• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2024 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2024 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2024 10:25

Detail zákazky Z20247395

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2024 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2024 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2024 10:25

Základné údaje

Z20247395

OF-292842

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9735135

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup drogistického materiálu pre Generálnu prokuratúru Slovenskej republiky

Papierové utierky, toaletný papier, čistiace a upratovacie prostriedky

  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39525800-6 - Handry na čistenie
  • 39224320-7 - Špongie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drogistické prostriedky
Funkcia
Papierové utierky, toaletný papier, čistiace a upratovacie prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierové utierky dvojvrstvové, skladané, počet 150 ks v balíku, 20 balíkov v kartóne, 232 mm x 230 mm kar 200
Toaletný papier kotúčikový, dvojvrstvový, návin 68 m ks 72
Čistiaci prostriedok na riad, objem 450 ml ks 48
Hubka na riad tvarovaná, min. 5 ks v balení ks 150
WC čistiaci gél na vodný kameň, objem 750 ml ks 24
Švédska utierka, 30 cm x 30 cm ks 10
Vrecká do vysávača zn. Philips, s-bag, min. 2 ks v balení ks 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v konečnej cene dodávateľa.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
Dodanie je požadované v čase od 08:00 hod do 13:00 hod v pracovných dňoch v sídle objednávateľa, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Požaduje sa dodanie tovaru v lehote 10 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Nesplnenie niektorej z časti funkcie, technických vlastností alebo osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, v takom prípade môže objednávateľ od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

11.09.2024 00:00 — 24.09.2024 23:59

1,00 ako celok podľa opisného formulára

6 099,91

5 083,26

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.09.2024 09:39

09.09.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 628
 59
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.09.2024 10:02 - Vstupná ponuka 6 099,91 € Cena s DPH
09.09.2024 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka 5 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS