• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2024 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2024 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.09.2024 12:03

Detail zákazky Z20247454

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2024 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2024 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.09.2024 12:03

Základné údaje

Z20247454

OF-292683

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurz BVH bezpečnosť, výška, hĺbka - aktualizácia

práca vo výškach, nad voľnou hĺbkou, BVH

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kurz bezpečnosť, výška, hĺbka, práce vo výškach pomocou špeciálnej horolezeckej a speleologickej techniky a nad voľnou hĺbkou-aktualizácia
Funkcia
Zabezpečenie školenia a overenie znalostí pracovníkov
školenie podľa Vyhlášky č. 147/2013 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých pracovných činností
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurz BVH - bezpečnosť, výška, hĺbka - aktualizácia osoba 32
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní kurzu vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní kurzu na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom.
Termíny kurzu od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresnený objednávateľom, na základe dohody s dodávateľom.
Miesto plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: v priestoroch objednávateľa
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka a celkový počet účastníkov bez DPH a s DPH
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov kurzu.
Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu kurzu.
Kurz vykonať a zároveň vystaviť faktúru maximálne do 30. 11. 2024.
Po úspešnom absolvovaní kurzu bude každému účastníkovi vystavený certifikát na prácu vo výškach, ktorý je zahrnutý v celkovej sume za vykonanie služby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v objednávkovom formulári objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Akreditácia Áno

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 1, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

30.09.2024 07:00 — 29.11.2024 16:00

1,00 súbor

2 240,00

2 240,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.09.2024 13:52

24.09.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 156
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS