• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2024 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2024 09:50

Detail zákazky Z20247439

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2024 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2024 09:50

Základné údaje

Z20247439

OF-292759

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9741716

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31598536

ZTS Elektronika SKS s.r.o.

Trenčianska 19, Nová Dubnica, 01851, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalibrácie meradiel na meranie tepelných a technických veličín

kalibrácia

  • 50433000-9 - Kalibrovanie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalibrácia záznamníku teploty a vlhkosti
Funkcia
Vykonanie kalibrácie a vystavenie kalibračného certifikátu na zariadení - Digitálny referenčný tlakomer XP2i
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Digitálny referenčný tlakomer XP2i ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kalibrácia digitálneho referenčného tlakomera: celý rozsah
Súčasťou dodania služby: kalibračný certifikát
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kalibráciu môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenie. O tomto oprávnení sa požaduje predložiť dokument do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy o poskytovaní služby.
Objednávateľ zabezpečí dodanie a prevzatie zariadení v rámci SR vlastnými prostriedkami.
Požaduje sa, aby odovzdanie a prevzatie prístroja bolo vykonané v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod.
Dodávateľ  vystaví kalibračný certifikát (protokol) o vykonaní kalibrácie na každé jedno meradlo.
Objednávateľ požaduje vykonať záznam o vykonaní kalibrácie do prevádzkovej dokumentácie.
Dodávateľ odovzdá skalibrované zariadenie na základe kalibračného listu - servisného protokolu. Servisný protokol musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Dodávateľ na vykonanú službu - kalibráciu poskytne objednávateľovi zákonnú záruku.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy. Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia a dodania tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom - resp. servisným protokolom, musí byť servisný protokol jej súčasťou.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká ulica (11. brigáda VzS Nitra), Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

16.09.2024 08:00 — 31.10.2024 15:00

1,00 položky OF

100,68

83,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.09.2024 14:11

10.09.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.09.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 356
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.09.2024 11:00 - Vstupná ponuka 100,68 € Cena s DPH
05.09.2024 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka 100,68 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS