30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48249726
SK-Stolamed, s. r. o.
Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK
Kontrola hasiacich prístrojov
Kontrola hasiacich prístrojov
Služba
|
1. Kontrola hasiacich prístrojov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kontrola ručných hasiacich prístrojov | ks | 52 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typy hasiacich prístrojov | 1kg, 2kg, 5kg, 6kg, |
| Druhy náplne prenosných hasiacich prístrojov | práškový, snehový, |
| Výrobcovia | Kodreta, Pyronova, Neuruppin, Stolamed |
| Revízia hasiacich prístrojov | Revízia hasiacich strojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov |
| Revízia hasiacich prístrojov | Revízia prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky |
| Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia. |
| Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Službu požadujeme vykonať na adrese miesta plnenia. |
| Službu vykonať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
16.09.2024 11:32 — 20.09.2024 11:32
1,00 zákazka
500,00
216,66
Podľa opisného formuláru.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.09.2024 11:33
10.09.2024 10:00
10.09.2024 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 05.09.2024 11:53 - Vstupná ponuka | 330,00 | € | Cena s DPH |
| 05.09.2024 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 330,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: