• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2024 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2024 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2024 07:39

Detail zákazky Z20247372

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2024 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2024 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2024 07:39

Základné údaje

Z20247372

OF-292910

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9728796

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výstroj - Doplnky k rovnošatám SNP

Tričko s logom, rukávový znak

  • 39561130-2 - Textilné štítky a odznaky
  • 18420000-9 - Odevné doplnky
  • 18331000-8 - Tričká s krátkym rukávom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tričko s logom "Štafetový pochod po ceste SNP"
Funkcia
Tričko s logom s krátkymi rukávmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tričko s logom ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tričko s logom Veľkosť: M 200 ks, L 400 ks, XL 300 ks, 2XL 100 ks
Materiál 100% polyester, 140 g/m2 ±5% alebo ekvivalent certifikovaný recyklovaný polyester
Vyhotovenie Tričko s krátkymi rukávmi vo farbe: melír, čierna zložka je cca 30%
Vyhotovenie Rýchloschnúci materiál, bez etikety, ideálne pre šport a pohybové aktivity. Strih s bočnými švami, ploché ramenné švy, úzky lem priekrčníka z povrchového materiálu.
Vyhotovenie Vnútorná časť priekrčníka začistená páskou z povrchového materiálu, dekoratívne prešitie, materiál vhodný na sieťotlač
Vyhotovenie Všetky stehy musia mať maximálnu pevnosť voči uvoľneniu, resp. rozpáraniu. Konštrukčné vyhotovenie trička: REGULAR FIT
Vyhotovenie Na chrbtovej časti trička umiestnené logo (obrázok č. 2) primeranej veľkosti. Na prednej hrudnej časti trička na ľavej (srdcovej) časti hrudníka umiestnené logo o priemere 90 mm (obrázok č.2)
Vyhotovenie - logo Logo vyhotovené sieťotlačou
 2. Rukávový znak
Funkcia
Rukávový znak "Štafetový pochod po ceste SNP"
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukávový znak ks 1100
Priemer kruhu mm 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rukávový znak - tvar Dodržať podľa predlohy, priemer kruhu 90 mm
Rubná strana znaku Po celej ploche našité na háčikovej časti suchého zipsu
Lícna strana znaku Dodržať presný rozmer, tvar, farebnosť a umiestnenie znakov podľa predlohy v prílohe, obrázok č. 3
Veľkosť písma Hustotu a typ stehu použitý na názov zvoliť tak, aby názov bol čitateľný. Celý názov musí byť vyšitý veľkým tlačeným písmom, centrovať na stred, výška písma 6 mm a typ písma ARIAL
Vyšitie, lemovanie Vyšívanie, farebnosť (lemy, písma, logá), podľa vyobrazenia
Ďalšie požiadavky Znak musí byť vyhotovený z materiálov, ktoré sú vode odolné a svetlu odolné, aby následným nosením na služobnom odeve nedošlo k poškodeniu znaku vplyvom svetla alebo vody
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného predmetu zmluvy, zabaleného v originálnom obale od výrobcu v 1. akostnej triede.
Dodávateľ jednotlivé druhy tovaru označí na etiketách názvom tovaru, výrobcom tovaru vrátane materiálového zloženia a roku výroby.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), fotografie alebo prospekty dodávaného tovaru.
Objednávateľ požaduje v technickom popise doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych parametrov a doklad o zdravotnej a hygienickej nezávadnosti tovaru v slovenskom alebo českom jazyku kontaktnej osobe objednávateľa.
Cenová špecifikácia s uvedením dátumu musí byť potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Pokiaľ sa objednávateľ v požiadavkách na tovar uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti odvoláva alebo poukazuje na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými, resp. lepšími/vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve za podmienky dodržania požadovaného farebného vyhotovenia tovaru.
Objednávateľ požaduje na odsúhlasenie splnenia požadovaných technických parametrov pred realizáciou samotnej dodávky tovaru predložiť dodávateľom vzorku tovaru v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Až po odsúhlasení objednávateľom (plk. gšt. Ing. Alexander SCHOBER), je možné dodávateľom dodať kompletne požadovaný tovar.
Dodaný tovar musí byť identický s odsúhlasenou vzorkou tovaru. Dodávateľom predložená vzorka je ponechaná objednávateľovi do doby splnenia celkovej dodávky tovaru pre porovnanie pri príjme tovaru. Celková dodávka tovaru bude znížená o počet predložených vzoriek.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 2 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacích listov poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodacie listy musia obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať tovar a v prípade nekvalitného, poškodeného alebo neúplného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musia byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH a cena s DPH. Faktúru doručiť na adresu určenú kontaktnou osbou, nie na adresu uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť  30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba na dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
Uplatňovanie nárokov zo záruky, odstraňovanie vád tovaru a vykonávanie súvisiacich prác je vždy na náklady a riziko dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom/objednávkovom formulári, resp. kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

09.09.2024 07:00 — 09.09.2024 13:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

22 920,00

19 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.09.2024 12:38

05.09.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.09.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 371
 69
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2024 15:40 - Vstupná ponuka 22 800,00 € Cena s DPH
02.09.2024 15:40 - Najvýhodnejšia ponuka 22 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS