• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2024 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    11.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.09.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.09.2024 09:50

Detail zákazky Z20247422

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2024 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    11.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.09.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.09.2024 09:50

Základné údaje

Z20247422

OF-292904

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9748114

Objednávateľ

00804932

Centrum výcviku Lešť

Lešť, Pliešovce, 96263, SVK

Dodávateľ

36408905

AUTOCAR - Ťažné Zariadenia, s.r.o.

Kocmál 460/22, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodávka nového valníkového prívesu s plachtou

Valníkový príves

  • 34223000-6 - Prívesy a návesy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákladný valníkový príves s plachtou (ako PV 22-A 26)
Funkcia
Nákladný valníkový príves s plachtou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nákladný valníkový príves s plachtou ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia: Príves dvojnápravový brzdený, celková hmotnosť 2 000 kg, celopozinkovaný podvozok, náprava 2000 kg brzdená tandem, nájazdová brzda s cúvacou automatikou, kolesá uložené pod ložnou plochou, rozmer kolies 165R13C, oporné koleso s držiakom, rezervné koleso s držiakom uložené na oji prívesného vozíka, ložná plocha - dĺžka x šírka x výška bočníc - [mm]: 3500x1800x400, hliníkové bočnice výška 400 mm, možnosť otvárania a odnímania bočníc, podlaha z protišmykovej a vode odolnej preglejky, rohové stĺpiky korby, lemovacie profily, upevňovacie podlahové oká - minimálne 10 ks, zadné podpern
Špecifikácia plachty: Plachta s konštrukciou, výška nad bočnicou 1.250mm, čistá vnútorná výška od podlahy 1600mm, colné prevedenie plachty - plachta umiestnená na spodnej základnej bočnici, otváranie plachty zo všetkých strán, konštrukcia na plachtu delená v strede s vyberacími lištami v troch radoch, farba plachty – modrá, zakladací klin s držiakom – 2 ks, zásterky na blatníky – 2 ks, nájazdy s uložením pod ložnú plochu – 2 ks, odkladacie skrinky pod korbou – 2 ks (plastová debnička 550 x 250 x 295 mm), odkladacie skrinky umiestnené v prednej časti prívesného vozíka vrátane držiakov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nové výrobky, nevystavované, nerepasované.
Požaduje sa predložiť cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku je potrebné zaslať prostredníctvom el. pošty vo formáte PDF na adresu milan.slavicek2@mil.sk . Cena za dopravu na miesto plnenia musí byť premietnutá do ceny tovaru. Podrobná cenová ponuka je prílohou tejto zmluvy a je jej neoddeliteľnou súčasťou.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví v dvoch výtlačkoch s ostatnými potrebnými náležitosťami pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Platnosť zmluvy môže byť ukončená dohodou zmluvných strán alebo odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa pre podstatné porušenie tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v stanovenom termíne.
Počas záručnej doby je objednávateľ povinný absolvovať všetky servisné úkony predpísané výrobcom v servisnom stredisku dodávateľa, alebo v sídle objednávateľa tak, ako sú vymedzené v Zozname predpísaných servisných úkonov, ktorý bude tvoriť súčasť odovzdávajúceho protokolu.
Predmet zákazky musí spĺňať technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v Slovenskej republike, v zmysle ustanovení zákona č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.
Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to, že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určených v Technickej špecifikácii tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky objednávateľovi technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lešť Pliešovce 96263, Lešť (vojenský obvod), Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

13.09.2024 09:00 — 29.11.2024 13:00

1,00 Ks

6 400,00

5 333,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.09.2024 09:11

11.09.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.09.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 188
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.09.2024 09:33 - Vstupná ponuka 6 399,60 € Cena s DPH
04.09.2024 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 6 399,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS