• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2024 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2024 11:07
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2024 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2024 12:00

Detail zákazky Z20247338

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2024 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2024 11:07
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2024 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2024 12:00

Základné údaje

Z20247338

OF-292785

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9797851

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31391711

3S Špeciálne Systémy s.r.o.

Líščie údolie 29/6114, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurz Obsluha riadiaceho a monitorovacieho systému RMC - I, Obsluha riadiaceho a monitorovacieho systému RMC - II a Technik Rádio Komunikačného Systému

Kurz Obsluha riadiaceho a monitorovacieho systému RMC - I, Obsluha riadiaceho a monitorovacieho systému RMC - II a Technik Rádio Komunikačného Systému

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kurz Obsluha riadiaceho a monitorovacieho systému RMC - I, Obsluha riadiaceho a monitorovacieho systému RMC - II a Technik Rádio Komunikačného Systému
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obsluha riadiaceho a monitorovacieho systému RMC-I osoba 4
Obsluha riadiaceho a monitorovacieho systému RMC - II osoba 4
Technik Rádio Komunikačného Systému osoba 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Zabezpečenie certifikovaného kurzu. áno
Štruktúra RMC. áno
Zoznámenie sa s užívateľským prostredím. áno
Diagnostika. áno
Obsluha RMC - II - úroveň B áno
Popis systému a jeho základné časti. áno
Spôsob rozmiestnenia technológií na rádiových bodoch. áno
Základný popis ovládania rádiostaníc. áno
Diagnostikovanie podporných technológií na rádiových bodoch. áno
Základná diagnostika porúch. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu objednávateľom.
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: v priestoroch dodávateľa.
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena bude zahŕňať náklady spojené s vykonaním kurzu (vrátane všetkých poplatkov).
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom vydať potvrdenie o absolvovaní  kurzu (Certifikát, alebo preukaz)
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Začiatok kurzu v čo najskoršom možnom termíne od uzatvorenia zmluvy, ukončenie spolu so záverečnou skúškou najneskôr do 30. novembra 2024 vrátane doručenia faktúry objednávateľovi..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

26.09.2024 10:34 — 30.11.2024 10:34

1,00 Súbor

11 000,00

10 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.08.2024 10:35

23.09.2024 11:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2024 11:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 213
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.08.2024 11:51 - Vstupná ponuka 10 800,00 € Cena s DPH
30.08.2024 11:51 - Najvýhodnejšia ponuka 10 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS