• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.08.2024 15:31
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2024 16:27
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2024 18:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2024 18:15

Detail zákazky Z20247324

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.08.2024 15:31
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2024 16:27
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2024 18:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2024 18:15

Základné údaje

Z20247324

OF-292794

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9728787

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrenie autobusov

Oprava, autobus, diagnostika, STK

  • 50113000-0 - Opravy a údržba autobusov
  • 50113200-2 - Údržba autobusov
  • 50113100-1 - Oprava autobusov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonanie opravy a STK autobusu IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M
Funkcia
Vykonanie opráv na  autobuse IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M
VIN: VNESFR1600M007047, rok výroby: 2009
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmena hadice serva. ks 1
Výmena servoriadenia. ks 1
Výmena zadných brzdových valcov. ks 2
Výmena patrónu vysúšača. ks 1
Výmena regulačného ventilu. ks 3
Výmena prachových filtrov. ks 4
Výmena 4-cestného ventilu. ks 1
Výmena vysúšača. ks 1
Výmena prachoviek. ks 4
Výmena dehydrátora a sušiča klimatizácie. ks 1
Výmena námrazovej cievky. ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vykonanie technickej kontroly - STK, EK.
Do cenovej ponuky zahrnúť všetky náklady spojené s  vykonaním STK - odvoz vozidla.
Doplnenie chladivá, oleja a reflexnej látky.
Kontrola brzdového systému na stolici.
Doloženie diagnostiky opráv v prostredí Wabco / Wurth a v prostredí E.A.S.Y.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ zabezpečí prepravu do miesta realizácie.
Miesto plnenia do 90 km od mesta Prešov.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky, inak nebude akceptovaná.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH  a všetkých nákladov (náhradné diely, práca, administratívne úkony) súvisiacich s predmetom zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom - resp. servisným protokolom, musí byť servisný protokol jej súčasťou.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ na vykonanú službu poskytne objednávateľovi zákonnú záruku.
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa.
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami.
Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške.
Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť škody na vozidle spôsobené pri poskytovaní služby, ktoré vzniknú jeho konaním.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

09.09.2024 15:29 — 31.12.2024 15:29

1,00 služba

8 999,32

7 499,43

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.08.2024 15:31

06.09.2024 16:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.09.2024 16:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 373
 92
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.09.2024 13:13 - Vstupná ponuka 8 998,12 € Cena s DPH
06.09.2024 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka 8 994,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS