• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2024 15:58
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    13.09.2024 10:03

Detail zákazky Z20247508

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2024 15:58
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    13.09.2024 10:03

Základné údaje

Z20247508

OF-293079

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie autobusov

oprava, diagnostika, autobus

  • 50113000-0 - Opravy a údržba autobusov
  • 50113100-1 - Oprava autobusov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a diagnostika porúch na AUTOBUS IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M
Funkcia
Vykonanie opravy v rozsahu výmeny vonkajších rozvodov a vykonanie diagnostiky porúch kúrenia a spojky
AUTOBUS IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M, VIN: VNESFR1500M005975, rok výroby: 2008
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmena REMENÍC (KLADIEK) ks 4
Výmena NAPINÁKU REMEŇA ks 1
Výmena KLINOVÉHO REMEŇA ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oprava Výmena vonkajších rozvodov
Diagnostika kúrenia a spojky - ND Nacenenie a zoznam originálnych náhradných dielov potrebných na opravu
Diagnostika kúrenia a spojky - počet Nh Nacenenie predpokladaného počtu Nh prác na odstránení závad
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ zabezpečí prepravu do miesta realizácie.
Objednávateľ požaduje vykonať záznam o vykonaní opravy do prevádzkovej dokumentácie.
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky, inak nebude akceptovaná.
Dodávateľ na vykonanú službu a použité náhradné diely poskytne objednávateľovi zákonnú záruku.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť škody na vozidle spôsobené pri poskytovaní služby, ktoré vzniknú jeho konaním.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov (náhradné diely, práca, administratívne úkony) súvisiacich s predmetom zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká ulica (11. brigáda VzS Nitra), Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

16.09.2024 08:00 — 27.09.2024 16:00

1,00 položky OF

673,26

561,05

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.09.2024 15:58

13.09.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 371
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS