• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2024 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2024 08:35

Detail zákazky Z20247455

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2024 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2024 08:35

Základné údaje

Z20247455

OF-292767

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9741752

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31331785

RICOH Slovakia s.r.o.

Vajnorská 100/B, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a preventívna údržba fotokopírovacieho stroja RICOH MP 9003

servis, preventívna údržba, fotokopírovací stroj, RICOH MP 9003

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a preventívna údržba fotokopírovacieho stroja RICOH MP 9003 v. č.: G676JA00038 vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
RICOH MP 9003 v. č.: G676JA00038 ks 1
Práca: rozobratie a výmena ND hodina 4
B2469510 OPC DRUM: MT-C3 ks 1
B2472330 BRUSH ROLLER:CLEANING ks 1
AD041140 CLEANING BLADE ks 1
D2232011 Corona assy ks 1
B064 9640 .developer 24 ks 1
A1343192 seal toner bottle ks 1
AD041126 TRANSFER BELT CLEANING BLADE ks 1
AE040076 PRESSURE ROLLER:CLEANING FELT ks 1
AE045069 ROLLER:CLEANING FELT:32:ASSY ks 1
D6883790G GATHERIN ROLLER:SPONGE ks 1
AF03 0081 PAPER FEED ROLLER:PICKUP ks 3
AF031082 PAPER FEED ROLLER:FEED ks 3
AF032080 PAPER FEED ROLLER:SEPARATE ks 4
AF030080 PAPER FEED ROLLER:PICKUP ks 1
AF031083 PAPER FEED ROLLER:FEED:MANUAL ks 1
AF030080 PAPER FEED ROLLER:PICKUP ks 1
AF031088 PAPER FEED ROLLER:FEED ks 1
AF032098 PAPER FEED ROLLER:SEPARATE ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena predmetu zákazky bude konečná vrátane všetkých úkonov na poskytnutie uvedenej služby a nákladov na dopravu.
Objednávateľ požaduje dodávku nových, originálnych náhradných dielov výrobcu stroja.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou (firmou) oprávnenou / autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis fotokopírovacích strojov značky RICOH. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa doručiť kontaktnej osobe objednávateľa podrobný cenový rozpis s uvedením náhradných dielov, označený príslušným poradovým číslom, uvedeným v tomto zozname a to najneskôr do 2 pracovných dní od podpisu zmluvy.
Vrátane dopravy a inštalácie v mieste plnenia.
Miesto plnenia: Bratislava III, adresy budú upresnené úspešnému uchádzačovi.
Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a písomného protokolu o poskytnutí služby, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb a použitých náhradných dieľov s uvedením množstva a dátumu poskytnutia služby. Protokol o poskytnutí objednanej služby potvrdený podpisom zástupcu objednávateľa je podkladom pre fakturáciu ceny služby.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie gen. Viesta 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

16.09.2024 09:00 — 27.09.2024 12:00

1,00 súbor položiek

1 908,30

1 908,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.09.2024 09:28

09.09.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.09.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 379
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.09.2024 15:42 - Vstupná ponuka 1 908,20 € Cena bez DPH
05.09.2024 15:42 - Najvýhodnejšia ponuka 1 908,20 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS