• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2024 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2024 09:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2024 09:15

Detail zákazky Z20247504

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2024 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2024 09:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2024 09:15

Základné údaje

Z20247504

OF-293049

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9758737

Objednávateľ

00596299

Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých

Kátovská 21, Holíč, 90851, SVK

Dodávateľ

31416306

Senické a skalické pekárne, a.s.

Priemyselná 1338, Senica, 90501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb a pekárenské výrobky

chlieb, rožky, pekárenské výrobky

  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a pekárenské výrobky
Funkcia
Dodávka chleba a pekárskych výrobkov do stravovacej prevádzky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb konzumný krájaný 1,1 kg ks 4850
Chlieb DIA krájaný 900 g ks 2600
Rožok 50 g ks 17000
Žemľa malá 50 g ks 1500
Pletenka 100 g ks 850
Rožok grahamový 60 g ks 10000
Strúhanka kg 300
Veka krájaná 400 g ks 50
Vianočka 400 g ks 450
Závin orechový 300 g ks 250
Pagáč 50 g ks 1600
Bábovka mramorová 400 g ks 450
Lupáčik 60 g ks 1500
Lupáčik bez maku 60 g ks 300
Koláč tukový 60 g ks 400
Kaiserka 50 g ks 800
Kaiserka cereálna 50 g ks 200
Pletenka grahamová 100 g ks 200
Ochlebník ks 150
Lístková večka jablková 70 g ks 350
Lístková šatka lekvárová 70 g ks 350
Štrúdľa 50 g ks 200
Tlačený koláč 80 g ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Chlieb a pečivo musí spĺňať podmienky stanovené Vyhláškou č. 24 MPaRV SR o pekárenských výrobkoch
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvého chleba a pekárenských výrobkov, nie dopekané zo zmrazených polotovarov a nie rozmrazené (podľa vyhlášky č. 24/2014 Z.z. MP a RV SR o pekárenských, cukrárenských výrobkoch a cestovinách). Chlieb a pekárenské výrobky sú požadované bez obsahu konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel.
Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Obaly, označenie tovarov a preprava musia byť v súlade s ustanovením zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších všeobecne záväzných platných predpisov, noriem a Potravinového kódexu SR.
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR alebo iným ekvivalentným dokladom vydaným príslušným orgánom členského štátu Európskej únie, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR. Dokument o schválení musí byť platný počas celej platnosti zmluvy a nepretržite prítomný vo vozidle. Verejný obstarávateľ/kupujúci  si vyhradzuje právo skontrolovať vhodnosť vozidiel podľa požiadavky.
Predávajúci sa zaväzuje tovar dodávať kupujúcemu v pondelok až sobotu, podľa potreby aj počas sviatkov a v nedeľu v čase 05:30 – 06:00 na základe objednávky kupujúceho, resp. podľa včas oznámených zmien objednávky kupujúceho. Za včasné oznámenie zmeny objednávky sa rozumie oznámenie zmeny objednávky najneskôr 24 hodín pred rozvozom. V prípade telefonickej objednávky musí byť táto následne potvrdená e-mailovou objednávkou.
Tovar musí byť dodaný nepoškodený v čerstvom stave a v najvyššej kvalite, prvej akostnej triedy, s vysledovateľnosťou pôvodu a v súlade s platnou legislatívou SR a EÚ.
Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany dodávateľa a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá dodávateľ na seba všetky náklady súvisiace s prípadným sankčným postihom objednávateľa kontrolným orgánom.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a odobraté množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby kupujúceho počas trvania rámcovej dohody.
Kupujúci je oprávnený v objednávke objednať aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v Prílohe č. 1 k tejto zmluve alebo iný druh tovaru na základe zmenených požiadaviek na výživové a nutričné hodnoty stravy pre prijímateľov sociálnych služieb alebo tovar, ktorý v čase uzavretia zmluvy nebol dostupný na trhu.
Dodávané výrobky musia byť čerstvé, to platí aj pre chlieb a pekárenské výrobky s viacdennou spotrebou.Sladké pečivo bude v prípade potreby dodávané balené. V prípade, že dodávané tovary budú balené v obale,musia byť označené v štátnom jazyku s minimálnymi údajmi ako je názov výrobku, krajina pôvodu, výrobca, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku a i. v súlade s nariadením EP a Rady EÚ č. 1169/2011, Vyhláškou MPRV SR č. 243/2015 Z.z. a Zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
Tovary musia byť dodávané v 1. akosti, kvalite a s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky Zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch. Prepravné obaly určené na prepravu pekárenských výrobkov sa nesmú používať na iné účely.
Kupujúci pri realizácii dodávok tovaru predávajúcim bude vykonávať kontrolu preberaného tvaru z dôvodu overenia , či dodaný tovar má požadovanú kvalitu a spĺňa parametre čerstvosti, napr. overením aký čas zostáva do dátumu spotreby, resp. dátumu minimálnej trvanlivosti. Tovar bude preberať na základe senzorickej analýzy, t.j. na základe zmyslového posúdenia – farba, vôňa, chuť, vzhľad. Tovary nesmú javiť známky porušenia obalu, vlhkosti.
V prípade, ak predávajúci poruší zásadu čerstvosti a kvality dodaného tovaru, kupujúci tento tovar nepreberie a bude sa to považovať za hrubé porušenie rámcovej dohody a kupujúcemu vznikne právo na okamžité odstúpenie od zmluvy. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady tovaru, resp. ho vymeniť.
Dodávka chleba a pekárenských výrobkov je požadovaná v lehote , v ktorej z doby spotreby vyznačenej na danom tovare neuplynula viac ako 1/3. Podľa Potravinového kódexu SR kupujúci nepreberie od predávajúceho predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorému z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare uplynula viac ako ½.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR alebo iným ekvivalentným dokladom vydaným príslušným orgánom členského štátu EÚ,v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR.Kupujúci si vyhradzuje právo skontrolovať vhodnosť vozidiel podľa požiadavky kedykoľvek v priebehu platnosti rámcovej dohody.Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre predmet zákazky a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
Odkaz technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzaný z dôvodu garantovania minimálnych kvalitatívnych parametrov tovaru. Pripúšťa sa tovar podľa technickej špecifikácie nahradiť ekvivalentným tovarom rovnakých alebo lepších vlastností a kvality. Dôkazné bremeno o súlade vlastností s požadovanými parametrami je na strane uchádzača.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu predávajúcim (ďalej len „akciové ceny“), a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
Predávajúci sa zaväzuje počas celého trvania zmluvy mať v obchodnej ponuke a k dispozícii pre kupujúceho celý sortiment tovar podľa Prílohy č. 1 a v prípade ekvivalentných tovarov sortiment tovarov podľa Prílohy č. 2.
V prípade, že predávajúci počas trvania zmluvy nie je schopný dodať niektorý z tovarov uvedených v opise predmetu zákazky z dôvodu, že v rozhodnom období nemá k dispozícii daný tovar (napr. nemá balenie v gramážach ako sú uvedené v opise predmetu zákazky), je povinný dodať po dohode s kupujúcim iné balenie (rozdielna gramáž) v rovnakej jednotkovej cene za 1 kg/ks/l.
Jednotkové ceny je možné zvýšiť počas trvania zmluvy v prípade, ak Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR na Pôdohospodárskej platobnej agentúre www.apa.sk v časti Agrárne trhové informácie Slovenska (ATIS) trikrát po sebe zverejní zvýšenie ceny danej potraviny. Predávajúci predloží kupujúcemu porovnanie ceny predávajúceho na konkrétny druh potraviny s priemernou cenou potraviny, ktorá je zverejnená na www.apa.sk.
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady (originál alebo úradne osvedčená kópia všetkých dokladov), ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť  vo verejnom obstarávaní podľa § 34 ods. 1, pís. m) bod 2 pre príslušný predmet zákazky nasledovne: a)    Rozhodnutie o schválení prevádzky vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR výrobcu, od ktorého sa tovar bude dodávať.
b)    Doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi: HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe.Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel,ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby,ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.Cieľom je zabezpečiť optimalizáciu výroby potravín,pochutín a nápojov, uspokojenie výživových potrieb ľudského organizmu a minimalizáciu zdravotných rizík.
c)    Úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR. V prípade, ak sa dodávka tovaru bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
Z predložených potvrdení musí byť zrejmé, že prevádzka uchádzača spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplnením JED podľa § 39 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované týmto dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Zmluvné strany sa dohodli, že rozsah a množstvo tovaru uvedené v Prílohe č. 1 tejto zmluvy je len orientačné a skutočne odobrané množstvo sa bude odvíjať od skutočných potrieb kupujúceho po dobu trvania tejto zmluvy.
Zmluvné obdobie sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov. Plnenie zmluvy začína plynúť dňom 01. októbra 2024 a končí dňom 30. septembra 2025, prípadne vyčerpaním maximálneho finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmeny jednotlivých ustanovení tejto zmluvy je možné vykonať výlučne písomnou formou, a to formou očíslovaných dodatkov podpísaných oboma zmluvnými stranami, ak nie je v tejto zmluve výslovne uvedené inak.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Holíč, Skalica, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 ks

32 200,00

28 633,00

Požadujeme návrh plnenia zákazky podľa priloženej prílohy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.09.2024 13:52

13.09.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 153
 22
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.09.2024 12:49 - Vstupná ponuka 28 415,16 € Cena s DPH
10.09.2024 12:49 - Najvýhodnejšia ponuka 28 415,16 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS