• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2024 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2024 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2024 11:45

Detail zákazky Z20247387

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2024 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2024 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2024 11:45

Základné údaje

Z20247387

OF-292869

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9741704

Objednávateľ

738298

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce

Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK

Dodávateľ

53898834

VHM Corp s. r. o.

Tallerova 4, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier, papierové utierky

toaletný papier, wc papier, hygienické výrobky, hygienické potreby

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier jednovrstvový
Funkcia
Jednovrstvový toaletný papier, musí byť rozložiteľný a rozpustný vo vode, objednávateľ požaduje pred vystavením objednávky predložiť vzorku produktu z dôvodu overenia rozpustnosti, dodávateľ je povinný predložiť dokumentáciu o produkte deklarujúcu požadované parametre.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 22 480
počet vrstiev vrstva 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie každé balenie (vrece) označené informatívnym označením o produkte, hlavne o metráži jedného kotúča a počte útržkov
počet útržkov min. 400 útržkov
dĺžka návinu min. 50 m
farba prírodná
 2. Toaletný papier dvojvrstvový
Funkcia
Komfortný, mäkký a pevný, toaletný papier musí byť rozložiteľný a rozpustný vo vode, objednávateľ požaduje pred vystavením objednávky predložiť vzorku produktu z dôvodu overenia rozpustnosti, dodávateľ je povinný predložiť dokumentáciu o produkte deklarujúcu požadované parametre.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 7 800
počet vrstiev vrstva 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie každé balenie (vrece) označené informatívnym označením o produkte
dĺžka návinu min. 30 m
farba biela
 3. Mechanický podávač papierových utierok v rolkách /MERIDA alebo ekvivalent/
Funkcia
Mechanický podávač papierových utierok v rolkách MAXI, rezací mechanizmus jednoduchý spoľahlivý a účinný, pracuje veľmi hladko a jemne, rezací nôž vyrobený z tvrdého materiálu, odolný proti otupeniu a deformácii, vyrobené z vysoko kvalitného ABS plastu, modré okienko na kontrolu aktuálneho množstva utierok v podávači, jednoduchá údržba, ľahké doplňovanie, moderný a hygienický systém, vysoká kapacita. Podávač musí byť kompatibilný s položkou č. 4 (utierky papierové MAXI min. 150 m - vonkajší priemer kotúča min. 19 cm, výška kotúča min. 19 cm, vrstvy min. 2).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál plast
dĺžka role min. 150 m
farba biela
 4. Papierové utierky v kotúči - náplň do zásobníka /KAREN MAXI alebo ekvivalent/
Funkcia
Dvojvrstvová utierka veľmi dobrej kvality, vysoká absorpcia, dobrá pevnosť za mokra, dodávateľ je povinný predložiť dokumentáciu o produkte deklarujúcu požadované parametre produktu, kotúč utierok musí byť kompatibilný s položkou č. 3 (mechanický podávač papierových utierok v rolkách), v prípade ak objednávateľ vyžiada dokumentáciu o produkte je dodávateľ povinný ju predložiť na overenie, objednávateľ požaduje pred vystavením objednávky predložiť bezplatnú vzorku produktu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo kotúč/ks 300
počet vrstiev vrstva 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
návin min. 150 m
výška kotúča min. 190 mm
priemer kotúča min. 190 mm
balenie 1 kartón s obsahom 6 roliek = 6 x 150 m
farba biela, šedá alebo zelená
 5. Kuchynské utierky
Funkcia
Dvojvrstvové kuchynské utierky s výbornou savosťou, dodávateľ je povinný predložiť dokumentáciu o produkte deklarujúcu požadované parametre produktu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo kotúč 200
počet vrstiev vrstva 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obsah balenia 2 kotúče
dĺžka kotúča min. 10 m
farba biela
 6. Papierové utierky skladané ZZ - náplň do zásobníka
Funkcia
Papierové utierky zelené, biele alebo šedé, vhodné do väčšiny bežne používaných zásobníkov, v prípade ak objednávateľ vyžiada dokumentáciu o produkte, dodávateľ je povinný ju predložiť na overenie daných produktov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo kartón 39
počet vrstiev vrstva 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kartón obsahuje 5000 ks papierových utierok /20 balíkov po 250 ks/
farba zelená, biela alebo šedá
veľkosť utierok cca 250 x 230 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje k položke č. 1 a č. 2 predložiť bezplatnú skúšobnú vzorku v počte 1 ks. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania doručiť skúšobnú vzorku objednávateľovi. Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že predložená skúšobná vzorka vyhovuje jeho požiadavkám na kvalitu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy. V prípade ak podľa názoru Objednávateľa vzorka nebude zodpovedať Špecifikácii, Objednávateľ bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 t).
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Objednávateľ sa zaväzuje pri nákupe formou "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ realizovať nákup v minimálnej hodnote 500,- € s DPH.
Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
Počty jednotlivých položiek sú predpokladané. Môžu byť v závislosti od skutočných potrieb upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny.
Vyznačené údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu /baliarne/, údaj o zložení, údaj o objeme a dátum najneskoršej spotreby.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy, predloží objednávateľovi návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý pri ekvivalentnom riešení preukazuje požadované technické parametre (vlastnosti).
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia na miesto plnenia a iné súvisiace náklady.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to v čase od 07:00 h do 15:00 h.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.
- ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formulára

14 876,00

12 397,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.09.2024 09:55

10.09.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.09.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 155
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.09.2024 15:45 - Vstupná ponuka 14 875,99 € Cena s DPH
10.09.2024 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka 14 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS