• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.08.2024 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2024 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2024 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2024 10:25

Detail zákazky Z20247302

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.08.2024 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2024 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2024 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2024 10:25

Základné údaje

Z20247302

OF-292798

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9712515

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

47619511

REMPO UNIVERS EU, s.r.o.

Trieda SNP 90/341, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

OOPP: obuv pracovná a ochranná

obuv, topánky, čižmy

  • 18800000-7 - Obuv
  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. OOPP: obuv pracovná a ochranná
Funkcia
Obuv/prostriedky ako základné podmienky na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Ochranné osobné pracovné prostriedky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Dámska zdravotná obuv - Sandále zdravotné, kožené, s plnou špicou, perforované, s polohovateľným pásikom okolo päty, ortopedická vložka, materiál:  Povrch: koža, podošva: PU, farba: biela, Podrážka: protišmyková, antistatická, absorbčná nárazová zóna / Žiadame celokožené sandále, nie z hydrofóbneho mikrovlákna zo zdravotných dôvodov. balenie / pár 200
2. Dámska zdravotná obuv pevná na šnurovanie - Poltopánky pracovné, celokožené, perforované, ortopedická vložka, farba: biela, zvršok: hovädzinová useň, podšívka s integrovanou ochranou iónmi striebra (antibakteriálne vlastnosti), poltopánky celokožené, vymeniteľná ortopedická stielka, podšívka balenie / pár 14
3. Pánska zdravotná obuv pevná na šnurovanie - Poltopánka – hydrofóbne mikrovlákno, podošva GRIPPER PU.2D s robustným dizajnom;  biela obuv - vodeodolná, vnútri priedušná textília zaisťujúca absorbciu vlhkosti, ortopedická vložka,  vhodné pre zdravotníctvo a potravinársky priemysel balenie / pár 53
4. Biele poltopánky z mikrovlákna, priedušná podšívka s výbornou absorpciou a desorpciou potu, vyberateľná antistatická stielka, ortopedická vložka, Protišmyková, antistatická a olejuvzdorná PU2D podošva, tlmenie otrasov v pätovej časti balenie / pár 21
5. Celokožená obuv -plná špička - hladká koža perforovaná z prírodnej kože, /vzdušná/, komfortnosť priehlavku zabezpečuje zmäkčený kožený pásik + obuv je doplnená remienkom s kovovou nastaviteľnou sponou, aby sa mohla obuv použiť aj ako sandále . Prírodný materiál -  Zvršok z prírodnej hladkej perforovanej kože a perforácia hornej časti zabezpečuje priedušnosť. Vďaka dostatočnému priestoru pre prsty je vhodná aj pre osoby s haluxami / vybočeným palcom/. pamäťová pena EXTRASOFT ,podporujúca prirodzený tvar chodidla / pre osoby s plochými nohami/. balenie / pár 22
6. Široká poltopánka z hovädzinovej usne - Priedušná podšívka s výbornou absorpciou a desorpciou potu, ortopedická vložka, Protišmyková, antistatická a olejuvzdorná podošva vyrobená z PU2D, tlmenie otrasov v päte balenie / pár 14
7. Členková obuv, Bezpečnostná celokožená členková obuv s plastovou špicou (nevodivý materiál), Ultraflexibilná antiperforačná kompozitná stielka odolná voči prepichnutiu, Zvršok obuvi pigmentovaná koža-štiepenka, podšívka Cambrelle, vnútorná vymeniteľná vložka, podrážka balenie / pár 29
8. Pracovná obuv, vysoká obuv, zvršok: pigmentovaná koža-štiepka, podšívka: polyamid, vnútorná vložka: vymeniteľná, polyamid/EVA s podporou klenby nohy, podrážka: dvojzložkový PU nástrek, podrážka protišmyková, spĺňa EN ISO 20344:2004/A1:2007 a EN ISO 20345:2004/A1:2007 S3*SRC, balenie / pár 40
9. Pracovná zimná gumo-filcová obuv, s tepelnou filcovou vložkou v celej topánke, materiál" zvršok z gumy a syntetického materiálu, podšívka textil, gumová podrážka, farba čierna, EN ISO 20347 balenie / pár 43
10. Pracovná obuv kožená s oceľovou špicou; zvršok hovädzia štiepenková koža, podošva protišmyková, antistatická, podšívka priedušná syntetická tkanina -ochranná obuv balenie / pár 39
11. Pracovné čižmy -  Zvršok – zmes PVC a nitrilu, nefarbiaca biela nylónová stielka, určené pre ochranu pred poveternostnými vplyvmi, Čižmy pracovné pánske, lisované, farba: čierna,  podšívka – bavlna, stielka – Holtex balenie / pár 66
12. Pracovné čižmy - Zvršok – zmes PVC a nitrilu, určené pre ochranu pred poveternostnými vplyvmi, Čižmy pracovné pánske, lisované, farba: biela, podšívka – bavlna, stielka – Holtex, balenie / pár 37
13. Pracovná obuv zimná - Pracovná obuv zimná- poloholeňová, do externých mrazov, kombinovaná. Vyberateľná vložka WOOL pre excelentné tepelno – izolačné vlastnosti; Podošva RAPID PU.2D extra ľahká  - s oceľ. špicou balenie / pár 30
14. Ochranná obuv ortopedická - vyrobená z mäkkej, vysoko kvalitnej prírodnej kože s jemne upravenými okrajmi, Stielka : prírodná koža, vydrží je priedušná a odvádza vlhkosť. Stielka je celá pokrytá mäkkou kožou, čo zaisťuje výnimočné pohodlie. Výplň stielky: korok. Vysoký komfort nosenia má vďaka anatomicky tvarovanej koženej vložke - podporujúci prirodzený tvar chodidla / pre osoby s plochými nohami - na podporu priečnej a pozdĺžnej klenby/. Podrážka : výška 2,0 cm. Je vyrobená z ultraľahkej, absorbujúcej nárazy EVA hmoty. Rozdelí zaťaženie a tlmí nárazy a nerovnosti povrchu pri chôdzi." balenie / pár 15
15. Ochranná obuv ortopedická dámska /Pracovná obuv s uzatvorenou perforovanou špicou a s anatomicky tvarovanou koženou stielkou, s podporou priečnej a pozdĺžnej klenby. Stielka je vymäkčená, tlmiaca nárazy chodidla pri chôdzi. Zvršok topánky je ušitý z kvalitnej prírodnej kože., Modrá vrstva medzi podrážkou a stielkou odľahčuje došlap. Podprážka je rovná, protišmyková a odolná proti oderu. Zadná otočná pracka spevňuje chodidlo pri chôdzi. balenie / pár 2
16. Čižmy rybárske, materiál zvršok + podošva PVC balenie / pár 10
17. Topánky na leto - Celokožené poltopánky, Pracovná poltopánka, celokožená bez oceľovej špice. Materiál: zvršok z 1,6 - 1,8 mm vyrobené - hovädzie Crazy horse kože, unikátna konštrukcia Goodyear welted (prešitá podošva), podšívka: priedušná oderu odolná polyesterová textília, podrážka: gumová, olejovzdorná, protišmyková. balenie / pár 16
18. Topánky na zimu - Členková obuv, zimná, celokožená bez oceľovej špice, reflexné doplnky. Materiál: hydrofóbny zvršok z 1,6 - 1,8 mm hovädzej štiepkovej tlačenej kože, podšívka Cambrelle zateplená umelým kožúškom, podošva: PU-PU, protišmyková, antistatická, olejovzdorná. balenie / pár 16
19. Dámska pracovná obuv zimná celokožená členková obuv, zateplená stielka WOOL FIBRE,  hydrofóbna úprava má zabrániť prieniku vody balenie / pár 30
20. Bezpečnostné gumové dielektrické pracovné galoše pre prácu do 1000 V.   (Prírodný kaučuk, bavlnená podšívka, gumená podošva, antistatická obuv.) balenie / pár 10
21. Galoše dielektrické biele- vulkanizovaná pryžová podrážka, odolná voči šmyku, opotrebeniu odolná voči olejom a benzínu, proti prerezaniu , horúcemu dotyku 300°C, pracovné napätie 17 kv balenie / pár 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov položiek identifikuje konkrétnu značku výrobku alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené OOPP určené.
Konkrétne množstvo požadovaného tovaru nie je možné presne určiť. Objednávateľ preto uvádza zoznam predpokladaného odberu požadovaného tovaru na obdobie 12 mesiacov. Zníženie predpokladaného odberu tovaru počas platnosti zmluvy je prípustné.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Požiadavky a súčasť predmetu zmluvy:
I.1 Dodávateľ dodá predmet zákazky a tj. rámcovej dohody (ďalej aj „zmluva“), ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom, zároveň aj musí spĺňať požadované platné normy definujúce základné a dodatočné (nepovinné) požiadavky na OOPP, platné na území SR.
I.2 Požaduje sa dodávať nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom balení.
I.3 Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, uvedené v špecifikácii. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky/zmluvy, tu uvedené, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka a plnenie dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky/zmluvy je prípustná.
I.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý je maximálne v prvej polovici doby použiteľnosti (v 1./2 doby spotreby). V prípade porušenia tejto povinnosti je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať a/alebo je dodávateľ povinný tovar vymeniť v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia požiadavky objednávateľa na výmenu.
I.5a Predmet zákazky/zmluvy je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov alebo opisov položiek uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru. Ekvivalent musí spĺňať .....
..... minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom a bez potreby akýchkoľvek ďalších nákladov objednávateľa. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
I.5b V prípade, že dodávateľ ponúkne k určitej položke tovar, ktorý považuje za ekvivalentný, požaduje objednávateľ od dodávateľa, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy – v rámci povinností dodávateľa podľa bodu II.1 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, písomné oznámenie, že k danej položke predkladá ekvivalentný produkt. Súčasne predloží dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na špecifikácie danej položky. Objednávateľ si .....
..... na základe podrobného porovnania dodávateľom predložených údajov o ponúkanom tovare vyhradzuje právo vyhodnotiť a rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
I.5c Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi v zmysle OPEPu. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy.
I.6 Súčasťou dodania tovaru je - pri každom čiastkovom plnení, doprava na miesto plnenia a vynesenia na určené na pracovisko/do určenej budovy, definovanej v čiastkových objednávkach (výzvach) objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy.
I.7 Plnenie a dodávka predmetu zákazky/zmluvy bude realizovaná priebežne, podľa potrieb jednotlivých pracovísk objednávateľa, aj denne, vždy na základe samostatných objednávok (výziev), vystavených objednávateľom.
I.8 V zmysle ustanovení OPEP, týkajúcich sa rámcovej dohody, objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, ale množstvo skutočne odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy:
II.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, konkrétne doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa:
II.1a - položkovitý rozpočet: podrobný rozpis cien pre všetky položky - cena za mernú jednotku položky v EUR bez DPH, sadzba DPH, cena za mernú jednotku položky s DPH, a celková cena položky bez- a s DPH. Celková cena položky musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Rovnaký rozpis cien bude pre dodávateľa záväzný ako maximálny pri jednotlivých faktúrach. .....
...... Zároveň: - Celková cena tohto rozpočtu nesmie presiahnuť cenu uzavretej rámcovej dohody ;; - pre uchádzača a dodávateľa, identifikovaného pre DPH v inom členskom štáte EÚ, platí podmienka sadzby DPH v ponuke a vo fakturácii tak, ako je uvedená v bode III.8 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy ;;
II.1b - rozpis položiek s identifikáciou ponúkaného/zazmluvneného tovaru každej položky, s uvedením obchodného názvu alebo značky tovaru (príp. vrátane výrobcu), špecifikáciu/parametre tovaru, prípadne aj odkaz na webovú stránku, zároveň aj platné certifikáty o splnení noriem OOPP. Z údajov podľa predchádzajúcej vety musí byť pre objednávateľa možné získať informácie získať tak, aby mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný/zazmluvnený tovar každej položky a vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie.
II.1c - konkrétne ponúkané veľkosti (tabuľka veľkostí), rozdelené na dámske a pánske, budú spresnené dodávateľom po uzavretí zmluvy a nadobudnutí účinnosti zmluvy do 2 pracovných dní
II.1d - zoznam zodpovedných pracovníkov za plnenie zmluvy, a to v rozsahu : Meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefóne číslo
II.2 - dodávateľ poskytne na vyžiadanie objednávateľa "vzorky tovarov" vo všetkých veľkostiach na skúšku. Vzorky tovaru budú dodávateľovi vrátené späť pri prvom dodaní tovaru do rúk zástupcovi dodávateľa.
II.3 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v prípadnej dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu v súlade s OPEP.
II.4 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi, na vyžiadanie, karty bezpečnostných údajov k jednotlivým položkám-tovarom, príp. iné relevantné dokumenty o technickej špecifikácii tovaru - ak tento nespadá pod povinnosť evidencie kariet bezpečnostných údajov.
III. Objednávanie, dodanie a fakturácia tovaru:
III.1 Tovar bude objednávaný na základe čiastkových výziev, zasielaných elektronicky vždy do 16:00 hod. daného pracovného dňa. V čiastkovej výzve objednávateľ uvedie položky, ich množstvá, požadované veľkosti, ktoré požaduje dodať v čiastkovom plnení, a tiež miesto dodania tovaru, t. j. pracovisko a budovu objednávateľa. Čiastková výzva môže byť v listinnej, elektronickej alebo telefonickej forme.
III.2 Lehota plnenia je pre dodávateľa dohodnutá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť.
III.3 Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia zabezpečí dodávateľ minimálne 1 pracovný deň vopred, osobe, uvedenej ako kontakt pri danej objednávke/výzve. Tovar bude dodávaný na 32 stredísk aj mimo areálu objednávateľa.
III.3a Pri dodaní - plnení predmetu zmluvy požadujeme osobnú prítomnosť zástupcu dodávateľa počas odovzdávania tovaru spolu s: - dodacím listom, - certifikátmi na splnenie vyššie uvedených noriem, odovzdaný zvlášť pri dodaní tovaru; - návodom na použitie a ošetrovanie tovaru v slovenskom jazyku, odovzdaný zvlášť pri dodaní tovaru.
III.4 Dodávaný tovar bude dodávateľom identifikovaný (označený)  komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej čiastkovej výzvy.
III.5 Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nedodržania požiadaviek, tento tovar neprevziať.
III.5a Požadujeme možnosť pre objednávateľa vymeniť tovar v prípade, že zadané veľkosti (na základe napríklad strihu obuvi) nebudú vyhovovať alebo korešpondovať so štandardným označením číslovania (menšiu veľkosť za väčšiu a naopak), a to do 5 pracovných dní od vyzvania objednávateľa.
III.6 Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom termíne a kvalite bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a objednávateľ si vyhradzuje právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
III.7b Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
III.7c Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk . Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa.  Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
III.7d Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
III.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
III.9 V prípade, ak bude súčasťou čiastkovej výzvy aj požiadavka na doklady podľa bodu II.3 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, dodávateľ tieto predloží (dodá) ako súčasť dodávaného tovaru čiastkovej výzvy.
IV. Ďalšie ustanovenia o plnení zmluvy:
IV.1 Požaduje sa, aby sa výsledná cena predmetu zákazky/zmluvy, ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie, nevymykala reálnym (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) na trhu obvyklým cenám jednotlivých položiek predmetu zákazky. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie na určenom pracovisku/ v určenej budove, a ostatné nevyhnutné náklady na plnenie predmetu zmluvy.
IV.2 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s čl. XVI bod 16.1.8 až 16.1.10 časti II. "Všeobecné zmluvné podmienky" OPEPu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru, s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu.
IV.3 Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
IV.4 V prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zákazky/zmluvy tu definovaný, v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
IV. 5 Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
IV.6 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

16 607,00

13 838,53

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.08.2024 09:15

04.09.2024 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.09.2024 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 190
 27
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.08.2024 20:59 - Vstupná ponuka 16 606,99 € Cena s DPH
03.09.2024 12:19 - Najvýhodnejšia ponuka 16 602,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS