30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Ostatné interiérové vybavenie
Nástenná vitrína
Tovar, Služba
1. Nástenná vitrína s opierkami na vlajku alebo zástavu
|
|
---|---|
Funkcia |
Na uloženie bojovej zástavy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nástenná vitrína s opierkami na vlajku alebo zástavu | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Štandardné vyhotovenie: • Rozmery: 150x180x25cm, • Hliníkový eloxovaný profil, • Farba profilu strieborný mat, • Sklo (alternatívne špeciálne plexisklo) v hliníkovom ráme, • Otváranie z boku, • Patentný zámok, • Úchyt na držiak vlajky, • Nôžky. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru). |
Pod ekvivalentom objednávateľ rozumie výrobok rovnakej alebo vyššej kvality podľa špecifikácie uvedenej v objednávkovom formulári/zmluve. |
Dodávateľ zašle elektronicky do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy technickú špecifikáciu, s uvedením presných názvov a podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom. |
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa. |
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar 1. akostnej triedy, zabalený v originálnom balení od výrobcu. |
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia. |
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia. |
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zmluvy a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. |
Dodávateľ vystaví faktúru jednorazovo po dodaní celého predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list. |
Objednávateľ žiada doručiť faktúru na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. |
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (vecné a formálne správnej vystavenej faktúre) |
Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
kpt. Jána Nálepku 1, 075 01, Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
09.09.2024 11:26 — 31.10.2024 11:26
1,00 podľa opisného formulára
1 152,00
1 152,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.08.2024 11:34
06.09.2024 11:25
06.09.2024 11:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.09.2024 11:48 - Vstupná ponuka | 1 152,00 | € | Cena bez DPH |
02.09.2024 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 152,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: