• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2024 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2024 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2024 11:25

Detail zákazky Z20247401

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2024 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2024 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2024 11:25

Základné údaje

Z20247401

OF-292789

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9758714

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52582191

GADAM s. r. o.

10. apríla 12, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva

Diagnostika ,oprava kopírovacích strojov, kopírovacie stroje , kopírovacie zariadenia ,

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostika na kopírovacích strojoch Kyocera , model TASK alfa 2553ci
Funkcia
Diagnostika na kopírovacích strojoch Kyocera , model TASK alfa 2553ci
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
diagnostika hod 6,5
počet kopírovacích strojov Kyocera,model Task alfa 2553ci určených na diagnostiku ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Miesto plnenia Nováky a Zemianske Kostoľany
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia Nováky
Do jednotkovej ceny zahrnúť všetky náklady dodávateľa ,vrátanie dopravy na miesto určenia s DPH
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní §18

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Duklianska 1, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

16.09.2024 15:00 — 27.09.2024 15:00

6,50 hodina

250,00

197,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.09.2024 10:34

13.09.2024 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2024 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 378
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2024 11:48 - Vstupná ponuka 234,00 € Cena s DPH
09.09.2024 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka 234,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS