17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Výpočtová technika
počítač, výpočtová technika, tlačiareň, multifunkčné zariadenie, multifunkčná tlačiareň, monitor
Tovar, Služba
1. Počítač A
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolové počítače s príslušenstvom určené na kancelársku prácu a pre prácu v NIS zamestnancov objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počítač | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor | Výkon CPU PassMark min 22000 // 14core (PM3550/core) |
Operačná pamäť | RRAM min. 16 GB, Možnosť navýšenia pamäte RAM na min. 64 GB, Počet slotov RAM min. 2 |
Úložisko | SSD disk s rozhraním M.2 (PCIe NVMe) kapacita min. 512 GB |
Wifi 6, BT 5.2 | áno |
Operačný systém | Windows 11 Pro 64-bit SK, predinštalovaný výrobcom |
Všetky ovládače primárne dostupné zo stránky výrobcu zariadenia | áno |
Vstupy/Výstupy | Min. 1xUSB 2.0, 1x USB 3.2 Gen 2, 1x USB 3.2 Gen 1, grafické výstupy HDMI 1.4b, 2xDisplayPort 1.4a, LAN, RS232, Combo Audio Jack, externý zdroj min 65W (pri DM) |
Stav počítačov | nové |
Príslušenstvo: | klávesnica pre rozhranie USB - lokalizácia slovenská, myš pre rozhranie USB, Držiak VESA za monitor, Externá mechanika DVD-RW od rovnakého výrobcu, Office pre podnikateľov 2021 |
Požadovaná záruka | 3 roky on site, z možnosťou rozšíriť na 5 rokov a dostupnosť náhradných dielov min 5 rokov po ukončení predaja |
Formát skrine (case), ideálne DM (MFF) prípadne SFF | požaduje sa |
2. Monitor k PC A
|
|
---|---|
Funkcia |
LCD monitor s rozlíšením 4K |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Monitor | ks | 10 | ||
Veľkosť obrazovky | palec | 28 | ||
Rozlíšenie | pixel | 3840 x 2160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pomer strán | 16:9 |
Kontrast | min. 1000:1 |
Čas odozvy | max. 4 ms |
Konektivita | Display Port 1.2, HDMI 2.0, USB-C |
Obnovovacia frekvencia | min. 60 Hz |
Výškovo nastaviteľný | áno |
Typ panelu | IPS |
Úprava povrchu obrazovky | matná, antireflexná |
Pripojovacie káble | 1xHDMI,1x DisplayPort, USB-C |
Filter modrého svetla | áno |
Ďalšie pripojenie | slúchadlový výstup |
Požadovaná záruka | 3 roky |
3. Tlačiareň formát A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Laserová čierno - biela tlač |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlačiareň | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Funkcie | automatická obojstranná tlač duplex, AirPrint |
Rozhranie tlačiarne | LAN, USB |
Formáty papiera | A4, A5, A6, B5, B6 |
Rozlíšenie tlače | min. 1 200 x 1 200 DPI |
Dva vstupné samostatné zásobníky | z toho jeden min: 250 - 900 listov |
Rýchlosť tlače | min. 40 str./min |
Doba tlače prvej strany | max. 6,3 s |
Možnosť použitia tonera | min. 9 500 strán |
Display na tlačiarni | áno |
Toner a optický valec v jednom | áno |
Podporované OS | Windows 10, Windows 10x64, Windows 11, Windows server 2016/2019/2022 |
Základné príslušenstvo: | napájací kábel, kábel USB min 2 m, štartovací toner |
Požadovaná záruka | 3 roky |
4. Multifunkčné zariadenie formát A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Technológia tlače – Laserová čierno biela |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Farebná laserová tlačiareň A3 | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Funkcie | automatická obojstranná tlač duplex, AirPrint |
Rozhranie tlačiarne | LAN, USB |
Formáty papiera | A4, A5, A6, B5, B6 |
Rozlíšenie tlače farebnej aj čiernobielej tlače | min. 1 200 x 1 200 DPI |
Dva vstupné samostatné zásobníky | z toho jeden min: 350 - 900 listov |
Rýchlosť tlače | min 40 str. /min |
Doba tlače prvej strany | max. 6,3 s |
Rýchlosť skenovania | min 29 str. /min |
Možnosť použitia tonera | na min. 9 500 strán |
Toner a optický valec v jednom | požaduje sa |
Multifunkčný zásobník | na min. 100 listov |
Jazyk tlačiarne | jazyk tlačiarne emulácia PCL 6 (XL), emulácia PCL 5c, emulácia Epson FX, emulácia IBM ProPrinter |
Podporované OS: | Windows 10, Windows 10x64, Windows 11, Windows server 2016/2019/2022 |
Display na tlačiarni | áno |
Základné príslušenstvo: | napájací kábel, kábel USB min 2 m, štartovací toner |
Požadovaná záruka | 3 roky |
5. Počítač B
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolové počítače s príslušenstvom určené na kancelársku prácu a pre prácu v NIS zamestnancov objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počítač | ks | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor | výkon CPU PassMark min 18 000 |
Úložisko | SSD disk s rozhraním M.2 (PCIe NVMe) kapacita min. 512 GB |
Operačná pamäť | RAM min. 16 GB, voľný slot na navýšenie RAM |
Vstupy/Výstupy | Min. 2xUSB 2.0, min. 6 USB 3, Combo audio Jack, 2x HDMI 1.4b alebo 2xDisplayPort 1.4, LAN |
Príslušenstvo: | Klávesnica pre rozhranie USB, lokalizácia slovenská, myš pre rozhranie USB, OS W11 Pro 64 bit,DVD RW mechanika interná alebo externá, MS Office 2021( Word, Excel, Outlook PowerPoint) |
Požadovaná záruka | 3 roky on site, z možnosťou rozšíriť na 5 rokov a dostupnosť náhradných dielov min 5 rokov po ukončení predaja |
Formát skrine (case), idealne DM (MFF) prípadne SFF |
6. Monitor k PC B
|
|
---|---|
Funkcia |
LCD monitor s rozlíšením min. Full HD |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Monitor | ks | 16 | ||
Veľkosť obrazovky | palec | 27 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pomer strán | 16:9 |
Konektivita | HDMI 1.4b alebo DisplayPort podľa PC |
Výškovo nastaviteľný | áno |
Úprava povrchu obrazovky | matná, antireflexná |
Názov |
Predmet zákazky sa obstaráva pre 2 nemocnice TSK Trenčín (NsP Považská Bystrica, NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach). |
Dodávka techniky do jednotlivých nemocníc bude realizovaná na základe individuálnej objednávky každej nemocnice osobitne. Pre každú nemocnicu osobitne budú vystavené všetky požadované dokumenty, vrátene faktúr. |
Požaduje sa jednorazové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného tovaru: v lehote do 12 týždňov od účinnosti zmluvy do sídla kupujúceho na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi písomne upresnené po uzavretí zmluvného vzťahu. Dodaniu musí predchádzať preukázateľné upovedomenie objednávateľa min. 3 pracovné dni vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní. |
Doprava a vyloženie na mieste plnenia. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a.) jednotkovú cenu bez DPH a s DPH každého produktu, |
b.) typové označenie tovaru, výrobcu, technickú dokumentáciu - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku a technickú špecifikáciu vrátane technických listov preukazujúcich plnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zmluvy. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú a obchodnú špecifikáciu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Predmet zmluvy musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, vyhlásenie o zhode v znení všeobecne záväzných právnych predpisov a podľa dotknutých harmonizačných technických predpisov z oblasti posudzovania zhody, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zmluvy neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly predmetu zmluvy zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady predmetu zmluvy, resp. jeho nesúlad so zmluvou, predmet zmluvy neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok predmetu zmluvy odstrániť. |
Predmet zmluvy musí byť dodaný v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. |
Predmet zmluvy musí spĺňať platné normy akosti a kvality. |
Dodávka predmetu zmluvy, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 12 týždňov od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní a po podpísaní dodacieho listu objednávateľom. |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu. |
Objednávateľ preberá predmet zmluvy podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis predmetu zmluvy, jeho množstvo,dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za objednávateľa. Predmet zmluvy sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH a potvrdený dodací list. |
Splatnosť faktúry sa požaduje v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru. |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za poskytnutie predmetu zmluvy za objednávateľa a v prípade, ak prijme plnenie za poskytnutie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od objednávateľa, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká objednávateľovi voči dodávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Servisné podmienky: |
Požaduje sa nástup na servis do 2 pracovných dní od nahlásenia poruchy v rámci záručného servisu. Vrátane dovozu aj odvozu reklamovaného predmetu zákazky v rámci záručného servisu. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. Servisné zásahy bude vykonávať len autorizované servisné stredisko. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný predmet zmluvy bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného predmetu zmluvy sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet zmluvy v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady predmetu zmluvy, zistené pri preberaní dodaného predmetu zmluvy,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného predmetu zmluvy za vadný predmet zmluvy, dodanie chýbajúceho predmetu zmluvy. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka, |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka, |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u apod. |
Ak sa v opise predmetu nachádzajú odvolávky na konkrétny výrobok, resp. výrobcu, značku, umožňuje objednávateľ predložiť ekvivalentný výrobok pri splnení minimálnych parametrov uvedených opisnom formulári. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Informačná povinnosť: |
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy. |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Nemocničná, 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
18.09.2024 07:30 — 11.12.2024 14:30
1,00 celok
42 281,00
42 281,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.09.2024 11:03
13.09.2024 12:30
13.09.2024 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.09.2024 11:55 - Vstupná ponuka | 42 281,00 | € | Cena bez DPH |
05.09.2024 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 42 275,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: