• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2024 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2024 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2024 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2024 15:00

Detail zákazky Z20247340

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2024 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2024 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2024 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2024 15:00

Základné údaje

Z20247340

OF-292714

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9758716

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

počítač, výpočtová technika, tlačiareň, multifunkčné zariadenie, multifunkčná tlačiareň, monitor

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítač A
Funkcia
Stolové počítače s príslušenstvom určené na kancelársku prácu a pre prácu v NIS zamestnancov objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítač ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor Výkon CPU PassMark min 22000 // 14core (PM3550/core)
Operačná pamäť RRAM min. 16 GB, Možnosť navýšenia pamäte RAM na min. 64 GB, Počet slotov RAM min. 2
Úložisko SSD disk s rozhraním M.2 (PCIe NVMe) kapacita min. 512 GB
Wifi 6, BT 5.2 áno
Operačný systém Windows 11 Pro 64-bit SK, predinštalovaný výrobcom
Všetky ovládače primárne dostupné zo stránky výrobcu zariadenia áno
Vstupy/Výstupy Min. 1xUSB 2.0, 1x USB 3.2 Gen 2, 1x USB 3.2 Gen 1, grafické výstupy HDMI 1.4b, 2xDisplayPort 1.4a, LAN, RS232, Combo Audio Jack, externý zdroj min 65W (pri DM)
Stav počítačov nové
Príslušenstvo: klávesnica pre rozhranie USB - lokalizácia slovenská, myš pre rozhranie USB, Držiak VESA za monitor, Externá mechanika DVD-RW od rovnakého výrobcu, Office pre podnikateľov 2021
Požadovaná záruka 3 roky on site, z možnosťou rozšíriť na 5 rokov a dostupnosť náhradných dielov min 5 rokov po ukončení predaja
Formát skrine (case), ideálne DM (MFF) prípadne SFF požaduje sa
 2. Monitor k PC A
Funkcia
LCD monitor s rozlíšením 4K
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor ks 10
Veľkosť obrazovky palec 28
Rozlíšenie pixel 3840 x 2160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pomer strán 16:9
Kontrast min. 1000:1
Čas odozvy max. 4 ms
Konektivita Display Port 1.2, HDMI 2.0, USB-C
Obnovovacia frekvencia min. 60 Hz
Výškovo nastaviteľný áno
Typ panelu IPS
Úprava povrchu obrazovky matná, antireflexná
Pripojovacie káble 1xHDMI,1x DisplayPort, USB-C
Filter modrého svetla áno
Ďalšie pripojenie slúchadlový výstup
Požadovaná záruka 3 roky
 3. Tlačiareň formát A4
Funkcia
Laserová čierno - biela tlač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcie automatická obojstranná tlač duplex, AirPrint
Rozhranie tlačiarne LAN, USB
Formáty papiera A4, A5, A6, B5, B6
Rozlíšenie tlače min. 1 200 x 1 200 DPI
Dva vstupné samostatné zásobníky z toho jeden min: 250 - 900 listov
Rýchlosť tlače min. 40 str./min
Doba tlače prvej strany max. 6,3 s
Možnosť použitia tonera min. 9 500 strán
Display na tlačiarni áno
Toner a optický valec v jednom áno
Podporované OS Windows 10, Windows 10x64, Windows 11, Windows server 2016/2019/2022
Základné príslušenstvo: napájací kábel, kábel USB min 2 m, štartovací toner
Požadovaná záruka 3 roky
 4. Multifunkčné zariadenie formát A4
Funkcia
Technológia tlače – Laserová čierno biela
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Farebná laserová tlačiareň  A3 ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcie automatická obojstranná tlač duplex, AirPrint
Rozhranie tlačiarne LAN, USB
Formáty papiera A4, A5, A6, B5, B6
Rozlíšenie tlače farebnej aj čiernobielej tlače min. 1 200 x 1 200 DPI
Dva vstupné samostatné zásobníky z toho jeden min: 350 - 900 listov
Rýchlosť tlače min 40 str. /min
Doba tlače prvej strany max. 6,3 s
Rýchlosť skenovania min 29 str. /min
Možnosť použitia tonera na min. 9 500 strán
Toner a optický valec v jednom požaduje sa
Multifunkčný zásobník na min. 100 listov
Jazyk tlačiarne jazyk tlačiarne emulácia PCL 6 (XL), emulácia PCL 5c, emulácia Epson FX, emulácia IBM ProPrinter
Podporované OS: Windows 10, Windows 10x64, Windows 11, Windows server 2016/2019/2022
Display na tlačiarni áno
Základné príslušenstvo: napájací kábel, kábel USB min 2 m, štartovací toner
Požadovaná záruka 3 roky
 5. Počítač B
Funkcia
Stolové počítače s príslušenstvom určené na kancelársku prácu a pre prácu v NIS zamestnancov objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítač ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor výkon CPU PassMark min 18 000
Úložisko SSD disk s rozhraním M.2 (PCIe NVMe) kapacita min. 512 GB
Operačná pamäť RAM min. 16 GB, voľný slot na navýšenie RAM
Vstupy/Výstupy Min. 2xUSB 2.0, min. 6 USB 3, Combo audio Jack, 2x HDMI 1.4b alebo 2xDisplayPort 1.4, LAN
Príslušenstvo: Klávesnica pre rozhranie USB, lokalizácia slovenská, myš pre rozhranie USB, OS W11 Pro 64 bit,DVD RW mechanika interná alebo externá, MS Office 2021( Word, Excel, Outlook PowerPoint)
Požadovaná záruka 3 roky on site, z možnosťou rozšíriť na 5 rokov a dostupnosť náhradných dielov min 5 rokov po ukončení predaja
Formát skrine (case), idealne DM (MFF) prípadne SFF
 6. Monitor k PC B
Funkcia
LCD monitor s rozlíšením min. Full HD
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor ks 16
Veľkosť obrazovky palec 27
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pomer strán 16:9
Konektivita HDMI 1.4b alebo DisplayPort podľa PC
Výškovo nastaviteľný áno
Úprava povrchu obrazovky matná, antireflexná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet zákazky sa obstaráva pre 2 nemocnice TSK Trenčín (NsP Považská Bystrica, NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach).
Dodávka techniky do jednotlivých nemocníc bude realizovaná na základe individuálnej objednávky každej nemocnice osobitne. Pre každú nemocnicu osobitne budú vystavené všetky požadované dokumenty, vrátene faktúr.
Požaduje sa jednorazové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného tovaru: v lehote do 12 týždňov od účinnosti zmluvy do sídla kupujúceho na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi písomne upresnené po uzavretí zmluvného vzťahu. Dodaniu musí predchádzať preukázateľné upovedomenie objednávateľa min. 3 pracovné dni vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní.
Doprava a vyloženie na mieste plnenia.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a.) jednotkovú cenu bez DPH a s DPH každého produktu,
b.) typové označenie tovaru, výrobcu, technickú dokumentáciu - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku a technickú špecifikáciu vrátane technických listov preukazujúcich plnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zmluvy.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú a obchodnú špecifikáciu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Predmet zmluvy musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, vyhlásenie o zhode v znení všeobecne záväzných právnych predpisov a podľa dotknutých harmonizačných technických predpisov z oblasti posudzovania zhody, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zmluvy neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly predmetu zmluvy zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady predmetu zmluvy, resp. jeho nesúlad so zmluvou, predmet zmluvy neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok predmetu zmluvy odstrániť.
Predmet zmluvy musí byť dodaný v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Predmet zmluvy musí spĺňať platné normy akosti a kvality.
Dodávka predmetu zmluvy, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru je do 12 týždňov od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy
c) dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní a po podpísaní dodacieho listu objednávateľom.
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu.
Objednávateľ preberá predmet zmluvy podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis predmetu zmluvy, jeho množstvo,dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za objednávateľa. Predmet zmluvy sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH a potvrdený dodací list.
Splatnosť faktúry sa požaduje v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za poskytnutie predmetu zmluvy za objednávateľa a v prípade, ak prijme plnenie za poskytnutie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od objednávateľa, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká objednávateľovi voči dodávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Servisné podmienky:
Požaduje sa nástup na servis do 2 pracovných dní od nahlásenia poruchy v rámci záručného servisu. Vrátane dovozu aj odvozu reklamovaného predmetu zákazky v rámci záručného servisu.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. Servisné zásahy bude vykonávať len autorizované servisné stredisko.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zodpovednosť za vady:
Dodávateľ garantuje, že dodaný predmet zmluvy bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného predmetu zmluvy sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet zmluvy v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady predmetu zmluvy, zistené pri preberaní dodaného predmetu zmluvy,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného predmetu zmluvy za vadný predmet zmluvy, dodanie chýbajúceho predmetu zmluvy. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy.
Sankcie:
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve,
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve,
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka,
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka,
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u apod.
Ak sa v opise predmetu nachádzajú odvolávky na konkrétny výrobok, resp. výrobcu, značku, umožňuje objednávateľ predložiť ekvivalentný výrobok pri splnení minimálnych parametrov uvedených opisnom formulári.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Informačná povinnosť:
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy.
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná, 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

18.09.2024 07:30 — 11.12.2024 14:30

1,00 celok

42 281,00

42 281,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.09.2024 11:03

13.09.2024 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2024 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 410
 331
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.09.2024 11:55 - Vstupná ponuka 42 281,00 € Cena bez DPH
05.09.2024 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 42 275,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS