00596299
Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých
Kátovská 21, Holíč, 90851, SVK
31416306
Senické a skalické pekárne, a.s.
Priemyselná 1338, Senica, 90501, SVK
Chlieb a pekárenské výrobky
chlieb, rožky, pekárenské výrobky
Tovar, Služba
1. Chlieb a pekárenské výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka chleba a pekárskych výrobkov do stravovacej prevádzky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb konzumný krájaný 1,1 kg | ks | 4850 | ||
Chlieb DIA krájaný 900 g | ks | 2600 | ||
Rožok 50 g | ks | 17000 | ||
Žemľa malá 50 g | ks | 1500 | ||
Pletenka 100 g | ks | 850 | ||
Rožok grahamový 60 g | ks | 10000 | ||
Strúhanka | kg | 300 | ||
Veka krájaná 400 g | ks | 50 | ||
Vianočka 400 g | ks | 450 | ||
Závin orechový 300 g | ks | 250 | ||
Pagáč 50 g | ks | 1600 | ||
Bábovka mramorová 400 g | ks | 450 | ||
Lupáčik 60 g | ks | 1500 | ||
Lupáčik bez maku 60 g | ks | 300 | ||
Koláč tukový 60 g | ks | 400 | ||
Kaiserka 50 g | ks | 800 | ||
Kaiserka cereálna 50 g | ks | 200 | ||
Pletenka grahamová 100 g | ks | 200 | ||
Ochlebník | ks | 150 | ||
Lístková večka jablková 70 g | ks | 350 | ||
Lístková šatka lekvárová 70 g | ks | 350 | ||
Štrúdľa 50 g | ks | 200 | ||
Tlačený koláč 80 g | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Chlieb a pečivo | musí spĺňať podmienky stanovené Vyhláškou č. 24 MPaRV SR o pekárenských výrobkoch |
Názov |
Predmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvého chleba a pekárenských výrobkov, nie dopekané zo zmrazených polotovarov a nie rozmrazené (podľa vyhlášky č. 24/2014 Z.z. MP a RV SR o pekárenských, cukrárenských výrobkoch a cestovinách). Chlieb a pekárenské výrobky sú požadované bez obsahu konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel. |
Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Obaly, označenie tovarov a preprava musia byť v súlade s ustanovením zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších všeobecne záväzných platných predpisov, noriem a Potravinového kódexu SR. |
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR alebo iným ekvivalentným dokladom vydaným príslušným orgánom členského štátu Európskej únie, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR. Dokument o schválení musí byť platný počas celej platnosti zmluvy a nepretržite prítomný vo vozidle. Verejný obstarávateľ/kupujúci si vyhradzuje právo skontrolovať vhodnosť vozidiel podľa požiadavky. |
Predávajúci sa zaväzuje tovar dodávať kupujúcemu v pondelok až sobotu, podľa potreby aj počas sviatkov a v nedeľu v čase 05:30 – 06:00 na základe objednávky kupujúceho, resp. podľa včas oznámených zmien objednávky kupujúceho. Za včasné oznámenie zmeny objednávky sa rozumie oznámenie zmeny objednávky najneskôr 24 hodín pred rozvozom. V prípade telefonickej objednávky musí byť táto následne potvrdená e-mailovou objednávkou. |
Tovar musí byť dodaný nepoškodený v čerstvom stave a v najvyššej kvalite, prvej akostnej triedy, s vysledovateľnosťou pôvodu a v súlade s platnou legislatívou SR a EÚ. |
Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. |
V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany dodávateľa a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá dodávateľ na seba všetky náklady súvisiace s prípadným sankčným postihom objednávateľa kontrolným orgánom. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a odobraté množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby kupujúceho počas trvania rámcovej dohody. |
Kupujúci je oprávnený v objednávke objednať aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v Prílohe č. 1 k tejto zmluve alebo iný druh tovaru na základe zmenených požiadaviek na výživové a nutričné hodnoty stravy pre prijímateľov sociálnych služieb alebo tovar, ktorý v čase uzavretia zmluvy nebol dostupný na trhu. |
Dodávané výrobky musia byť čerstvé, to platí aj pre chlieb a pekárenské výrobky s viacdennou spotrebou.Sladké pečivo bude v prípade potreby dodávané balené. V prípade, že dodávané tovary budú balené v obale,musia byť označené v štátnom jazyku s minimálnymi údajmi ako je názov výrobku, krajina pôvodu, výrobca, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku a i. v súlade s nariadením EP a Rady EÚ č. 1169/2011, Vyhláškou MPRV SR č. 243/2015 Z.z. a Zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok. |
Tovary musia byť dodávané v 1. akosti, kvalite a s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky Zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch. Prepravné obaly určené na prepravu pekárenských výrobkov sa nesmú používať na iné účely. |
Kupujúci pri realizácii dodávok tovaru predávajúcim bude vykonávať kontrolu preberaného tvaru z dôvodu overenia , či dodaný tovar má požadovanú kvalitu a spĺňa parametre čerstvosti, napr. overením aký čas zostáva do dátumu spotreby, resp. dátumu minimálnej trvanlivosti. Tovar bude preberať na základe senzorickej analýzy, t.j. na základe zmyslového posúdenia – farba, vôňa, chuť, vzhľad. Tovary nesmú javiť známky porušenia obalu, vlhkosti. |
V prípade, ak predávajúci poruší zásadu čerstvosti a kvality dodaného tovaru, kupujúci tento tovar nepreberie a bude sa to považovať za hrubé porušenie rámcovej dohody a kupujúcemu vznikne právo na okamžité odstúpenie od zmluvy. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady tovaru, resp. ho vymeniť. |
Dodávka chleba a pekárenských výrobkov je požadovaná v lehote , v ktorej z doby spotreby vyznačenej na danom tovare neuplynula viac ako 1/3. Podľa Potravinového kódexu SR kupujúci nepreberie od predávajúceho predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorému z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare uplynula viac ako ½. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR alebo iným ekvivalentným dokladom vydaným príslušným orgánom členského štátu EÚ,v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR.Kupujúci si vyhradzuje právo skontrolovať vhodnosť vozidiel podľa požiadavky kedykoľvek v priebehu platnosti rámcovej dohody.Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre predmet zákazky a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. |
Odkaz technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzaný z dôvodu garantovania minimálnych kvalitatívnych parametrov tovaru. Pripúšťa sa tovar podľa technickej špecifikácie nahradiť ekvivalentným tovarom rovnakých alebo lepších vlastností a kvality. Dôkazné bremeno o súlade vlastností s požadovanými parametrami je na strane uchádzača. |
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu predávajúcim (ďalej len „akciové ceny“), a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú. |
Predávajúci sa zaväzuje počas celého trvania zmluvy mať v obchodnej ponuke a k dispozícii pre kupujúceho celý sortiment tovar podľa Prílohy č. 1 a v prípade ekvivalentných tovarov sortiment tovarov podľa Prílohy č. 2. |
V prípade, že predávajúci počas trvania zmluvy nie je schopný dodať niektorý z tovarov uvedených v opise predmetu zákazky z dôvodu, že v rozhodnom období nemá k dispozícii daný tovar (napr. nemá balenie v gramážach ako sú uvedené v opise predmetu zákazky), je povinný dodať po dohode s kupujúcim iné balenie (rozdielna gramáž) v rovnakej jednotkovej cene za 1 kg/ks/l. |
Jednotkové ceny je možné zvýšiť počas trvania zmluvy v prípade, ak Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR na Pôdohospodárskej platobnej agentúre www.apa.sk v časti Agrárne trhové informácie Slovenska (ATIS) trikrát po sebe zverejní zvýšenie ceny danej potraviny. Predávajúci predloží kupujúcemu porovnanie ceny predávajúceho na konkrétny druh potraviny s priemernou cenou potraviny, ktorá je zverejnená na www.apa.sk. |
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady (originál alebo úradne osvedčená kópia všetkých dokladov), ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní podľa § 34 ods. 1, pís. m) bod 2 pre príslušný predmet zákazky nasledovne: a) Rozhodnutie o schválení prevádzky vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR výrobcu, od ktorého sa tovar bude dodávať. |
b) Doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi: HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe.Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel,ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby,ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.Cieľom je zabezpečiť optimalizáciu výroby potravín,pochutín a nápojov, uspokojenie výživových potrieb ľudského organizmu a minimalizáciu zdravotných rizík. |
c) Úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR. V prípade, ak sa dodávka tovaru bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. |
Z predložených potvrdení musí byť zrejmé, že prevádzka uchádzača spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie. |
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplnením JED podľa § 39 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované týmto dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a je schopný túto skutočnosť preukázať. |
Zmluvné strany sa dohodli, že rozsah a množstvo tovaru uvedené v Prílohe č. 1 tejto zmluvy je len orientačné a skutočne odobrané množstvo sa bude odvíjať od skutočných potrieb kupujúceho po dobu trvania tejto zmluvy. |
Zmluvné obdobie sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov. Plnenie zmluvy začína plynúť dňom 01. októbra 2024 a končí dňom 30. septembra 2025, prípadne vyčerpaním maximálneho finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Zmeny jednotlivých ustanovení tejto zmluvy je možné vykonať výlučne písomnou formou, a to formou očíslovaných dodatkov podpísaných oboma zmluvnými stranami, ak nie je v tejto zmluve výslovne uvedené inak. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Holíč, Skalica, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 ks
32 200,00
28 633,00
Požadujeme návrh plnenia zákazky podľa priloženej prílohy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2024 13:52
13.09.2024 08:00
13.09.2024 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.09.2024 12:49 - Vstupná ponuka | 28 415,16 | € | Cena s DPH |
10.09.2024 12:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 415,16 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: