30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36782009
PP COMP s.r.o.
SNP 142, Svit, 05921, SVK
Toner Kyocera TK-8365
Toner Kyocera TK-8365, toner, náplň do tlačiarne
Tovar, Služba
|
1. TONER KYOCERA TK-8365 (1T02YP0NL0), BLACK (ČIERNY)
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 11 |
|
2. Toner Kyocera TK-8365 (1T02YPCNL0), cyan (azúrový)
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 6 |
|
3. Toner Kyocera TK-8365 (1T02YPBNL0), magenta (purpurový)
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 6 |
|
4. Toner Kyocera TK-8365 (1T02YPANL0), yellow (žltý)
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 6 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH. |
| Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia. |
| Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Vrátane zaškolenia min. 1 osoby |
Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
06.09.2024 11:35 — 13.09.2024 11:36
1,00 ks
2 313,60
1 928,00
Požadujem zaslať návrh plnenia na mail.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.08.2024 11:39
02.09.2024 11:40
03.09.2024 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 28.08.2024 13:16 - Vstupná ponuka | 2 313,60 | € | Cena s DPH |
| 01.09.2024 11:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 310,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: