42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
44879806
K&M MEDIA s.r.o.
Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK
Zdravotnícky materiál pre JSZ
zdravotnícky materiál
Tovar
|
1. Zdravotnícky materiál pre JSZ
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| obstaranie zdravotníckeho materiálu pre ktorí bude slúžiť v prípade potreby na zabezpečenie prepravy zranených nielen príslušníkov JSZ |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Ambu Perfit ACE MILITARY - fixačný golier | ks | 6 | ||
| Prstový pulzný oxymeter | ks | 2 | ||
| Digitálny tlakomer | ks | 2 | ||
| SAM SPLINT XL dlaha na zlomeniny | ks | 4 | ||
| Fixačný imobilizačný panvový pás Pelvic Sling | ks | 2 | ||
| Záchranárske univerzálne nožnice | ks | 2 | ||
| Taktické skladacie nosidlo (Tactical Saviour Stretcher) | ks | 1 | ||
| Taktické skladacie nosidlo (Med Evac 4 STANAG 2040) | ks | 1 | ||
| Batoh k skladacím nosidlám (Med Evac 4 STANAG 2040) | ks | 1 | ||
| HPMK Hypothermia Prevention and Management Kit | ks | 3 | ||
| IFAK TRAUMA kit - vybavený IFAK pre jednotlivca ktorá obsahuje: -Taktické škrtidlo (CAT) -Chitogauza XPro - hemostatická gáza na ošetrenie masívneho krvácania - Dekompresná ihla - Hrudný ventil na liečbu pneumotoraxu - Taktický tlakový obväz izraelského typu - Vysoko absorpčná kompresná gáza 3,74 m - Nosový vzduchovod + lubrikačný gél - zabezpečenie dýchacích ciest - Extra silná fixačná náplasť 2,5 cm x 9,2 m - Špeciálne taktické lekárske nožnice Piranha - Taktické nitrilové rukavice Medvedie rukavice - 2 páry | ks | 6 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Môžu byť použité prípadne ekvivalenty s rovnakými alebo lepšími parametrami |
| Názov |
| 1.3 Osobitné požiadavky na plnenie: |
| 1.3.1 Platobné podmienky |
| 1.3.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy. Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
| 1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru na miesto plnenia. Kúpna cena musí zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady predávajúceho vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru a súvisiacich služieb (najmä náklady za tovar, za obstaranie tovaru, dovozné clá, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie). |
| 1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve. |
| 1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. |
| 1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list s uvedením dátumu a podpisom preberajúcej zodpovednej osoby. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo. |
| 1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. Faktúra sa bude vystavovať a odosielať na adresu kupujúceho: Finančné riaditeľstvo SR, oddelenie účtovníctva, Mierová 23, 815 11 Bratislava |
| 1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
| 1.3.2 Ostatné dojednania |
| 1.3.2.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi za účelom preukázania splnenia požadovaných technických a iných požiadaviek v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy, s uvedením presného názvu (obchodná značka a typové označenie) naceneného výrobku do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
| V prípade nesplnenia požadovaných technických a iných požiadaviek objednávateľa podľa prvej vety tohto ustanovenia, toto porušenie povinnosti je považované za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS |
| 1.3.2.2 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
| 1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod, záručný list) v slovenskom alebo českom jazyku, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Kúpnej zmluvy v lehote 45 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
| 1.3.2.4 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania: KÚ FS, Bajkalská 27, 824 97 Bratislava, v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
| 1.3.2.5 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi deň dodania tovaru písomne alebo elektronicky najneskôr tri (3) pracovné dni vopred, pričom dodanie tovaru predávajúci uskutoční až po písomnom alebo elektronickom odsúhlasení dňa dodania kupujúcim. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky tovaru znáša dodávateľ. |
| 1.3.2.6 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkovú cenu bez DPH, výšku DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu s DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
| 1.3.2.7 Objednávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky. |
| 1.3.2.8 Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. |
| Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky |
| 1.3.2.9 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. |
| Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP. |
| 1.3.2.10 Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v opise predmetu zákazky. |
| 1.3.2.11 Dodávka sa považuje za splnenú jej odovzdaním zodpovedným zástupcom predávajúceho a prevzatím v mieste dodania zodpovedným zástupcom kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu druhu, kvality a rozsahu množstva tovaru. Predmet zmluvy/tovar sa bude preberať na základe dodacieho listu, ktorý odsúhlasia a potvrdia svojimi vlastnoručnými podpismi zodpovední zástupcovia oboch Zmluvných strán. Kupujúci môže po prevzatí tovaru riadne tovar užívať a predávajúci sa mu zaväzuje toto užívanie dňom prevzatia umožniť. |
| Kupujúci si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
Bratislavský, Slovenská republika
02.10.2024 00:00
30,00 kus
4 682,40
3 902,00
Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu tovaru preukazujúcu splnenia všetkých technických parametrov
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2024 08:16
11.09.2024 10:00
11.09.2024 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.09.2024 11:50 - Vstupná ponuka | 4 682,00 | € | Cena s DPH |
| 11.09.2024 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 680,24 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: