• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2024 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2024 14:08
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2024 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2024 15:00

Detail zákazky Z20247377

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2024 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2024 14:08
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2024 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2024 15:00

Základné údaje

Z20247377

OF-292887

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9718810

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36046221

Waste transport, a.s.

Mochovce 1, Kalná nad Hronom, 93532, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu

zber, odvoz, zneškodnenie, nebezpečný odpad, likvidácia

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu
Funkcia
Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu podľa požiadaviek objednávateľa vrátane nakladania nebezpečného odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
13 02 08 iné motorové, prevodové a mazacie oleje - prečerpať/preliať do svojich obalov t 0,6
15 01 10 sudy, obaly po chemikáliách – sklenené fľaše, demižóny, plastové fľaše, bandasky, kovové kanistre, plechovice, obaly po odmorovacích zmesiach a toxických chemických látkach t 0,2
15 02 02 filtre, špičky z pipiet, jednorazové Pasteurove pipety, vialky, inzerty, vrchnáky, septá, jednorazové striekačky, ihly, jednorazové pinzety, zelené rukavice, chirurgické rukavice, tampóny, gázy, filtračný papier, mikrofilter, filtračný ochranný odev, handry t 0,6
16 10 01 dekontaminačný roztok so zvyškami toxických chemických látok (v odpadovej jame s prístupom pre cisternu) t 0,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky prepravné náklady vrátane manipulácie
V cene budú uvedené takisto náklady súvisiace so zneškodnením odpadu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný najneskôr do 10 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kontaktnej osobe objednávateľa súhlas podľa § 97 zák. č. 79/2015 Z.z., a to na nakladanie s nebezpečnými odpadmi vrátane ich prepravy, alebo ekvivalentné doklady v zmysle platnej legislatívy
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa.
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy po ukončení vykonanej služby na základe vážneho lístka. Prílohou faktúry musí byť potvrdenie o prevzatí odpadu. Faktúra vyhotovená v 2 výtlačkoch a zaslaná na adresu podľa objednávky
Splatnosť faktúr v zmysly Obchodných podmienok elektronického trhoviska je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zabezpečí odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii)
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Pri fakturácií požadujeme uviesť jednotkové ceny.
Množstva nebezpečného odpadu sú orientačné, môžu sa upravovať podľa vzniku nebezpečných odpadov len uvedených kódov odpadu.
Lehota plnenia pre dodávateľa je 7 dní od doručenia objednávky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12.09.2024 13:08 — 19.09.2024 13:08

1,00 množstvá sú uvedené v opisnom formulári

970,00

808,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.09.2024 13:09

05.09.2024 14:08

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.09.2024 14:23

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.09.2024 09:12 - Vstupná ponuka 966,00 € Cena s DPH
05.09.2024 12:53 - Najvýhodnejšia ponuka 960,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS