• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2024 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    03.09.2024 08:55
  •    Ukončenie zákazky
    03.09.2024 09:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.09.2024 09:45

Detail zákazky Z20247268

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2024 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    03.09.2024 08:55
  •    Ukončenie zákazky
    03.09.2024 09:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.09.2024 09:45

Základné údaje

Z20247268

OF-292770

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9705925

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36450642

AGROKOM - PLUS, spol. s r.o.

Pod Hrádkom 13373/ 30, Prešov, 08005, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Neplánované opravy a ošetrenia kolesových traktorov vrátane prídavných zariadení

Kolesový traktor, John Deere 5820, Oprava

  • 50100000-6 - Opravy, údržba a súvisiace služby pre vozidlá a príbuzné vybavenie

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Neplánované opravy a ošetrenia kolesových traktorov vrátane prídavných zariadení
Funkcia
Predmetom zákazky je oprava na traktore John Deere 5820                          Druh a typ techniky: JohnDeer 5820 . EČV: 5735640 VIN:L05820J588937,
Rozsah opravy traktora:  Pretesnenie prednej a zadnej nápravy, kalibrácia TBZ,  výmena snímača ramien,                                 oprava elektroinštalácie,   výmena pinov,  výmena remeňa a kladky, výmena ventilu prevodovky , kalibrácia,  výmena filtrov kabíny a vzduchových filtrov motora,  oprava palubnej dosky,  oprava žhavenia motora ,  oprava stierača , oprava páky pojazdov , výmena rychlospojky na vzduch,výmena klbového hriadeľa čelnej prevodovky, montáž čelnej prevodovky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava na traktore  John Deere 5820 . ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesto poskytnutia služby: do 25 km od centra mesta Prešov
Uplatnenie reklamácie opravy do 48 hod.
Dodávateľ je povinný predložiť osvedčenie o oprávnení poskytovať autorizovaný servis traktorov John Deere.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Splatnosť faktúry je do 30 dní od doručenia formálne a vecne správne vystavenej faktúry objednávateľovi po splnení predmetu objednávky.
Dodávateľ zabezpečí vykonanie diela v termínoch dohodnutých so zodpovedným zástupcom objednávateľa a to telefonicky alebo prostredníctvom e-mailovej komunikácie.
Úhrady za vykonané služby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku a bez poskytnutia preddavku na tieto úhrady. Dohodnutú cenu vrátane DPH objednávateľ uhradí dodávateľovi na základe predloženej faktúry, s lehotou splatnosti 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa zistenia škody alebo oznámenia o pokute upozorniť dodávateľa na vzniknutú škodu zavinenú dodávateľom a v súčinnosti s dodávateľom škodu protokolárne prešetriť. V prípade, ak dodávateľ neodstráni vzniknutú škodu do 5 (piatich) pracovných dní od výzvy objednávateľa, je objednávateľ oprávnený dať túto škodu odstrániť treťou osobou na účet dodávateľa a následne túto škodu alebo pokutu vymáhať od dodávateľa.
Pokiaľ jedna zmluvná strana zdieľa akékoľvek osobné údaje s druhou zmluvnou stranou, táto druhá zmluvná strana je povinná tieto osobné údaje spracovať v súlade s príslušnými právnymi predpismi, vrátane Všeobecného nariadenia na ochranu osobných údajov (Nariadenie EÚ 2016/679), zákonmi, nariadeniami, pokynmi a štandardmi, a to vždy v ich aktuálnom znení.
Zmluvná strana je povinná zabezpečiť, aby boli vykonané všetky príslušné preventívne opatrenia na zaistenie bezpečnosti a predchádzanie poškodeniu, strate alebo zničeniu osobných údajov. Pokiaľ sa osobné údaje jednej zmluvnej strany stanú dostupnými pre neoprávnenú osobu alebo ich takáto osoba získa, druhá zmluvná strana je povinná bezodkladne upovedomiť dotknutú zmluvnú stranu o danom neoprávnenom prístupe a postupovať v súčinnosti s dotknutou zmluvnou stranou pri výkone akýchkoľvek opatrení s cieľom zmierniť následky straty alebo neoprávneného prístupu k osobným údajom.
Táto dohoda sa uzatvára na dobu určitú od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 30.11.2025.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vranovská 68 , 08001 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

06.09.2024 09:00 — 31.10.2024 09:00

1,00 ks

8 662,14

7 218,15

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.08.2024 09:05

03.09.2024 08:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.09.2024 09:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.08.2024 13:04 - Vstupná ponuka 8 661,78 € Cena s DPH
28.08.2024 13:04 - Najvýhodnejšia ponuka 8 661,78 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS