• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2024 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2024 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    09.09.2024 09:03

Detail zákazky Z20247412

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2024 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2024 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    09.09.2024 09:03

Základné údaje

Z20247412

OF-292942

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie energoblokov

profylaktická prehliadka, energoblok, elektrocentrála, motorgenerátor

  • 50532300-6 - Opravy a údržba generátorov
  • 31100000-7 - Elektromotory, generátory a transformátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 31121000-0 - Generátorové hnacie agregáty
  • 31161000-2 - Časti elektromotorov a generátorov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profylaktická prehliadka motorgenerátoru
Funkcia
Motorgenerátor MP 450 l, výr.č. G 362
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Profylaktická prehliadka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- vonkajšia očista chladiča - kontrola tesnosti motora a ostatných spojov - kontrola riadiaceho systému motora - výmena olejového filtra - kontrola chladiacej zmesi - kontrola tesnosti sania a sacieho potrubia - kontrola chladiaceho systému - kontrola utiahnutia skrutkových spojov - kontrola funkčnosti ističa
- kontrola nab. obvodu a stavu elektrolytu AKB - kontrola všetkých elektrických spojov - kontrola ochrán motora - vyčistenie odvetrania skrine motora - očistenie motora a jeho okolia - výmena palivového filtra - kontrola stavu / napnutie hnacieho remeňa - výmena motorového oleja - kontrola automatického štartu - kontrola, vyčistenie, prípadne výmena vzduchového filtra
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ služby do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží kontaktnej osobe za objednávateľa konkrétne miesto poskytnutia služby a kontaktnú osobu za dodávateľa
Dodávateľ ku faktúre priloží dodací list alebo faktúra bude slúžiť ako dodací list.
Vypracovanie a dodanie správy (certifikát, protokol) o vykonaní revízie, overenia prístroja.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Miesto plnenia Trenčín.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluvných podmienkach sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vo faktúre uviesť "ID" zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Revíziu, overenie zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia
Realizácia služby v pracovných dňoch od 6,00 hod. do 13,00 hod.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov (náhradné diely, spotrebný materiál, práca, administratívne úkony) súvisiacich s predmetom zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

13.09.2024 08:00 — 25.09.2024 14:00

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

1 513,00

1 261,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.09.2024 14:08

09.09.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 714
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS