• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.08.2024 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    03.09.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.09.2024 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.09.2024 14:05

Detail zákazky Z20247298

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.08.2024 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    03.09.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.09.2024 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.09.2024 14:05

Základné údaje

Z20247298

OF-292788

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9705973

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletné a hygienické prostriedky

Toaletný papier, toaletné mydlo, zubná pasta, holiaci strojček

  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33771100-6 - Hygienické vložky alebo tampóny
  • 33711710-7 - Zubné kefky
  • 33711720-0 - Zubná pasta
  • 33721200-2 - Holiace strojčeky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletné a hygienické prostriedky - PO
Funkcia
Toaletné a hygienické prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier toaletný 1 –vrstvový, 400 – útržkový, 50 m alebo ekvivalent ks 8000
Papier toaletný 2 –vrstvový 30m alebo ekvivalent ks 2000
Mydlo toaletné 100 g samostatne balené ks 2500
Zubná pasta 75 ml samostatne balená ks 400
Hrebeň na vlasy ks 500
Šampón na vlasy 100 ml v PVC obale ks 450
Mydlo na holenie 150 g v PVC obale ks 350
Štetka na holenie, samostatne balená ks 500
Strojček na holenie jednorázový 2-čepielkový ks 2000
Zubná kefka, samostatne balená ks 400
Krém na ruky – ošetrujúci v tube 100 ml, Indulona alebo ekvivalent ks 200
Utierky papierové v rolke 2-vrstvové, dĺžka návinu min. 80m ks 100
Utierka papierová na ruky ZZ 1 bal/250ks, rozmer cca 23x23 cm bal 700
Dámska hygienická vložka 1 bal/10ks bal 700
 2. Toaletné a hygienické prostriedky - SB
Funkcia
Toaletné a hygienické prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier toaletný 1 –vrstvový, 400 – útržkový, 50 m alebo ekvivalent ks 12000
Papier toaletný 2 –vrstvový 30m alebo ekvivalent ks 1700
Mydlo toaletné 100g, samostatne balené ks 5000
Zubná pasta 75 ml samostatne balená ks 600
Šampón na vlasy 100 ml v PVC obale ks 500
Mydlo na holenie 150 g v PVC obale ks 100
Strojček na holenie jednorázový 2-čepielkový ks 2400
Zubná kefka, samostatne balená ks 300
Krém na ruky – ošetrujúci v tube 100 ml, Indulona alebo ekvivalent ks 250
Utierky papierové v rolke 2 vrstvové dĺžka návinu min. 80 m ks 400
Utierka papierová na ruky ZZ 1 bal/250ks, rozmer cca 23x23 cm bal 1200
Mycia pasta na ruky min. 500g  Solvex alebo ekvivalent. ks 40
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávka tovaru bude na dve miesta.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa vystavenia
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Jednotkové ceny za jednotlivé položky požadujeme predložiť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru.
Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať katalóg tovaru, prospekty resp. zoznam výrobkov, ktorý chce dodať.
Trvanie rámcovej zmluvy je od 15.9.2024 - 31.8.2025

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

17 798,00

14 832,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.08.2024 08:17

03.09.2024 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.09.2024 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 121
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.08.2024 11:29 - Vstupná ponuka 17 795,88 € Cena s DPH
03.09.2024 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 17 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS