Z20247505
OF-293071
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Súprava na prepravu nebezpečných vecí
Súprava na prepravu nebezpečných vecí
Tovar, Služba
1. Havarijná súprava ADR - bez sorbentov kvapalín - HS ADR - A1
|
|
---|---|
Funkcia |
Súprava HS ADR-A1 obsahuje minimálnu povinnú základnú ADR výbavu určenú pre dopravu tovaru v režime ADR. Je vhodná pre dopravu látok zaradených v podtriede 2.2 (Plyny netoxické a nehorľavé) podľa smernice ADR 2013. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
OBSAH BALENIA 1x reflexná vesta 2x výstražný trojuholník 1x ochranné rukavice 1x ochranné okuliare 1x neiskrivé svietidlo vrátane batérií 1x pevná plastová taška so zipsom 1x svietidlo do výbušného prostredia vrátane batérií |
2. Havarijná súprava ADR - bez sorbentov kvapalín - HS ADR - A3
|
|
---|---|
Funkcia |
Havarijná súprava ADR-A3 obsahuje základné prostriedky pre vybavenie vozidiel na dopravu tovaru zaradeného v triedach a podtriedach podľa smernice ADR 2017 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
OBSAH BALENIA 1x reflexná vesta 2x výstražný trojuholník 1x ochranné rukavice 1x ochranné okuliare 1x neiskrivé svietidlo vrátane batérií 1x pevná plastová taška so zipsom 1x kvapalina na výplach očí |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov. |
Miesto plnenia predmetu zákazky - Nitra. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného tovaru. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 do miesta plnenia zákazky. |
Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára. |
Dodanie tovaru/služby objednávateľ požaduje realizovať spolu s faktúrou a dodacím listom. |
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Nesplnenie zadaných požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH sadzba DPH a cena s DPH. |
Jelenecká 0, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
16.09.2024 08:00 — 30.09.2024 13:00
1,00 požadované množstvo je uvedené v obj. formulári
332,00
276,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2024 13:45
11.09.2024 10:00
11.09.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: