. |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. - sadzbu DPH platnú pre SR v čase vyhlásenia zákazky a cenu vrátane DPH ktorá je v čase vyhlásenia zákazky platná v SR. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním |
| Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
| Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby |
| Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
| Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko osôb ktoré sa zúčastňujú dodania, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
23.09.2024 08:00 — 30.09.2024 12:00
200 000,00 kus
5 140,00
5 140,00
Požadujeme dodanie tovaru v určenej lehote a podľa stanovenej špecifikácie
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.09.2024 08:10
16.09.2024 08:00
16.09.2024 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.09.2024 09:02 - Vstupná ponuka | 5 140,00 | € | Cena bez DPH |
| 15.09.2024 20:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 995,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: