• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2024 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2024 10:50

Detail zákazky Z20247341

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2024 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2024 10:50

Základné údaje

Z20247341

OF-288688

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9940740

Objednávateľ

36513458

Nemocnica Poprad, a. s.

Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK

Dodávateľ

31350780

B.Braun Medical s.r.o.

Hlučínska 3, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jodovaný povidón

Jodovaný povidón

  • 33631600-8 - Antiseptiká a dezinfekčné prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jodovaný povidón
Funkcia
Dezinfekcia kože
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jodovaný povidón, 7,5g jodového povidónu v 100g roztoku, objem 1000ml,  ATC D08AG02, cesta podania - dezinfekcia kože Fľaša 600
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Cena musí obsahovať všetky náklady (akékoľvek interné či externé náklady a výdavky) spojené s dodaním tovaru do sídla objednávateľa.
3. Lieky musia byť zabalené v originálnych obaloch a musia zodpovedať technickým podmienkam výrobcu, podľa ktorých tovar zodpovedá najnovším uznávaným medzinárodným štandardom. Vonkajší obal humánneho lieku musí obsahovať údaje podľa § 61 ods. 1 zákona č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
4. Množstvo objednaného lieku, ktoré zodpovedá množstvu v jednom kartónovom balení, je dodávateľ povinný dodať v kompletnom kartóne. V prípade nesplnenia uvedenej požiadavky má objednávateľ právo liek predávajúcemu vrátiť.
5. Cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálnej platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov.
6. Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené po účinnosti zmluvy).
7. Dodávateľ je povinný doručiť lieky zodpovednej osobe objednávateľa do 24 hodín od prijatia objednávky vystavenej objednávateľom. Objednávku je možné realizovať e-mailom, telefonicky alebo z lekárskeho elektronického programu.
8. Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových objednávok objednávateľa v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa.
9. Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu.
10. Expirácia pri dodávke: minimálne 12 mesiacov.
11. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru, ktorý nie je dodaný v súlade s podmienkami tejto zmluvy.
12. Dodávateľ je povinný doručiť dodací list súčasne s dodávkou tovaru.
13. Vo faktúre alebo dodacom liste je dodávateľ povinný uviesť číslo zmluvy.
14. Splatnosť faktúry do 60 dní od jej doručenia.
15. Dodávateľ  vyhlasuje, že je oprávnený dodávať tovar podľa tejto zmluvy po celú dobu trvania tejto zmluvy.
16. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ ešte pred samotným plnením uvedie podrobnú štruktúru ceny t.j. jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH.
17. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu aktuálne platné číslo ŠUKL kódu.
18. Dodávateľ musí mať platné povolenie na distribúciu predmetu zákazky v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov po celú dobu trvania tejto zmluvy.
19. V prípade ak dodávateľ má v úmysle plniť predmet alebo časť predmetu zákazky subdodávateľom, má dodávateľ povinnosť preukázať splnenie podmienok v zmysle ČL. IV, bodu 4.4 Všeobecných zmluvných podmienok Obchodných podmienok elektronického trhoviska (zápis konečných užívateľov výhod v registri partnerov verejného sektora).
20. V prípade, ak zmluvné strany majú povinnosť byť registrované v Registri partnerov verejného sektora, zmluvné strany týmto vyhlasujú, že splnili povinnosť podľa zákona č. 315/2016 Z.z., inak zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane porušením vyššie uvedenej povinnosti. Uvedené platí aj pre prípadných subdodávateľov dodávateľa. To sa vzťahuje na celé obdobie platnosti zmluvy.
21. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
22. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s:
• zákonom č. 363/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
• s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou (cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálne platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov),
• s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov.
23. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien):
• údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných liekov, zmena ŠÚKL kódu resp. kódu, zmena názvu tovaru, platnosť registrácie tovaru a pod.),
• ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov.
24. Dodávateľ preberá zodpovednosť za všetky škody spôsobené objednávateľovi porušením povinnosti podľa ustanovení tejto zmluvy alebo platných právnych predpisov.
25. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou-
- podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
26. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky dodávateľa postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou, bude v zmysle príslušných ustanovení Občianského zákonníka neplatný.
27. Zmluvné strany berú na vedomie, že dlžník udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
28. Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka.
29. V prípade ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodoberať žiadne množstvo tovaru.
30. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú podľa času / lehoty plnenia uvedenej v tejto zmluve alebo do vyčerpania zazmluvneného množstva za celý predmet zákazky v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
31. K nadobudnutiu vlastníckeho práva zo strany objednávateľa dochádza momentom prevzatia tovaru v mieste dodania. Skutočnosťou potvrdzujúcou tento moment je podpis oprávnenej osoby objednávateľa na sprievodnom doklade.
32. Predávajúci tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jej riadneho dodania.
33. PROTIKORUPČNÁ KLAUZULA:
33.1 Dodávateľ sa pri plnení tejto Zmluvy zaväzuje dodržiavať platnú legislatívu zakazujúcu podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, ovplyvňovanie verejných činiteľov za účelom dosiahnutia výhod a to najmä, ale nie výlučne pri verejnom obstarávaní, podľa predpisov vzťahujúcich sa na verejné obstarávanie a týchto predpisov:
a. zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v platnom znení, b. zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v platnom znení, c. zákon č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
33.2 Dodávateľ sa zaväzuje zaviesť a zachovávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia spôsobilé zabrániť korupčnému konaniu.
33.3 Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov alebo iných osôb podieľajúcich sa na strane dodávateľa na plnení povinností podľa Zmluvy priamo alebo nepriamo neponúka, nedáva, neposkytuje, nežiada, ani nesúhlasí s poskytnutím alebo prijatím peňazí, alebo akejkoľvek inej oceniteľnej hodnoty, výhody alebo daru žiadnej právnickej alebo fyzickej osobe, najmä nie verejnému ani štátnemu zamestnancovi, politickej strane, politickému kandidátovi, osobe, ktorá pôsobí v akomkoľvek orgáne zákonodarnej, -
- správnej alebo súdnej moci, zamestnancovi štátneho podniku alebo medzinárodnej verejnej organizácie, a to v akejkoľvek krajine, so zámerom korupčne ovplyvniť, odmeniť, alebo naviesť k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti túto alebo nepriamo akúkoľvek inú osobu, za účelom získať alebo udržať pre objednávateľa akýkoľvek prospech alebo výhody pri výkone činnosti.
33.4 Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov ani akákoľvek iná osoba podieľajúca sa na strane dodávateľa na plnení povinností podľa zmluvy nebola a nie je evidovaná žiadnym štátnym orgánom ako vylúčená, s pozastavenou činnosťou, navrhnutá na vylúčenie alebo pozastavenie činnosti, prípadne inak nežiaduca v rámci účasti na verejnom obstarávaní a/alebo v rámci účasti na ponukách zo strany Svetovej banky prípadne inej medzinárodnej rozvojovej banky.
33.5 Dodávateľ sa zaväzuje po primeranú dobu, ktorou sa rozumie 5 rokov po ukončení tejto zmluvy, zachovať súvisiacu dokumentáciu v súlade s podmienkami tohto článku zmluvy.
33.6 Dodávateľ sa zaväzuje, že neposkytuje kompenzácie za prijatie zákazky, resp. uzatvorenie tejto zmluvy.
33.7 Dodávateľ sa zaväzuje, že nie je previazaný so štatutárnym zástupcom objednávateľa, resp. zamestnancom objednávateľa.
33.8 Dodávateľ sa zaväzuje, že objednávateľovi oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami dodávateľa uvedenými v tejto protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu potom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel.
33.9 V prípade, ak objednávateľ písomne upozorní dodávateľa na dôvodné podozrenie o porušení záväzku dodávateľa vyplývajúceho z tejto protikorupčnej klauzuly alebo na rozpor s prehláseniami dodávateľa uvedenými v tejto protikorupčnej klauzule:
a. Objednávateľ je oprávnený pozastaviť plnenie z tejto zmluvy, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia dodávateľa a po dobu, ktorú objednávateľ vzhľadom na zistenie relevantných skutočností považuje za nevyhnutnú. Dodávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že po dobu zisťovania skutočností nedôjde k vzniku akýchkoľvek povinností objednávateľa voči dodávateľovi plynúcich z takého pozastavenia plnenia zo zmluvy a nebude sa to považovať za porušenie povinností podľa tejto zmluvy.
b. Objednávateľ je povinný prijať všetky relevantné opatrenia, aby zabránil strate alebo zničeniu akýchkoľvek údajov a dokumentov vo vzťahu k zistenému korupčnému konaniu.
33.10 V prípade, ak dodávateľ poruší ktorúkoľvek z povinností podľa tejto protikorupčnej klauzuly objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od zmluvy s okamžitou účinnosťou bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
33.11 Dodávateľ sa zaväzuje, že poskytne objednávateľovi v zákonom stanovenom rozsahu náhradu škody za akúkoľvek škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s porušením tejto protikorupčnej klauzuly.
34. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
34.1 Dodávateľ sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov, splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu ku objednávateľovi, alebo ktoré sa podieľajú na plnení tejto zmluvy (ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov objednávateľa ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto zmluvy, a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES -
- a zákona č. 18/2018 Z. z. a to bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté objednávateľovi. V rámci splnenia informačnej povinnosti sa dodávateľ zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom „Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejneným nahttps://www.nemocnicapp.sk/?cat=222.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

04.11.2024 00:00 — 03.11.2025 23:59

600,00 Fľaša

8 082,00

8 082,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.10.2024 09:23

24.10.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 267
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.10.2024 17:40 - Vstupná ponuka 8 082,00 € Cena bez DPH
18.10.2024 17:40 - Najvýhodnejšia ponuka 8 082,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS