Z20247489
OF-292854
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Prepojovací tunel medzi stanovým koridorom a kontajnerom ISO 1C
prepojovací tunel
Tovar, Služba
1. Prepojovací tunel medzi stanovým koridorom a kontajnerom CT
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet zákazky je výroba, dodanie, montáž prepojovacieho tunela medzi stanovým koridorom a kontajnerom ISO 1C zobrazený v prílohe s vizualizáciou. |
Prechodový tunel požadujeme zhotoviť z pevnej polyesterovej tkaniny 1100 dtex, obojstranne potiahnutej PVC s nehorľavou a protiplesňovou úpravou. Farba materiálu: z vonkajšej strany olivovo zelený a zvnútra šedý. Veľkosť prechodového tunela prispôsobená skladacieho rámu 390 cm (š) x 230 cm (h) x 315 cm (v). Jednu stranu prechodového tunela požadujeme vytvoriť ako protikus k prepojovaciemu rukávu bočných dverí stanového koridoru. |
Druhú stranu tunelu požadujeme aby bola uchytená ku kontajneru pomocou tzv. kedrových pásov do kedrového profilu bočných hranách kontajnera, okolo vstupných dverí do CT kontajnera. Pod PVC prepojovacím tunelom požadujeme ďalšie dve vrstvy prepojenia a to tepelnú a hygienickú vložku. Podlahovú časť prepojenia požadujme z materálu PVC tak aby tvorila samostatný odpojiteľný segment, ktorý je z bočných strán uchytený k zvislej časti prepojovacieho tunela. Z čelných strán požadujeme uchytenie k prahu dverí stanu a z druhej strany ku kontajneru tak, aby prekrýval celý čelný priestor pod kontajnerom. |
Pod skladacím rámom požadujeme podvesený samotný tunel bledo-zelenej farby a rozmerovo jeho hĺbka (dĺžka) bude presahovať rám cca 15cm na každú stranu. |
Tunel s podpornou konštrukciou a uchytávacími lištami na kontajner požadujeme z materiálu hliníkového profilu. |
Podlahovú časť prepojenia požadujeme z PVC materiálu a aby tvorila samostatný odpojiteľný segment, ktorý je z bočných strán uchytený k zvislej časti prepojovacieho tunela. Z čelných strán požadujeme uchytenie k prahu dverí stanu a z druhej strany ku kontajneru tak, aby prekrýval celý čelný priestor pod kontajnerom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prechodový tunelz pevnej polyesterovej tkaniny 1100 dtex, obojstranne potiahnutej PVC s nehorľavou a protiplesňovou úpravou. Farba materiálu z vonkajšej strany olivovo zelený a zvnútra šedý. | KS | 1 | ||
Skladací rám 390 cm (š) x 230 cm (h) x 315 cm (v). | KS | 1 | ||
Hliníkový profil 70x40mm trieda AW6060 T66 s čiernym eloxom, spojovací materiál - antikor. | KS | 1 | ||
3-vrstvová termo vložka | KS | 1 | ||
1-vrstvova hygienická vložka | KS | 1 | ||
LED osvetlenie s kabelážou | KS | 1 | ||
Modulárna plastová podlaha na dno | KS | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, demontáže a montáže zariadenia, montážneho materiálu, zaškolenie obsluhy a odstránenia odpadov. V cene sú zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie predmetu zmluvy. |
V cene sú zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie zákazky vrátane dopravy na a z miesta montáže, dopravy pôvodnej nefunkčnej jednotky na miesto likvidácie a iné. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných technických špecifikácií a vlastnosti tovaru, značku a typ - v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Požaduje sa dodanie a montáž v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hodiny. Dodávateľ oznámi objednávateľovi začatie plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie predmetu zákazky záručne listy a návody na obsluhu v slovenskom jazyku, certifikáty a atesty, doklad o uložení odpadu na skládku a ostatné doklady súvisiace so zákazkou. |
Ak sa v technickej špecifikácií uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. Ekvivalentom sa rozumie zariadenie ktorého vlastnosti spľňajú technickú špecifikáciu. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov). |
Záručná doba je minimálne 24 mesiacov na práce /montáž/ aj tovar a začína plynúť odo dňa písomného odovzdania a prevzatie tovaru a prác objednávateľom. U zariadení a dodávok u ktorých bol vydaný záručný list výrobcom sa záruka zhotoviteľa riadi týmto záručným listom. |
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, označenie dodávateľa a objednávateľa, adresu, sídlo, číslo zmluvy, číslo faktúry, deň vystavenia a deň splatnosti faktúry (30 dní), označenie peňažného ústavu a číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má fakturovaná suma platiť, označenie predmetu zmluvy, IČO, DIČ, odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Službu žiadam realizovať do 29.11.2024 |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
16.09.2024 08:00 — 06.12.2024 14:00
1,00 ks
8 166,00
6 805,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2024 09:52
11.09.2024 11:00
11.09.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: