• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.08.2024 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    03.09.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.09.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.09.2024 08:50

Detail zákazky Z20247310

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.08.2024 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    03.09.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.09.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.09.2024 08:50

Základné údaje

Z20247310

OF-292804

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9705985

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31598536

ZTS Elektronika SKS s.r.o.

Trenčianska 19, Nová Dubnica, 01851, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalibrácia váh

Kalibrácia váh

  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 50430000-8 - Opravy a údržba presných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalibrácia mechanických a elektronických váh
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Váhy do 100 kg ks 2
Váhy do 5 kg ks 1
Váhy do 0,5 kg ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Váhy s neautomatickou činnosťou uvedených tried presnosti Akreditovaná kalibrácia podľa požiadavky: norma ČSN EN ISO/IEC 17025:2018
parametre váh a výrobcovia: 2 ks do 100 kg Vítkovice transporta, 1 ks do 5 kg CAS Morgan  - digitálna, 1 ks do 0,5 kg Vítkovice transporta - váha dvojramenná
požiadavka: kalibrácia mechanických a elektronických váh + servis v prípade technických závad pri vykonávaní kalibrácie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Pred vykonaním služby kontaktovať určenú osobu minimálne 2 dni vopred.
Spolu s dodávkou služby predložiť certifikát výrobku alebo potvrdenie zhody s príslušnými harmonizovanými alebo vhodnými technickými normami alebo s inými normatívnymi dokumentmi.
Dodávateľ odoberie prístroj v mieste plnenia a po vykonaní kalibrácie, overenia doručí na miesto plnenia na vlastné náklady, ktoré musia byť započítané v ponúknutej cene.
Vypracovanie a dodanie správy (certifikát, protokol) o vykonaní kalibrácie, overenia prístroja.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Kalibráciu, overenie zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia
Miesto vykonania služby - Hlohovec
Kalibráciu, overenie zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia. O tomto oprávnení sa požaduje predložiť dokument do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

06.09.2024 10:37 — 27.09.2024 10:38

4,00 ks

294,44

245,37

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.08.2024 10:39

03.09.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.09.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 360
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.08.2024 12:00 - Vstupná ponuka 294,43 € Cena s DPH
30.08.2024 12:00 - Najvýhodnejšia ponuka 294,43 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS