• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2024 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2024 08:26
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2024 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2024 09:15

Detail zákazky Z20247483

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2024 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2024 08:26
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2024 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2024 09:15

Základné údaje

Z20247483

OF-241633

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9753463

Objednávateľ

52375277

Stredná odborná škola, Rastislavova 332, Nováky

Rastislavova 332, Nováky, 97271, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízia elektroinštalácie v budove B,C,D,E

odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie el.zariadení,

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Revízie a odborné prehliadky (el.zariadenia, elektroinštalácie, bleskozvody)
Funkcia
Vykonanie odb.prehliadok, skúšok a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. a jej novelizácie s odvolaním sa na STN 33 1500, vrátane dopravných nákladov. Odbornú prehliadku je potrebné vykonať v budovách B,C,D,E a spojovacích chodbách školy. Budova B je trojpodlažná nadzemná murovaná stavba /+ pivnice / kde sú umiestnené učebne, budova C je jednopodlažná stavba kuchyne a jedálne /+ pivnice/, budova D je dvojpodlažná stavba kde sú učebne a kancelárie, budova E je štvorpodlažná nadzemná stavba /+ pivnice/ kde sú učebne, kabinety, sociálne zariadenia.Budovy sú prepojené 2 chodbami
Výsledkom vykonanej odbornej prehliadky bude revízna správa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Budova B- hlavný rozvádzač ks 1
- fakturačný elektromer ks 1
-podružný elektromer ks 2
-rozvádzač ks 7
-istič ks 182
-svietidlo ks 181
-zásuvka ks 259
Spojovacie chodby- rozvádzač ks 1
-istič ks 22
-elektromer podružný ks 1
-svietidlo ks 18
-zásuvka ks 2
Budova C-kuchyňa jedáleň- svietidlo ks 59
-zásuvka ks 28
Budova D- rozvádzač ks 3
-istič ks 41
-svietidlo ks 33
-zásuvka ks 27
Budova E-rozvádzač ks 5
-istič ks 102
-svietidlo ks 133
-zásuvka ks 128
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi kópie oprávnenia na výkon OPaS a revízií el.zariadení.
Súčasťou poskytnutých služieb a činností je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, t.j. správa o OPaS el.zariadení a bleskozvodov, ktoré budú podpísané zodpovednou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Zistené nedostatky musia byť v revíznej správe uvedené s ich bližším určením kde sa nachádzajú

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 332, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

16.09.2024 08:30 — 18.10.2024 08:30

1,00 súbor

1 700,00

1 700,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.09.2024 08:31

12.09.2024 08:26

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.09.2024 08:41

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 603
 40
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.09.2024 08:50 - Vstupná ponuka 1 415,00 € Cena bez DPH
11.09.2024 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka 950,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS