• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2024 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2024 09:55
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2024 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2024 10:45

Detail zákazky Z20247396

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2024 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2024 09:55
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2024 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2024 10:45

Základné údaje

Z20247396

OF-292877

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9735137

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31363237

SHIMADZU SLOVAKIA, organizačná zložka

Röntgenova 28, Bratislava, 851 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba laboratórnych prístrojov, zariadení a príslušenstva

chromatograf, oprava, check valve

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50430000-8 - Opravy a údržba presných zariadení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava prístroja chromatograf kvapalinový LC-40D XR
Funkcia
Prístroj sa používa na stanovenie úbytku stabilizátora metódou HPLC.
Počas skúšky pri vyššom tlaku ventil na ľavej pumpe prepúšťa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servisné práce HPLC ks 1
Výmena check valve ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vrátane pracovných hodín servisného technika ÁNO
Vrátane cestovných hodín servisného technika ÁNO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Servis vykonať v pracovnom dni od 6:00 do 13:00 po konzultácii s objednávateľom.
Dodávateľ odovzdá zariadenie na základe dodacieho listu (ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list). Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom, musí byť potvrdený dodací list jej súčasťou. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie.
Požaduje sa vyhotoviť protokol po vykonaní opráv oprávnenou osobou a poskytnutie zákonnej záručnej doby.
Všetky zmeny opráv nad rámec príslušnej objednávky sa môžu uskutočniť len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa.
Objednávateľ požaduje náhradné diely vyrobené autorizovaným výrobcom zodpovedajúcej kvalite, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť prístrojov a zariadení, záruku a prevádzkyschopnosť.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Duklianska 1, 972 71 Nováky, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

18.09.2024 08:36 — 31.10.2024 09:36

1,00 podľa technickej špecifikácie

544,21

453,51

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.09.2024 09:40

09.09.2024 09:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2024 10:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 575
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.09.2024 13:48 - Vstupná ponuka 544,21 € Cena s DPH
03.09.2024 13:48 - Najvýhodnejšia ponuka 544,21 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS