• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2024 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2024 13:50

Detail zákazky Z20247435

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2024 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2024 13:50

Základné údaje

Z20247435

OF-291590

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9735161

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

50197975

Surgitech s. r. o.

Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sterilizačné kontajnery

Sterilizačné kontajnery

  • 33191100-6 - Sterilizátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sterilizačné kontajnery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1/2 KONTAJNER VÝŠKA MIN: 80 MM ks 11
3/4 KONTAJNER VÝŠKA MIN. 80 MM ks 24
3/4 KONTAJNER VÝŠKA MIN. 130 MM . ks 5
3/4 KONTAJNER VÝšKA MIN. 220 MM ks 1
1/1 KONTAJNER VÝŠKA MIN.: 80 MM ks 8
1/1 KONTAJNER VÝŠKA MIN.: 130 MM ks 5
1/1 KONTAJNER VÝŠKA MIN.: 180 MM ks 1
1/2 VEKO KONTAJNERU ks 11
3/4 VEKO KONTAJNERU ks 30
1/1 VEKO KONTAJNERU ks 14
1/2 SITO VÝŠKA MIN: 55MM ks 11
3/4 SITO VÝŠKA MIN: 55MM ks 24
3/4 SITO VÝŠKA MIN: 80MM ks 5
3/4 SITO VÝŠKA MIN: 105MM ks 1
1/1 SITO VÝŠKA MIN: 55MM ks 8
1/1 SITO VÝŠKA MIN: 80MM ks 5
1/1 SITO VÝŠKA MIN: 105MM ks 1
1/1 SITO S ODTOKOVÝM SYSTÉMOM PRE MOTOROVÉ SYSTÉMY ks 4
FILTER VALIDOVANÝ NA MIN. 1000 STERILIZAčNÝCH A MYCÍCH CYKLOV - PARNÁ STERILIZÁCIA ks 55
BEZPEčNOSTNÁ PROCESNÁ PLOMBA PRE PARNÚ STERILIZÁCIU ks 500
POPISNÉ ŠTÍTKY S PROCESNÝM INDIKÁTOROM MIN ks 5000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál vane a veka sterilizačného kontajneru: eloxovaný hliník určený výhradne pre parnú sterilizáciu áno
Sito neprepletané, vypaľované laserom áno
Kontajner vybavený aktívnym systémom zabraňujúcim prítomnosti kondenzátu po sterilizačnom cykle vrátanie sušenia (odtokový ventil vo vani kontajneru) áno
Vaňa kontajneru musí byť vybavená odtokovými kanálmi áno
Flexibilný identifikačný systém, možnosť výmeny identifikačných štítkov a čelných dosiek, min. 10 farebných prevedení áno
Otváranie a zatvárenie kontajneru umiestnené priamo v hornej časti veka áno
Integrované úchyty kontajneru priamo v otváracom mechanizme áno
Veko vybavené integrovaným držiakom pre jednorazové papierové filtre s možnosťou procesnej indikácie sterilizácie, aj filtre s validáciou na 1000 sterilizačných a umývacích cyklov áno
Možnosť stohovania kontajnerov bez neprimeraného namáhania veka áno
Stabilita stohovaných kontajnerov musí zodpovedať EN868 áno
Kontajner musí byť označený identifikačným štítkom umiestneným na kontajneru – popis v slovenskom jazyku áno
Kontajner musí byť označený 2D Datamatrix gravírovaným laserom (podľa EN9132), veľkosť min. 2,5x2,5 mm áno
Kontajner vhodný pre mytie v umývacom automate s termickou dezinfekciou 93 stupňov áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprijme vyhlásenie tretej strany v zmysle § 303 a nasl. Obchodného zákonníka ako ručiteľa záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy, a teda sa v zmysle § 306 Obchodného zákonníka nebude domáhať splnenia záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy od ručiteľa. Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí, že v prípade porušenia takéhoto zákazu je objednávateľ oprávnený uložiť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 % z celkovej hodnoty predmetu zmluvy (pohľadávky dodávateľa podľa tejto zmluvy).
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR
Nový, doposiaľ nepoužitý a nerepasovaný tovar
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Vyhlásenie o zhode alebo osvedčenie v znení všeobecne záväzných právnych predpisov a podľa dotknutých harmonizačných technických predpisov z oblasti posudzovania zhody, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu , ak nebolo požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Technický list, produktový list, potvrdenie od výrobcu, manuály, resp. iné informačné materiály, prospektový materiál, katalóg ponúkaného tovaru, resp. iný doklad, v ktorých budú uvedené všetky verejným obstarávateľom požadované minimálne technické špecifikácie (parametre) na predmet zákazky v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na predmet zákazky, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade sviatkov a víkendu najbližší pracovný deň.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov.
Manuál v slovenskom jazyku
Záručný a pozáručný servis certifikovaným technikom
Možnosť objednania a dodania príslušných náhradných dielov
Dodacia doba 90 dní

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

16.09.2024 00:00 — 16.12.2024 00:00

1,00 celok podľa špecifikácie

124 636,07

124 636,07

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.09.2024 11:23

09.09.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 19
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.09.2024 12:13 - Vstupná ponuka 124 636,07 € Cena bez DPH
09.09.2024 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka 124 636,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS