Z20247508
OF-293079
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Opravy a ošetrovanie autobusov
oprava, diagnostika, autobus
Služba
1. Oprava a diagnostika porúch na AUTOBUS IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie opravy v rozsahu výmeny vonkajších rozvodov a vykonanie diagnostiky porúch kúrenia a spojky |
AUTOBUS IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M, VIN: VNESFR1500M005975, rok výroby: 2008 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výmena REMENÍC (KLADIEK) | ks | 4 | ||
Výmena NAPINÁKU REMEŇA | ks | 1 | ||
Výmena KLINOVÉHO REMEŇA | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Oprava | Výmena vonkajších rozvodov |
Diagnostika kúrenia a spojky - ND | Nacenenie a zoznam originálnych náhradných dielov potrebných na opravu |
Diagnostika kúrenia a spojky - počet Nh | Nacenenie predpokladaného počtu Nh prác na odstránení závad |
Názov |
Objednávateľ zabezpečí prepravu do miesta realizácie. |
Objednávateľ požaduje vykonať záznam o vykonaní opravy do prevádzkovej dokumentácie. |
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky, inak nebude akceptovaná. |
Dodávateľ na vykonanú službu a použité náhradné diely poskytne objednávateľovi zákonnú záruku. |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť škody na vozidle spôsobené pri poskytovaní služby, ktoré vzniknú jeho konaním. |
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov (náhradné diely, práca, administratívne úkony) súvisiacich s predmetom zákazky. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. |
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Jelenecká ulica (11. brigáda VzS Nitra), Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
16.09.2024 08:00 — 27.09.2024 16:00
1,00 položky OF
673,26
561,05
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2024 15:58
13.09.2024 10:00
13.09.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: