• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2024 15:39
  •    Predkladanie ponúk
    03.09.2024 15:38
  •    Ukončenie zákazky
    03.09.2024 16:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.09.2024 17:05

Detail zákazky Z20247295

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2024 15:39
  •    Predkladanie ponúk
    03.09.2024 15:38
  •    Ukončenie zákazky
    03.09.2024 16:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.09.2024 17:05

Základné údaje

Z20247295

OF-292736

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9705971

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46375210

Ib-elektro s.r.o.

Železničiarska 48, Rimavská Sobota, 97901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chladnička

Chladnička

  • 39711130-9 - Chladničky
  • 39711123-7 - Stojaté chladničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladnička AMICA VT 862 AB alebo ekvivalent
Funkcia
Mini chladnička – s mrazničkou hore
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladnička jednodverová s mrazničkou ks 9
Objem chladničky l 13
Objem l 95
Počet dverí ks 1
Počet políc v chladničke ks 2
Počet prehradiek mrazničky ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
smer otvárania dverí doprava
Osvetlenie led áno
Manuálna regulácia teploty áno
Statické chladenie áno
Typ modelu Samostatne stojací model
Farba čierna
Dizajn Retro
 2. Klarstein Ice Volcano 2G alebo ekvivalent
Funkcia
Zariadenie na výrobu ľadu, ktoré pripraví podľa potreby ľad pre malé a stredne veľké podujatia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Doba výroby: cca 6-13 min. - v závislosti od veľkosti (zodpovedá približne 9 kockám ľadu)
Objem produkcie: cca 12 kg denne
2 nastaviteľné veľkosti kociek ľadu: malé a veľké
Vodná nádrž s priehľadným okienkom áno
Ukazovateľ hladiny vody áno
Odtok vody áno
Chladiaci prostriedok: R600a/23 g
Stavové LED diódy áno
Ak chýba voda alebo je nádoba na ľad plná, zariadenie varuje pomocou signálu. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Záruka na predmet zákazky min. 24 mesiacov.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia tovaru.
Dodací list a faktúra musí obsahovať cenu za tovar bez DPH a s DPH.
Objednávateľ požaduje aby Dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa 2 pracovné dni vopred pred ich dodaním.
Dodanie v čase od 08,00 hod. do 13,00 hod.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu. vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
V prípade, že Dodávateľovi nebol umožnený vstup do objektu z dôvodu nesplnenia povinnosti, ktorých plnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, Objednávateľ považuje plnenie zmluvy za nedodané.
V prípade, ak Dodávateľ nedodá tovar včas podľa podmienok tejto zmluvy, je Dodávateľ povinný uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny riadne a včas nedodaného tovaru, a to za každý, aj začatý, deň omeškania.
Návod na obsluhu je v slovenskom alebo českom jazyku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými, alebo vyššími parametrami.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarnícka1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

23.09.2024 15:38 — 27.09.2024 15:38

1,00 ks

3 000,00

2 405,40

Predloženie technickej špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.08.2024 15:39

03.09.2024 15:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.09.2024 15:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 116
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.08.2024 22:22 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena s DPH
28.08.2024 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka 2 904,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS